Innsett i Januar 2016

Kun 7 dpo idag, men testetøs som jeg er så tok jeg en test da. Kom en strek opp etter tidsfristen. Tørr ikke juble på noen måte enda. Gleder meg til å teste videre. Utrolig spennende det her. :)
a72cc3f0aab32429b86c7269d8bd9589

Wow 7 dpo! Så heldig du er! Jeg ser ingen strek på bildet men den syns sikkert mye bedre i virkeligheten. Er den rosa?
Hvis du får strek så tidlig og jeg som er på dpo 13 får negativ er nok all håp ute ja :(

Sprøytedag 7 idag og ul imorgen. Spent på hvordan eggene ser ut imorgen. Krysser alt som krysses kan for at de ser bra ut denne gangen og at jeg får uttak iløpet av uka :)

Vis vedlegget 156760
Helt blendahvit dessverre :( Har mistet all håp. Jeg er på rugedag 10 men dpo 13, sist gang jeg var gravid testet jeg positivt på rugedag 10, dpo 12. Da var den veldig klar positiv også.
På graviditetstesten jeg brukte står det at den skal klare å vise en graviditet fom dpo 6(!) og jeg er mer enn det dobbelte over :(
Neiii så kjipt :( det er jo en liten håp at den kommer seg før testedagen? Man vet aldri... men enig at det virker usannsynlig dessverre. Når er offisielle testdag? Må du ta blodprøve? God klem, ikke mist håpet, om det ikke blir denne gangen så kan det bli neste gang!

Kun 7 dpo idag, men testetøs som jeg er så tok jeg en test da. Kom en strek opp etter tidsfristen. Tørr ikke juble på noen måte enda. Gleder meg til å teste videre. Utrolig spennende det her. :)
a72cc3f0aab32429b86c7269d8bd9589

Det var sånn strek jeg fikk når jeg testet første gang en uke etter innsett av blastocyst. Gikk ikke veien, men jeg var gravid:) Blir spennende!

Neiii så kjipt :( det er jo en liten håp at den kommer seg før testedagen? Man vet aldri... men enig at det virker usannsynlig dessverre. Når er offisielle testdag? Må du ta blodprøve? God klem, ikke mist håpet, om det ikke blir denne gangen så kan det bli neste gang!

Ingen blodprøve. Vi gikk privat i utlandet. Har offisiell testdag kommende torsdag. Tester da hvis ikke mensen har kommet ennå.

Jeg testet på fredag (rugedag 8) men den var negativ. Begynte å små blø i går (rosa på papiret når jeg tørker meg), og har skikkelig menssmerter, men tok likevel en test i dag bare for å sjekke. Kom ikke hjem før nå, så ble ikke morgen urin da...

Men tror faktisk det har gått på 1. Forsøk:D har jo ikke testdag før om en uke, men klarte ikke å holde meg:)
ImageUploadedByBV Forum1453051975.343556.jpg

Den jeg tok på rugedag 10 under vårt første forsøk for 2 år siden så slik ut :) Og jeg var gravid og fikk en liten en 9 mnd senere. Så jeg må jo bare gratulerere så mye :D
Huff.. Skulle ønske jeg også fikk positiv idag.

Blir tullete i hode av denne ventetiden. Er på ruge dag 5 i dag, og går ubevisst å kjenner etter tegn. Mannen reiste på jobb i dag, han kommer hjem på fredag. Håper uka går fort. Test dag er 26 Jan.

9 flotte egg på Ul denne gangen. 8 var rundt 11 og et var 14. Øker derfor til 300ie og fikk ny time onsdag. Mannlig lege denne gangen og det var så mye bedre. Han var faktisk forsiktig, slik at jeg ikke fikk vondt i eggstokkene i det hele tatt :D

9 flotte egg på Ul denne gangen. 8 var rundt 11 og et var 14. Øker derfor til 300ie og fikk ny time onsdag. Mannlig lege denne gangen og det var så mye bedre. Han var faktisk forsiktig, slik at jeg ikke fikk vondt i eggstokkene i det hele tatt :D
Høres helt supert ut:D

Kjempefint, høres ut som de har funnet de riktige medikamentene for deg!! Bra med så mange eggposer!

Høres veldig bra ut :) Lykke til :)

Var på kontroll idag, alt så fint ut, og slimhinnen så bra ut så innsett førstkommende fredag ! Får håpe på at embryoene klarer seg ved opptining .To embryo som er på et strå i frys,så de tiner parvis på riksen .vi kan velge sette inn begge om de overlever .Har dere som holder på med fryseforsøk tenkt på om dere ønsker sette inn begge ? :)

Var på kontroll idag, alt så fint ut, og slimhinnen så bra ut så innsett førstkommende fredag ! Får håpe på at embryoene klarer seg ved opptining .To embryo som er på et strå i frys,så de tiner parvis på riksen .vi kan velge sette inn begge om de overlever .Har dere som holder på med fryseforsøk tenkt på om dere ønsker sette inn begge ? :)
Nå har jeg aldri fått der valget. Fikk kunn et på frys og det ble satt inn. Hadde jeg fått valget hadde jeg aldri vært itvil. To egg er i mine øyne dobbel så stor sjangser for at det blir til noe. Enten at begge fester seg, eller at en :)

Jeg kommer til å sette inn begge hvis det blir aktuelt. Men en må jo tenke litt på egen situasjon, er mer jobb med 2 på en gang. For ikke å glemme at det blir et risikosvangerskap!

Jeg holder på med ferskforsøk , men svarer forde:)Jeg får ikke det valget. 5 åringen er født prematur, så på forsamtalen på riksen sa de at jeg aldri kommer til å få to inn uansett pga det. Syns det var veldig kjip beskjed å få.. jeg hadde ønsket å fått inn to hvis det var opp til meg:)

Back
Topp