Innsett i Mai :)

Nå har klinikken ringt!:) Av de 8 som ble tatt ut var 6 modne, og 3 av de ble befruktet!:) Da er vi satt opp på innsett mandag!:) Herregud så himla spennende:):)
Så flott! :-D Spennende da :-D Er så gøy å følge med på dere!

Nå er Ovitrellen satt, så da er jeg ferdig med sprøyter for denne gang:-) Tiden har gått innmari fort! I morgen reiser vi til Tromsø, så blir det uttak halv ti på mandag. Jeg er kjempespent på antall egg, kvaliteten på dem, og ikke minst om noen blir befruktet. Håper det i hvert fall blir innsett, tar ingenting for gitt.

Nå er Ovitrellen satt, så da er jeg ferdig med sprøyter for denne gang:-) Tiden har gått innmari fort! I morgen reiser vi til Tromsø, så blir det uttak halv ti på mandag. Jeg er kjempespent på antall egg, kvaliteten på dem, og ikke minst om noen blir befruktet. Håper det i hvert fall blir innsett, tar ingenting for gitt.
Så spennende :) Hvor lenge måtte du gå på sprøytene?

God tur, og masse lykke til med uttaket :-D Krysser fingre og tær for dere :-)

Ååå..Jeg er så spent på morgendagen! Hele prosessen har gått så fort denne gangen, plutselig er det innsett liksom:) Tipper at tiden mellom innsett og testing ikke kommer til å gå like fort da;) Hehe.. Flere med innsett de nærmeste dagene?:)

Ååå..Jeg er så spent på morgendagen! Hele prosessen har gått så fort denne gangen, plutselig er det innsett liksom:) Tipper at tiden mellom innsett og testing ikke kommer til å gå like fort da;) Hehe.. Flere med innsett de nærmeste dagene?:)
Masse lykke til! :-D

Lykke til, til dere som har innsett/uttak de neste dagene :D

Her kom mensen i dag, så da blir det vel oppstart på sprøyter på tirsdag :) Hvor lenge går man normalt på sprøyter? Kom plutselig på at det er jo Kristi himmelfart og greier om 1,5 uke.

Jente0709: Jeg tror ca. 10 dager er normalt. Jeg gikk på de i ni dager :)

Nufletussa: vi har jo innsett i morgen begge to. Masse lykke til :D

Lilla86: masse lykke til i morgen du også :) Håper du får ut noen flotte kvalitetsegg.

Tusen takk :)

Håper det går like greit denne gangen millatilla :) Masse lykke til. La oss håpe det er siste gangen du må grue deg til dette!

Uttak på meg imorra på meg også... veldig spent og begynner å grue meg litt, til tross for at det egentlig har gått ganske greit de to forrige gangene..
Masse lykke til med innsett imorra Nufselufsa og lykke til med uttak Lilla86 og Vidorra!:signs003
Så godt å høre at det har gått greit for deg de andre gangene:-) Jeg er også spent på hvordan det vil bli. Håper det går fint for oss begge, har jo fått en del piller som skal hjelpe både mot smerter og kvalme:-) Lykke til, til deg også!

Jente0709: Jeg tror ca. 10 dager er normalt. Jeg gikk på de i ni dager :)

Nufletussa: vi har jo innsett i morgen begge to. Masse lykke til :D

Lilla86: masse lykke til i morgen du også :) Håper du får ut noen flotte kvalitetsegg.

Er det da uttak dagen etter man slutter?

Kommer mensen som vanlig når man har begynt med nesespray?
Kan jeg forvente at den er like sinnsykt vond som vanlig (endo), eller kan den være mildere? :) *håpe håpe*

Back
Topp