* Innsett i august *

Teller dere med innsettdagen når dere teller rugedager? Eks jeg som hadde innsett på fredag, blir det rugedag 1 eller blir lørdag rugedag 1 ?

Jeg har tatt innsett som dag 1 men begynte å tenke at det kanskje var feil, er på rugedag 6 eller 7 idag :-)

Har ikke tenkt å teste før 12.9 uansett, men liker å følge med på hvor jeg er.
Skal ha mensen 9 eller 10 september, og jeg tester aldri før den er forsinket ;)

Det er vel egentlig uker noe feil eller riktig. Jeg regner innsettdagen som rugedag 1.

Det er vel egentlig uker noe feil eller riktig. Jeg regner innsettdagen som rugedag 1.

Er egentlig det jeg også har gjort :-) ble bare litt usikker når jeg tenkte på at i morgen er det en uke siden innsett men er på rugedag 7 idag :-P hehe
Gleder meg så til å ta en test, føler at denne gangen skal det bli annerledes enn de hvite testene jeg alltid får ;)

Er egentlig det jeg også har gjort :-) ble bare litt usikker når jeg tenkte på at i morgen er det en uke siden innsett men er på rugedag 7 idag :-P hehe
Gleder meg så til å ta en test, føler at denne gangen skal det bli annerledes enn de hvite testene jeg alltid får ;)

Jeg har telt dagen etter, for å holde ut lengst mulig med testing og fortsatte med det siden det er det de gjør på engelsk. :p Jeg har nemlig søkt på bilder av andre sine tester. Haha.. Jeg hadde innsett forrige onsdag etter uttak forrige mandag, og er derfor 8dp2dt i dag (rugedag 8 på norsk altså). ;) :p :rolleyes:

Jeg har telt dagen etter, for å holde ut lengst mulig med testing og fortsatte med det siden det er det de gjør på engelsk. :p Jeg har nemlig søkt på bilder av andre sine tester. Haha.. Jeg hadde innsett forrige onsdag etter uttak forrige mandag, og er derfor 8dp2dt i dag (rugedag 8 på norsk altså). ;) :p :rolleyes:

Ok:-) da er jeg 6dp2dt da:-P
Skal ikke teste før neste lørdag uansett, men dette tar så lang tid !! Pleier virkelig tiden å gå så sakte fremover ?? Eller er deg bare når en venter på noe :-P hehe

Jeg er gravid. :) Streken dukket opp etter ett minutt.

ImageUploadedByBV Forum1441280392.449773.jpg

Nå må jeg bare håpe at streken blir sterkere for hver dag, og at spiren klorer seg fast. Jeg har hatt fire kjemiske graviditeter, så jeg klarer liksom ikke helt å juble. Jeg er egentlig helt utafor, vil veldig gjerne spole tiden fremover nå.

Vis vedlegget 134004

Nå må jeg bare håpe at streken blir sterkere for hver dag, og at spiren klorer seg fast. Jeg har hatt fire kjemiske graviditeter, så jeg klarer liksom ikke helt å juble. Jeg er egentlig helt utafor, vil veldig gjerne spole tiden fremover nå.
Å herreguuuud! Gratulerer Lykkeliten!
Tårer i øynene! Dette SKAL gå fint :-)

Å herreguuuud! Gratulerer Lykkeliten!
Tårer i øynene! Dette SKAL gå fint :-)

Tusen takk kjære du! ❤️ Jeg griner selv. Åh, som jeg håper at dette virkelig er gullegget.

Vis vedlegget 134004

Ååå Gratulerer så mye ❤❤❤ dette må gå bra :-) denne gangen er det din tur å bli mamma:-)

Vis vedlegget 134004

Ååå så herlig!!!! ❤❤❤❤ nå håper jeg du får ruge i 8 mnd til!!! :) :)

Ååå Gratulerer så mye ❤❤❤ dette må gå bra :-) denne gangen er det din tur å bli mamma:-)

Tusen takk! ❤️ Jeg håper du får positiv test om noen dager du og! ❤️

Vis vedlegget 134004

Hei fine jenter! Håper ikke jeg forstyrrer tråden deres, men følger med dere og heier stille fra mobilen min her. Og til deg lykkeliten; fikk tårer i øynene - dette var en magisk og fin rosa strek. Mye sterke enn de 4 kjemiske jeg har hatt de siste 6 mnd iallefall. Har heiet på deg så lenge - håper og tror at dette er din og mannen sin tid!

Lykke til alle sammen, dere er sterke :)

Min test ble negativ den, kan så klart håpe at det er for tidlig og at konsentrasjonen av hcg ikke var høy nok da jeg har vært for ofte på do...men tror ikke det. Veldig kraftige menssmerter fortsatt som bare blir verre.

Min test ble negativ den, kan så klart håpe at det er for tidlig og at konsentrasjonen av hcg ikke var høy nok da jeg har vært for ofte på do...men tror ikke det. Veldig kraftige menssmerter fortsatt som bare blir verre.
Vet akkurat hvordan dette føles, håper og vil tro at jeg er gravid men det er vanskelig og tro nå. Min test var negativ i dag og... Men heier uansett på resten her inne :)

Vis vedlegget 134004

Gratulerer så mye :) håper og tror spiren klorer seg fast :) endelig litt bedre statistikk her inne :)

Vis vedlegget 134004

Å herregud Lykkeliten!!! Gratulerer så mye!! Her ligger jeg på solsengen på Kreta og gråter av glede for deg.. Beste nyheten jeg kunne få idag. Måtte lille spire klore seg godt fast helt til mai❤️❤️

Hei fine jenter! Håper ikke jeg forstyrrer tråden deres, men følger med dere og heier stille fra mobilen min her. Og til deg lykkeliten; fikk tårer i øynene - dette var en magisk og fin rosa strek. Mye sterke enn de 4 kjemiske jeg har hatt de siste 6 mnd iallefall. Har heiet på deg så lenge - håper og tror at dette er din og mannen sin tid!

Lykke til alle sammen, dere er sterke :)

Så herlig at du heier på meg fortsatt! ♥ Jeg har aldri fått så sterk strek 10 dpo noen gang. :) Tusen takk, jeg håper det går hele veien nå. ♡

Huff, jeg håper at det bare er for tidlig og lite konsentrert urin. ♥ Menssmerter er veldig vanlig i starten av svangerskapet. (Jeg hadde godt konsentrert urin.)

Gratulerer så mye :) håper og tror spiren klorer seg fast :) endelig litt bedre statistikk her inne :)

Tusen takk! ♥ Jeg håper virkelig at dette er en termin-spire. Håper du får positiv test du og. :)

Back
Topp