Innsett i februar?

Spennende dager... Jeg må bare få si at med jenta mi visste jeg at jeg var gravid.. Kjente d på meg og positiv test rugedag 9. Nå kjente keg ingenting og tok test bare for å ha gjort d, men jaggu var den å positiv.. Så lite eller mye symptomer trenger ikke ha noe å si for resultatet! Heier på dere:)

Sånt liker vi å høre! Gratulerer så mye med graviditeten:)

ok jenter... jeg sprakk på min egen utfordring ... den tiltagende kvalmen tok overhånd gitt.

Haha, ja det var det.. måtte laste over bildet fra telefon, og glemte meg helt bort.

Vedlegg

• test.jpg
    test.jpg
    893,6 KB · Visninger: 92
Takk, jeg er litt satt ut. Tør liksom ikke ta det på alvor. Kommer til å teste igjen på fredag for å se :D
Herregud så moro med pos test :))) Kos deg som gravido!!!

Når skal du teste? Var det den 3.??? Ille spent ;)
Huff ja :O tar en hjemmetest i morgen men TD er onsdag 4 ;) blir jo fysisk dårlig nesten av dette, er så redd men testen må jo unnagjøres!!

Huff ja :O tar en hjemmetest i morgen men TD er onsdag 4 ;) blir jo fysisk dårlig nesten av dette, er så redd men testen må jo unnagjøres!!
Hva tester du med? BT eller CBD?

Tusen takk jenter!!! Nå håper jeg på tre nye positive tester denne uka ( eller flere hvis jeg har glemt noen) :)

Tusen takk jenter!!! Nå håper jeg på tre nye positive tester denne uka ( eller flere hvis jeg har glemt noen) :)
Enig med deg <3 <3 hva blir terminen? :) :)

Enig med deg <3 <3 hva blir terminen? :) :)
Hmmm.. godt spørsmål.. Jeg tør ikke helt å tenke termin ennå.. er så livredd det ikke skal holde. Jeg er visst ikke den helt store optimisten jeg :rolleyes: Men, nå skal jeg finne en sånn kalkulator og se :)

Tja, litt ulikt hvordan dagene telles virker det som, men ser ut som at eventuell termin blir et sted mellom 11. og 13. november :)

Tja, litt ulikt hvordan dagene telles virker det som, men ser ut som at eventuell termin blir et sted mellom 11. og 13. november :)
Aah, hmm, hva puttet du inn som data på kalkulatoren?

Fortsatt oppblåst i magen. Gubben sa at jeg ser gravid ut... Hadde første hyggestund etter innsett i dag og det var ømt oppi der.. Holdt på å spy når jeg stekte fisk til middag... Tør ikke teste, kommer til å gå helt i kjelleren om det viser seg å være negativ..

Back
Topp