Innsett i Januar 2016

Forsøk avbrutt :/ for tidlig eggløsning, innsett måtte da vært på helg og det gjør de ikke. Får prøve igjen neste syklus. Sa at jeg har regelmessig syklus og at jeg sikkert havner på samme dag igjen, men de anbefaler det allikevel siden jeg blir så dårlig på progynova.
Å så kjedelig. Var igjennom det samme i desember. Min syklus er også super stabil. Men Tr kom faktisk 4 dager seinere enn den pleier ( positiv EL 9 des, og Tr 27 des. Skulle kommet 22/23 des) så det er fortsatt håp for at det blir flytter en eller 2 dager. Jeg sitter nå å venter på innsett.

Forsøk avbrutt :/ for tidlig eggløsning, innsett måtte da vært på helg og det gjør de ikke. Får prøve igjen neste syklus. Sa at jeg har regelmessig syklus og at jeg sikkert havner på samme dag igjen, men de anbefaler det allikevel siden jeg blir så dårlig på progynova.
Neiiii så kjedelig :( håper det klaffer neste gang, så dumt med helg som skal ødelegge for noe så viktig!

Da har jeg snakket med riksen. De har valgt å bruke ivf på 5 av eggene og icsi på 10. Alle 5 ivf eggene er befruktet og 5 av icsi:D foreløpig har vi altså 10 egg som er befruktet!! Innsett i morgen 1315!
Wow, det er masse!!!! Gratulerer så mye, blir veldig spennende i morgen!

Da har jeg snakket med riksen. De har valgt å bruke ivf på 5 av eggene og icsi på 10. Alle 5 ivf eggene er befruktet og 5 av icsi:D foreløpig har vi altså 10 egg som er befruktet!! Innsett i morgen 1315!

Dette er jo kjempebra. Jeg har også spurt om de kan bruke både ivf og icsi på eggene mine imorgen. Spørs hvor mange jeg får ut.
Blir spennende å se hvordan det går til imorgen :) dette lover bra :)

Da er jeg blitt ruger :D litt skummelt å ikke skulle ta noen medisiner, men også godt å få slippe lutinus griseriet :)

Åhh... absolutt ingenting??? :-D Det hadde vært digg... sto på butikken i dag med beina i kors :p haha...

Gratulerer som ruger :-D <3

Da skal vi også forsøke oss på fryseforsøk i naturlig syklus :) Skal begynne å teste for EL nå, noe jeg ikke har vært borti før. Og jeg må ha vært litt i ørska hos legen i går for fikk nok ikke helt med meg hva han sa :p men er det sånn at når EL-testen blir positiv, da skal man ringe inn? Og den er bare positiv hvis teststreken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere?

Jeg brukte de fra Clear blue som har smilefjes når de er positive, så slipper jeg å gjette. Men ja vil tro at den er positiv når den er like sterk eller sterkere. Ring inn nå den er blitt positiv. Jeg hadde innsett 3 dager etter. Lykke til :)

Da ble det 13 egg ut idag. Fornøyd med at de fikk ut fra begge eggstokkene denne gangen. Gikk også mye bedre denne gangen, klarte å slappe mer av. Håper at det er gode egg og at mange blir befruktet :)
Åå så gøy! Super resultat :D Skal krysse fingre og tær! Håper dagen går fort;)

Da ble det 13 egg ut idag. Fornøyd med at de fikk ut fra begge eggstokkene denne gangen. Gikk også mye bedre denne gangen, klarte å slappe mer av. Håper at det er gode egg og at mange blir befruktet :)
Wow det er kjempebra! Mange her med gode fangst :) håper alle er kjempegode.

Back
Topp