Fru88
Betatt av forumet
Så flott! :-D Spennende da :-D Er så gøy å følge med på dere!Nå har klinikken ringt!Av de 8 som ble tatt ut var 6 modne, og 3 av de ble befruktet!
Da er vi satt opp på innsett mandag!
Herregud så himla spennende
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! :-D Spennende da :-D Er så gøy å følge med på dere!Nå har klinikken ringt!Av de 8 som ble tatt ut var 6 modne, og 3 av de ble befruktet!
Da er vi satt opp på innsett mandag!
Herregud så himla spennende
![]()
Så spennendeNå er Ovitrellen satt, så da er jeg ferdig med sprøyter for denne gangTiden har gått innmari fort! I morgen reiser vi til Tromsø, så blir det uttak halv ti på mandag. Jeg er kjempespent på antall egg, kvaliteten på dem, og ikke minst om noen blir befruktet. Håper det i hvert fall blir innsett, tar ingenting for gitt.
Jeg gikk åtte dager på Gonal-f, og fire dager (overlappende) med Orgalutran. Jeg skjønte det sånn at det var omtrent minimum. Eggene hadde vokst raskt, men det var ikke så mange av dem.Så spennendeHvor lenge måtte du gå på sprøytene?
God tur, og masse lykke til med uttaket :-D Krysser fingre og tær for dereNå er Ovitrellen satt, så da er jeg ferdig med sprøyter for denne gangTiden har gått innmari fort! I morgen reiser vi til Tromsø, så blir det uttak halv ti på mandag. Jeg er kjempespent på antall egg, kvaliteten på dem, og ikke minst om noen blir befruktet. Håper det i hvert fall blir innsett, tar ingenting for gitt.
Tusen takkGod tur, og masse lykke til med uttaket :-D Krysser fingre og tær for dere![]()
Masse lykke til! :-DÅåå..Jeg er så spent på morgendagen! Hele prosessen har gått så fort denne gangen, plutselig er det innsett liksomTipper at tiden mellom innsett og testing ikke kommer til å gå like fort da
Hehe.. Flere med innsett de nærmeste dagene?
![]()
Tusen takk for det!Masse lykke til! :-D
Takk det samme, Vidorra!Nufletussa: vi har jo innsett i morgen begge to. Masse lykke til![]()

Så godt å høre at det har gått greit for deg de andre gangeneUttak på meg imorra på meg også... veldig spent og begynner å grue meg litt, til tross for at det egentlig har gått ganske greit de to forrige gangene..
Masse lykke til med innsett imorra Nufselufsa og lykke til med uttak Lilla86 og Vidorra!![]()
Jente0709: Jeg tror ca. 10 dager er normalt. Jeg gikk på de i ni dager
Nufletussa: vi har jo innsett i morgen begge to. Masse lykke til
Lilla86: masse lykke til i morgen du ogsåHåper du får ut noen flotte kvalitetsegg.
Er det da uttak dagen etter man slutter?