Innsett i februar?

Wow, jeg har gått 15 dager på sprøyter nå å er endelig klar!! Har tatt sin tid..
Heldige du! Jeg er på dag 23 med sprøyter i dag ... Vil også bli klar!!! :)

Her er magen litt "i spenn" idag. Skal ta sprøyte nr 7 idag, og det har bråket fært i magen i hele formiddag og ettermiddag. Det er en blanding av luft/bobler, litt "smerter", men ikke vondt. Og magen står litt mer ut enn vanlig.
Googlet jo selvsagt overstimulering, uten at jeg ble klok på forskjellen mellom bivirkninger, overstimulering og ønsket effekt av sprøytene. Det skjer helt klart noe der inne, og ikke smerter man ikke takler, men hvordan vite om d er normale tegn?!?

Ønsker meg eget ultralydaparat hjemme.... :/ :D
Blir du overstimulert står magen som en spent ballong fra rett under brystene. Det er også vondt å gå, sterke magesmerter. Det blir verre utover dagen ettersom man spiser og det blir trangere plass der inne. Det var i hvert fall slik jeg følte det da jeg ble overstimulert. (Jeg ble sent overstimulert som følge av økt hcg-nivå pga graviditet).

Da skal endelig jeg få nut noen egg også ser det ut til. Uttak er satt til mandag. da har jeg stimulert i 25 dager o.O
Innsett blir på onsdag. Kan nesten ikke tro det. Juhuuuu! :D

Wæææ 1 time og 15 min til ul... nervene begynner å tikke inn for fullt!!!!! :O :O

UL gikk kjempebra, det så veldig bra ut, slimhinne på 12,5 (sist var det ca 17 mm men den gang hadde jeg begynt på babyklister litt i forkant av UL og det skjønner jeg jo nå har gitt en god effekt forrige gang, så i dag starter jeg opp med babyklister!!) og største follikelen var på 7 mm så det er godt innenfor :D :D de ville vente til mandag med å sette dato for innsett (tror det blir tirsdag) for jeg har hatt litt rosa på papiret noen ganger over 3 -4 dager den siste uken ikke blødning bare rosa... men jeg tror de så for seg at det var mer enn det det egentlig var så de ville avvente av den grunn, men det er jo bare bra at de er nøye! så på mandag skulle jeg si ifra om det har vært noe ila helgen. Jeg luftet jo med de at jeg tror det kan komme av samleie og trening (her hatt rosa på papiret etter treningsøkter før også) og de var igrunn enig men de ville høre med meg igjen på mandag, og da fikk jeg streng beskjed null sex og ta livet heeelt med ro i helgen ;) åneeeeei må mannen gjøre husarbeidet i helgen og heller ikke få seg nåkke goder i sengen :P
Huff og jeg som ville ha en dato!!! ;P er så utålmodig, men jeg må bare smøre med meg mer tålmodighet. Jeg tror jo det blir innsett tirsdag, hadde innsett CD 14 sist gang.. :) :)

Da har jeg vært å henta ut egg. Fy faaaaader å vondt det var, trodde ikke man skulle kjenne det, der tok jeg feil :P 16 egg ble det, så nå er det bare å håpe at flest mulig er brukelige så vi kan få noen på frys også. Innsett på mandag:D

Uttak onsdag her! Ligger ann til 10-12 egg/eggposer! (Er det bra?).

Gleder meg! :)

UL gikk kjempebra, det så veldig bra ut, slimhinne på 12,5 (sist var det ca 17 mm men den gang hadde jeg begynt på babyklister litt i forkant av UL og det skjønner jeg jo nå har gitt en god effekt forrige gang, så i dag starter jeg opp med babyklister!!) og største follikelen var på 7 mm så det er godt innenfor :D :D de ville vente til mandag med å sette dato for innsett (tror det blir tirsdag) for jeg har hatt litt rosa på papiret noen ganger over 3 -4 dager den siste uken ikke blødning bare rosa... men jeg tror de så for seg at det var mer enn det det egentlig var så de ville avvente av den grunn, men det er jo bare bra at de er nøye! så på mandag skulle jeg si ifra om det har vært noe ila helgen. Jeg luftet jo med de at jeg tror det kan komme av samleie og trening (her hatt rosa på papiret etter treningsøkter før også) og de var igrunn enig men de ville høre med meg igjen på mandag, og da fikk jeg streng beskjed null sex og ta livet heeelt med ro i helgen ;) åneeeeei må mannen gjøre husarbeidet i helgen og heller ikke få seg nåkke goder i sengen :p
Huff og jeg som ville ha en dato!!! ;P er så utålmodig, men jeg må bare smøre med meg mer tålmodighet. Jeg tror jo det blir innsett tirsdag, hadde innsett CD 14 sist gang.. :) :)
Bra de er nøye da..du får ta det med ro i hælja så blir det vel noe innsett i begynnelsen av neste uke!

Da har jeg vært å henta ut egg. Fy faaaaader å vondt det var, trodde ikke man skulle kjenne det, der tok jeg feil :p 16 egg ble det, så nå er det bare å håpe at flest mulig er brukelige så vi kan få noen på frys også. Innsett på mandag:D
Ække noe godt det nei, men supert resultat da med 16 egg. satser på at de klarer seg bra videre de fleste av de:happy:

Beggynner å nærme seg test dag! Merker jeg har begynt å bli litt stressa iforhold til det... Lurer litt på om det muligens blir en test i hælja, rugedag 8 idag blir det vel i dag. Vært kvalm i natt og feberaktig følelse idag (uten å ha ordentlig feber.) mye stikkinger nederst i magentil tider. Håper ikke det er mensen som er på vei..

Spennende! Mye som skjer nå :)
Kjempebra uttak på deg Bkno9702072 :) Da blir det vel innsett søndag eller mandag? Eller lørdag? Sa de noe om det eller ser de an i morgen?
2015blirÅRET, vi ligger rimelig likt i løypa, regner med uttak onsdag eller torsdag på meg.
Trudelutt'n, holder tommelen for innsett på tirsdag for deg :)
Millatilla, lykke til med testing, håper den blir positiv!
Her er det ny ul på mandags morgen. Spent!

Beggynner å nærme seg test dag! Merker jeg har begynt å bli litt stressa iforhold til det... Lurer litt på om det muligens blir en test i hælja, rugedag 8 idag blir det vel i dag. Vært kvalm i natt og feberaktig følelse idag (uten å ha ordentlig feber.) mye stikkinger nederst i magentil tider. Håper ikke det er mensen som er på vei..
Krysser fingrene!!! :)

Spennende! Mye som skjer nå :)
Kjempebra uttak på deg Bkno9702072 :) Da blir det vel innsett søndag eller mandag? Eller lørdag? Sa de noe om det eller ser de an i morgen?
2015blirÅRET, vi ligger rimelig likt i løypa, regner med uttak onsdag eller torsdag på meg.
Trudelutt'n, holder tommelen for innsett på tirsdag for deg :)
Millatilla, lykke til med testing, håper den blir positiv!
Her er det ny ul på mandags morgen. Spent!
Har fått time til mandag for innsett, de ringer meg i dag for å si hvordan det ser ut, men innsett på mandag:D
Lykke til på UL på mandag:)

Masse lykke til!!! Krysser fingrene!

Back
Topp