Huff, så leit

Jeg er selv overstimulert, men jeg har bare litt væske i buken da. Må si det har vært, og er fortsatt helt j***** å være det. Magen min er EKSTREMT stor, eggstokkene verker og "pumper", pusten går tungt, konstant trøtt og jeg har utrolig vondt i hodet. Begynte på fragmin i dag. Blir jeg gravid, blir det sannsynligvis en tung start. Jeg har aldri tatt blodprøver.
Skjønner kjempegodt at du er lei deg, hadde blitt helt knust selv. Spesielt fordi sjansen statistisk er større ved ferskforsøk og at overstimulering er positivt med tanke på graviditet. Hvis jeg hadde fått den beskjeden du har fått, ville jeg bare knukket sammen. All den ventingen man har vært i gjennom, og så må man bare vente mer...

Jeg føler deg, virkelig! Var livredd for ikke å få innsett selv, tenkte tusen tanker og googlet titusen ordkombinasjoner.
Allikevel, selv om jeg vet at det ikke hjelper, må jeg bare si at jeg forstår litt nå hva legene er redde for... Det er virkelig tøft å være overstimulert, og mye verre kunne det vært/ kan det fortsatt bli...
Jeg er lei meg på dine vegne, virkelig. Håper i alle fall at det resulterer i noen fine fryseegg, om det enn føles som en mager trøst nå...
Hvis du får ut så mange egg, kanskje de kan dyrke til blastocyst? Da øker overlevelsesstatistikken for tining, OG sjansen for graviditet ved innsett.
Forresten syns jeg det var ganske rart at ikke du skulle slutte med hormoner med èn gang...?