Da har jeg snakket med riksen. De har valgt å bruke ivf på 5 av eggene og icsi på 10. Alle 5 ivf eggene er befruktet og 5 av icsiforeløpig har vi altså 10 egg som er befruktet!! Innsett i morgen 1315!
Godt grunnlagt for å lykkes med andre ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg snakket med riksen. De har valgt å bruke ivf på 5 av eggene og icsi på 10. Alle 5 ivf eggene er befruktet og 5 av icsiforeløpig har vi altså 10 egg som er befruktet!! Innsett i morgen 1315!
Å så kjedelig. Var igjennom det samme i desember. Min syklus er også super stabil. Men Tr kom faktisk 4 dager seinere enn den pleier ( positiv EL 9 des, og Tr 27 des. Skulle kommet 22/23 des) så det er fortsatt håp for at det blir flytter en eller 2 dager. Jeg sitter nå å venter på innsett.Forsøk avbrutt :/ for tidlig eggløsning, innsett måtte da vært på helg og det gjør de ikke. Får prøve igjen neste syklus. Sa at jeg har regelmessig syklus og at jeg sikkert havner på samme dag igjen, men de anbefaler det allikevel siden jeg blir så dårlig på progynova.
Neiiii så kjedeligForsøk avbrutt :/ for tidlig eggløsning, innsett måtte da vært på helg og det gjør de ikke. Får prøve igjen neste syklus. Sa at jeg har regelmessig syklus og at jeg sikkert havner på samme dag igjen, men de anbefaler det allikevel siden jeg blir så dårlig på progynova.
Wow, det er masse!!!! Gratulerer så mye, blir veldig spennende i morgen!Da har jeg snakket med riksen. De har valgt å bruke ivf på 5 av eggene og icsi på 10. Alle 5 ivf eggene er befruktet og 5 av icsiforeløpig har vi altså 10 egg som er befruktet!! Innsett i morgen 1315!

Da er jeg blitt rugerlitt skummelt å ikke skulle ta noen medisiner, men også godt å få slippe lutinus griseriet
![]()
Gratulerer som ruger
Jeg er på dag 4 og tiden går såååå sakte mot testdag!
Da er jeg blitt rugerlitt skummelt å ikke skulle ta noen medisiner, men også godt å få slippe lutinus griseriet
![]()
Har fryseforsøk i naturlig syklus. Og det betyr vidt ingen medisiner. Så nå håper jeg at kroppen lar frysegullet feste seg godt og blir der i 9 måneder![]()
Åå så gøy! Super resultatDa ble det 13 egg ut idag. Fornøyd med at de fikk ut fra begge eggstokkene denne gangen. Gikk også mye bedre denne gangen, klarte å slappe mer av. Håper at det er gode egg og at mange blir befruktet![]()
Wow det er kjempebra! Mange her med gode fangstDa ble det 13 egg ut idag. Fornøyd med at de fikk ut fra begge eggstokkene denne gangen. Gikk også mye bedre denne gangen, klarte å slappe mer av. Håper at det er gode egg og at mange blir befruktet![]()
Åå så gøy! Super resultatSkal krysse fingre og tær! Håper dagen går fort
![]()
Wow det er kjempebra! Mange her med gode fangsthåper alle er kjempegode.