Innsett i februar?

Da er jeg endelig førstegangsruger :) De var superfornøyd med egget som ble satt inn, dessverre ble det ingen på frys. Hun på labben mente derimot at flere av de modne eggene burde blitt befruktet, så neste gang blir det icis.
Gratulerer :)
Håper jeg kommer etter i morgen;)

4 delte seg bra, så det blir innsett i morgen dersom det fortsetter. Det er nok egga mine som er hovedproblemet siden vi har så pass lav befrukningsrate.
Masse lykke til i morgen! :)

Da er jeg endelig førstegangsruger :) De var superfornøyd med egget som ble satt inn, dessverre ble det ingen på frys. Hun på labben mente derimot at flere av de modne eggene burde blitt befruktet, så neste gang blir det icis.
Jippi!! Gratulerer som ruger <3 <3

4 delte seg bra, så det blir innsett i morgen dersom det fortsetter. Det er nok egga mine som er hovedproblemet siden vi har så pass lav befrukningsrate.
Masse lykke til i morgen :D <3

Ruger :) 1 inn og 2 i fryseren :D

Hvordan går det med oss? :) Det nærmer seg vel de dagene der embryoet setter seg fast?
Noen som merker noe?

Litt strekking og trykk sånn litt nedenfor navelen i dag. Tror jeg våknet Ila natta med et "tak" eller en "krampe" der nede, men nå er jeg usikker på om det var drøm eller virkelighet.. Er bare 3 dager sine innsett så det er nok for tidlig for evt festesmerte?

Samme her :) Uten at jeg har kjent disse skarpe "festesmertene" mange andre snakker om....

Satser på at dette går veien, i hele 9 mnd :)

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter ang. festesmerter.
Har hatt noen merkelig smerter i underlivet :)
I går kveld og natt hadde jeg en god del ubehag, og det var vanskelig å finne god sovestilling.
Nå i dag, er jeg bare litt øm som jeg har vært hele tiden. Burde vel ha festet seg hos meg nå, hvis det har tenkt å feste seg? Er fire dager siden innsett.

Ser at vi er tre stk her som har test dato 6. mars.
Utfordring: Hvem av oss klarer å vente lengst med å teste? ;)

Hehe ja det var den testingen da ;) blir arti å se hvem av dere m TD 6 mars som holder lengst ;) jeg tester dagen før TD som alltid før :)

Hittil har jeg vel egentlig ikke merket noe som helst... har opplevd litt mensvondt/verk ca de 2 - 4 første dagene og så opplevde jeg litt kvalme men nå er det nada!!

Da håper jeg positiv test hos deg 3. mars Truddelutt'n :D

Back
Topp