Innsett i Januar 2016

B

Bethlisa

Guest
Kan ikke se at det er startet opp noen Januar tråd her, så da starter jeg en likegått.

Jeg kommer da inn hit igjen, for 3 gang på under et år.
UL på tirsdag viste ingen hjerteaktivitet lenger.
icon_sad.gif
Turen gikk da videre til sykehuset for utskrapning.

Skjønner ikke hvorfor dette skjer. Har barn fra før uten problem. Ny mann også mister jeg 3 ganger på rad. Eggene befrukter seg og jeg blir lett gravid, men når jeg kommer til mellom uke 6-9 så stopper det opp. De to siste gangene har det vært hjerteaktivitet før det har gått gærent. Skal utredes nå, så kanskje vi får et svar.

Nå prøver vi nok en gang se fremover og positivt på Blasto'n vi har på frys.

Flere med innsetting i Januar her?

Slenger meg med her jeg :-) Skal ha uttak på mandag, men får totalfrys da jeg er på grensa til overstimulering og de ikke vil sjangse på det... Neste syklus vil gi el på julaften så da blir det nok fryseforsøk i januar på meg :-)

Lykke til med uttak på mandag :) Plutselig er vi Januar :)
Takk :-) Plutselig er januar her ja :D En måned til desember og koselige juleforberedelser, så jul og så er januar her :-)

Blir med her jeg å:) første offentlige forsøk på riksen i januar :) veldig spent! Har jo ikke akuratt så god erfaring med vanlig prøverør, men vi gir oss ikke :D tenkte å ringe til uka for å høre litt siden jeg ikke normale sykluser.. lykke til alle sammen :D måtte jula gå fort;)

Blir med her jeg å:) første offentlige forsøk på riksen i januar :) veldig spent! Har jo ikke akuratt så god erfaring med vanlig prøverør, men vi gir oss ikke :D tenkte å ringe til uka for å høre litt siden jeg ikke normale sykluser.. lykke til alle sammen :D måtte jula gå fort;)
Spennende med forsøk offentlig :-) Satser på at jula går fort ja, heldigvis en veldig koselig tid syns jeg så ikke verste ventemåneden :-)

Kan ikke se at det er startet opp noen Januar tråd her, så da starter jeg en likegått.

Jeg kommer da inn hit igjen, for 3 gang på under et år.
UL på tirsdag viste ingen hjerteaktivitet lenger.
icon_sad.gif
Turen gikk da videre til sykehuset for utskrapning.

Skjønner ikke hvorfor dette skjer. Har barn fra før uten problem. Ny mann også mister jeg 3 ganger på rad. Eggene befrukter seg og jeg blir lett gravid, men når jeg kommer til mellom uke 6-9 så stopper det opp. De to siste gangene har det vært hjerteaktivitet før det har gått gærent. Skal utredes nå, så kanskje vi får et svar.

Nå prøver vi nok en gang se fremover og positivt på Blasto'n vi har på frys.

Flere med innsetting i Januar her?

Så leit å se at det ikke gikk denne gangen heller, Bethlisa :( Ville bare sende deg en stor klem. Heier på at blastoen er den som gjelder!

Så leit å se at det ikke gikk denne gangen heller, Bethlisa :( Ville bare sende deg en stor klem. Heier på at blastoen er den som gjelder!

Takk takk for gode ord og klem. Det varmer. :) Det tar helt klart på miste 3 ganger på under året, men prøver se fremover. Har nå blitt utredet for habituell abort og venter spent på svar. Forstod det slik at jeg uansett skulle gå på fragmin sprøyter neste gang. Håper det kan være med på å gjøre susen. Hvordan går det med deg? :)

Takk takk for gode ord og klem. Det varmer. :) Det tar helt klart på miste 3 ganger på under året, men prøver se fremover. Har nå blitt utredet for habituell abort og venter spent på svar. Forstod det slik at jeg uansett skulle gå på fragmin sprøyter neste gang. Håper det kan være med på å gjøre susen. Hvordan går det med deg? :)
Godt du blir fulgt opp videre. Jeg trodde selv jeg skulle miste for tredje gang på rappen denne runden, hatt en del blødninger, men foreløpig ser alt greit ut med den lille, runder 12 uker nå denne uka. Håper virkelig det sitter neste gang, nå er det virkelig din tur!!

Vi har samtale 6 januar så håper å komme igang raskt etter det:)

Rart dette, alt har vært så uvirkelig så lenge. Begynner å gå opp for meg at det blir forsøk på ordentlig i januar, nå kjennes det plutselig så langt lang frem. Krysser fingrene for at du vilblimamma87 også får innsett da, hvor skal du/dere?

Da melder jeg meg inn sammen med dere her. Blir fryseforsøk i januar tenker jeg.
Vært igjennom 1 prøverør, satt inn fersk, gikk ikke, deretter 3 fryseforsøk som heller ikke gikk. Hadde nettopp 2 ferskforsøk å dyrka til blastocyst. Endelig, på alle 5 år som prøvere, festet det seg! Men det endte dessverre i MA. Så nå er det påann igjen med frys. Har 9 blastocyster klare:)

Da var jeg også klar for å melde meg inn her. Var på oppstartsamtale på st.olav i går og får starte opp første syklus etter hysteroskopi, som de mente jeg ville få i desember. Det ville uansett ikke blitt insett i desember for da ville jeg som flere her fått insett rundt julaften.

Legen var litt usikker på slimhinnene i livmora mi, men antok de bare ikke fikk en god måling i dag og ville ta en ekstra sjekk med kamera. Jeg har jo i tidligere sykluser fått påvist fin slimhinnetykkelse så jeg er ikke urolig.

Er glad for at ventetiden etter første samtale var så kort. Jeg skal også få kort regime som jeg er glad for. Jeg har dog økt risiko for overstimulering pga pco og MANGE folikkler allerede, men det får man ta når man kommer så langt.

Da melder jeg meg inn sammen med dere her. ..... Har 9 blastocyster klare:)
Med 9 blastoer er jo sjangsene gode for deg, selv om du desverre ikke har lykkes ennå. Gynekologen min mente at opptint blasto har 50% sannsylighet for å ende i graviditet så du lykkes nok snart. Men det er jo en tålmodighetsprøve likevel

Med 9 blastoer er jo sjangsene gode for deg, selv om du desverre ikke har lykkes ennå. Gynekologen min mente at opptint blasto har 50% sannsylighet for å ende i graviditet så du lykkes nok snart. Men det er jo en tålmodighetsprøve likevel
Tusen takk for trøstende ord❤️ liker å høre hvor stor sjangse man har prosentvis :)
Du må ha masse lykke til med første prøverørsforsøk, er en utrolig spennende tid du er inni nå, må dagene gå fort og spiren sitte! :)

Melder meg inn her hos dere etter negatuvt fryseforsøk nå i november. Venter på mensen slik at jeg kan ringe klinikken og avtale tid for neste forsøk. Håper de har plass til meg i januar enten på frys eller fersk. Har best resultat med ferskforsøk, så håper litt på det. På de 2 innsettene jeg har hatt tidligere er jeg blitt gravid. Den første gangen ble det en herlig gutt av det, men søskenforsøket endte dessverre i SA i uke 8. Vi har hatt 5 negative fryseforsøk, og har fremdeles 3 blastoer igjen på i frysern. Vi får se hva de sier på St Olavs når jeg ringer dem om noen dager.

Er det noen som har hatt frys i styrt syklus med progynova før forresten? Det er første gang jeg har hatt styrt syklus, så jeg lurer litt på hvor mange dager det går fra pilleslutt til jeg kan forvente blødning.. :anyone

Melder meg inn her hos dere etter negatuvt fryseforsøk nå i november. Venter på mensen slik at jeg kan ringe klinikken og avtale tid for neste forsøk. Håper de har plass til meg i januar enten på frys eller fersk. Har best resultat med ferskforsøk, så håper litt på det. På de 2 innsettene jeg har hatt tidligere er jeg blitt gravid. Den første gangen ble det en herlig gutt av det, men søskenforsøket endte dessverre i SA i uke 8. Vi har hatt 5 negative fryseforsøk, og har fremdeles 3 blastoer igjen på i frysern. Vi får se hva de sier på St Olavs når jeg ringer dem om noen dager.

Er det noen som har hatt frys i styrt syklus med progynova før forresten? Det er første gang jeg har hatt styrt syklus, så jeg lurer litt på hvor mange dager det går fra pilleslutt til jeg kan forvente blødning.. :anyone

Trist at vi fortsatt følger hverandre her inne, men nå burde det jammen være vår tur snart. Har også innsett av frys blasto på st.olavs i Januar. Hvor lang tid i forveien får enn vite om det overlever opptiningen? Jeg har lang reisevei, så må ta fly opp. Er så redd for komme opp til dårlig nytt.
Jeg gikk på progynova når jeg hadde en MA i uke 8+4. Fikk mensen 5 uker etterpå. Lykke til :)

Back
Topp