Innsett i Mai :)

da har jeg vært på ny ul..
hadde 25 stk som var rundt 19mm, skal ta bemfola i morgen også for så å sette el sprøyte i morgenkveld..
pga væske i buken blir det ikke innsett, men kun uttak på mandag :/

noen som har fått beskjed om at de ikke fikk innsett, men fått det allikavel? :)
Oi, det var mange eggposer! Veldig trasig at du har blitt overstimulert da. Håper formen din bedrer seg raskt! Jeg har ikke opplevd det selv, så har ingen erfaring dessverre. Anbefaler det å lage en egen tråd om det, så blir det lettere å få svar:-)

Da var 6 egg hentet ut :) Veldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert :) og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg :)
så bra!!:happy:

ja, var veldig mange eggposer.. så satser på at mange av de blir befruktet og lagt til frys :)
noen som vet om sjangsene er der for innsett selv om man har fått annen beskjed?

ja, var veldig mange eggposer.. så satser på at mange av de blir befruktet og lagt til frys :)
noen som vet om sjangsene er der for innsett selv om man har fått annen beskjed?

Jeg fikk beskjed om at det kanskje ikke ble innsett pga fare for overstimulering.. Hadde ikke fått dersom jeg hadde over 15 egg uansett... Jeg hadde akkurat 15 men blodprøvene var gode så fikk innsett likevel

Tar dere alle blodprøve? Jeg har ikke tatt noe blodprøve etter jeg startet med medisinene.

Tenker du i forhold til mitt innlegg? Jeg tok kun blodprøve pga mistanke om overstimulering.. Ellers ingenting

Ok :) Har sett flere skrive blodprøve. Trodde nesten de hadde glemt det med meg jeg nå hehe :)

Ser at det er flere som skriver blodprøve OG ul ja.. Har merket meg det selv. Jeg hører til st olavs og der praktiseres ikke dette ihvertfall

Det går egentlig veldig bra! Fortsatt redd for å gjøre noe feil da:rolleyes: Er glad jeg spurte legen om jeg burde tenke på noe spesielt, og hun sa at nå er det opp til naturen, og ikke noe jeg kan gjøre fra eller til. Det har vært deilig å være på jobb og tenke på noe annet. Jeg har tatt det litt roligere enn til vanlig da;)
Ja, rart å ikke kunne ha full kontroll på det som skjer nå.. Helt opp til naturen :-) Heldig som kan ta det pent på jobb da! Har ikke mulighet til det der jeg jobber.. Mye tunge stell og løft, full fart hele vakten. Ikke rom for å ta det rolig med alt som må gjøres.

Ja, rart å ikke kunne ha full kontroll på det som skjer nå.. Helt opp til naturen :) Heldig som kan ta det pent på jobb da! Har ikke mulighet til det der jeg jobber.. Mye tunge stell og løft, full fart hele vakten. Ikke rom for å ta det rolig med alt som må gjøres.
Ja, hadde det vært mer hektisk på jobb hadde jeg også bedt om sykemelding:-)

blodprøve virker det ikke som er et tema en gang, tilhører st.olavs..
står bare på papirene mine at jeg er blitt informert om totalfrys.

håper i det lengste selv om sjangsene for innsett er lik null..

Huff, føler med deg:( Krysser fingrene for superrask bedring i løpet av helga!!

Da var 6 egg hentet ut :-) Veldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert :-) og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg :-)

6 er bra, og så utrolig mye bedre enn to :D Godt det ikke var behov for TESA. Nå er det bare å vente på den spennende telefonen i morgen!

Huff, så leit :( Jeg er selv overstimulert, men jeg har bare litt væske i buken da. Må si det har vært, og er fortsatt helt j***** å være det. Magen min er EKSTREMT stor, eggstokkene verker og "pumper", pusten går tungt, konstant trøtt og jeg har utrolig vondt i hodet. Begynte på fragmin i dag. Blir jeg gravid, blir det sannsynligvis en tung start. Jeg har aldri tatt blodprøver.

Skjønner kjempegodt at du er lei deg, hadde blitt helt knust selv. Spesielt fordi sjansen statistisk er større ved ferskforsøk og at overstimulering er positivt med tanke på graviditet. Hvis jeg hadde fått den beskjeden du har fått, ville jeg bare knukket sammen. All den ventingen man har vært i gjennom, og så må man bare vente mer...:( Jeg føler deg, virkelig! Var livredd for ikke å få innsett selv, tenkte tusen tanker og googlet titusen ordkombinasjoner.

Allikevel, selv om jeg vet at det ikke hjelper, må jeg bare si at jeg forstår litt nå hva legene er redde for... Det er virkelig tøft å være overstimulert, og mye verre kunne det vært/ kan det fortsatt bli...

Jeg er lei meg på dine vegne, virkelig. Håper i alle fall at det resulterer i noen fine fryseegg, om det enn føles som en mager trøst nå...

Hvis du får ut så mange egg, kanskje de kan dyrke til blastocyst? Da øker overlevelsesstatistikken for tining, OG sjansen for graviditet ved innsett.

Forresten syns jeg det var ganske rart at ikke du skulle slutte med hormoner med èn gang...?

Hooooh!!! Kjenner følelsen. Nå er klokka snart 21.00, omtrent godkjent leggetid...;)
Har sovet store deler av dagen i dag, kun en tur ut for å spise. :-P men mannen min skulle ta med meg ut på en luftetur nå snart så jeg får frisk luft igjen :-) Samtidig som gel'n får gjort sitt :-)

Huff, så leit :( Jeg er selv overstimulert, men jeg har bare litt væske i buken da. Må si det har vært, og er fortsatt helt j***** å være det. Magen min er EKSTREMT stor, eggstokkene verker og "pumper", pusten går tungt, konstant trøtt og jeg har utrolig vondt i hodet. Begynte på fragmin i dag. Blir jeg gravid, blir det sannsynligvis en tung start. Jeg har aldri tatt blodprøver.

Skjønner kjempegodt at du er lei deg, hadde blitt helt knust selv. Spesielt fordi sjansen statistisk er større ved ferskforsøk og at overstimulering er positivt med tanke på graviditet. Hvis jeg hadde fått den beskjeden du har fått, ville jeg bare knukket sammen. All den ventingen man har vært i gjennom, og så må man bare vente mer...:( Jeg føler deg, virkelig! Var livredd for ikke å få innsett selv, tenkte tusen tanker og googlet titusen ordkombinasjoner.

Allikevel, selv om jeg vet at det ikke hjelper, må jeg bare si at jeg forstår litt nå hva legene er redde for... Det er virkelig tøft å være overstimulert, og mye verre kunne det vært/ kan det fortsatt bli...

Jeg er lei meg på dine vegne, virkelig. Håper i alle fall at det resulterer i noen fine fryseegg, om det enn føles som en mager trøst nå...

Hvis du får ut så mange egg, kanskje de kan dyrke til blastocyst? Da øker overlevelsesstatistikken for tining, OG sjansen for graviditet ved innsett.

Forresten syns jeg det var ganske rart at ikke du skulle slutte med hormoner med èn gang...?
takk for svar :)

det er vell for at jeg ikke har hatt uttak ennå, og siden de ikke skal sette innigjen så blir jeg ikke SÅ overstimulert og faren ved en evt graviditet etter innsett er ikke der :)

tok bemfola i dag og skal ta orgalutran og eggløsningssprøyteR i morgen :) skal ta to stk siden jeg skal ha en mindre dose enn normalt og i tillegg en type som var mild med tanke på overstimulering..

håper virkelig at de ser på st.olavs at det ikke er så mye væske og at vi kan få innsett uansett..
jeg er jo en evig optimist (sjeldent realist) så må jo håpe til det ytterste og lengst mulig :D

har ikke vært hos de på ul, da jeg bor så langt unna og kan dra til fertilitetslege som samarbeider med st.olavs på ålesund sykehus :) hadde blitt langt å reise for ul viss ikke :p

Ingen befruktning denne runden :-(

Back
Topp