Innsett i februar?

Da er innsett gjennomført. Ble ganske likt resultat som forrige gang, "bare" to av ti som ble befrukta. Så fikk satt inne begge to da den ene var litt usikker ift frys.Så desverre ingen på frys-- Men satser på at forskjellen bli at hvertfall et av de faktisk fester seg og blir der forholdsvis leeeenge! :) Det er det vikitgste!
Spennende uker fremover for mange ! Lykke til videre iløpet til alle her inne!

fredag den 13 er jo en lykkens dag i mine øyne..;)

Så fint med to inn. Håper de fester seg godt :) Lykke til!

Da er innsett gjennomført. Ble ganske likt resultat som forrige gang, "bare" to av ti som ble befrukta. Så fikk satt inne begge to da den ene var litt usikker ift frys.Så desverre ingen på frys-- Men satser på at forskjellen bli at hvertfall et av de faktisk fester seg og blir der forholdsvis leeeenge! :) Det er det vikitgste!
Spennende uker fremover for mange ! Lykke til videre iløpet til alle her inne!

fredag den 13 er jo en lykkens dag i mine øyne..;)
Hurra for innsett :D :D rug vel ♡ veldig spennende uker hihi :D

2015blirÅRET, jeg Har også ul 13... fredag den 13 hihi vi fikk den kuleste datoen serru ;) ;)
Rene lykketall det der ;)

Første sprøyte m Puregon satt. Mannen måtte sette den mens jeg lukket øynene og klorte en pute...

Hilsen kylling.

Rene lykketall det der ;)

Første sprøyte m Puregon satt. Mannen måtte sette den mens jeg lukket øynene og klorte en pute...

Hilsen kylling.
Det ER det ;) :D

Hehehehe been there done that ;) blir jækla vant til det ska du se ;)

Her blir det forhåpentligvis innsett 27.02 eller 01.03/02.03.. Alt etter når tr kommer.. Håper den kommer littegranne før sånn at jeg slipper å ta fri fra jobb (er jo vinterferie i uke ni) :-D

Her blir det forhåpentligvis innsett 27.02 eller 01.03/02.03.. Alt etter når tr kommer.. Håper den kommer littegranne før sånn at jeg slipper å ta fri fra jobb (er jo vinterferie i uke ni) :-D
Fått mens?

Så gøy!! :D kan se ut til at vi får innsett samme dag evt jeg dagen etter deg :) :) :)

Så gøy!! :D kan se ut til at vi får innsett samme dag evt jeg dagen etter deg :) :) :)
Skal ikke du på kontroll fredag? Eller regner du m uttak den dagen?

Jeg skal på kontroll fredag, og tenkte ikke ha med mannen... Det er jo ikke lagt opp til uttak den dagen, så vi har ikke planlagt hans prøve enda :D

Skal ikke du på kontroll fredag? Eller regner du m uttak den dagen?

Jeg skal på kontroll fredag, og tenkte ikke ha med mannen... Det er jo ikke lagt opp til uttak den dagen, så vi har ikke planlagt hans prøve enda :D
Jupp kontroll på fredag men jeg har fryseforsøk så ikke uttak :) :) så da regner jeg med innsett mandag eller tirsdag neste uke :)

Spent å høre hvordan din kontroll blir også :D satser på at det ser bra ut hos oss begge ;)

Jupp kontroll på fredag men jeg har fryseforsøk så ikke uttak :) :) så da regner jeg med innsett mandag eller tirsdag neste uke :)

Spent å høre hvordan din kontroll blir også :D satser på at det ser bra ut hos oss begge ;)
Så spennende m enten mand eller tirs!!! Krysser fingrene for oss begge! :)

Mye som skjer her nå! Spennende :)
Har første ul i dag, kjenner at noe skjer i eggstokken. Spent.
:) :) :)
Så spennende!! :) :) venter spent på oppdatering etter ul :D

Oppdatering etter ul: 3 follikler på 10-12 og 5 på rundt 8-6 :) Må si meg fornøyd med det på 4. dagen med stimulering... Litt redd for overstimulering som sist.. ny ul på mandag. Tipper uttak på onsdag om ei uke!

Her er magen litt "i spenn" idag. Skal ta sprøyte nr 7 idag, og det har bråket fært i magen i hele formiddag og ettermiddag. Det er en blanding av luft/bobler, litt "smerter", men ikke vondt. Og magen står litt mer ut enn vanlig.
Googlet jo selvsagt overstimulering, uten at jeg ble klok på forskjellen mellom bivirkninger, overstimulering og ønsket effekt av sprøytene. Det skjer helt klart noe der inne, og ikke smerter man ikke takler, men hvordan vite om d er normale tegn?!?

Ønsker meg eget ultralydaparat hjemme.... :/ :D

Back
Topp