* Innsett i august *

Da er jg også ruger :) fikk satt inn en perfekt blastocyst, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... Akkurat som om jeg er god til d... De to andre egga klarte seg ikke, d ene datt fra m en gang og det andre fulgte helt til i dag, men da hadde det ikke delt seg tilfredsstillende så det ville de ikke sette inn ;-)

Gratulerer som ruger :-) da er alle i August-gjengen blitt rugere, imorgen begynner september og det nærmer seg testdato for de fleste.

Hadde innsett på fredag jeg, så vi ligger ganske likt :-)
Masse lykke til :-)
Nå må det snart bli noen positive tester her inne, krysser fingrene for det;):D

Gratulerer som ruger :) Dumt at du ikke fikk noen på frys, men det må jo være gullegget som er satt inn nå :D
Jeg sliter like mye med den tålmodigheten :/ kunne tenkt meg å bare spole frem tiden :P
Tusen takk, disse hadde jeg på frys fra før ;-) jg skulle egentlig hatt nytt ferskforsøk m oppstart av spray i sommer, men pga exu ble det ikke sånn :-) derfor fant vi ut at vi tar dette fryseforsøket, så slipper jg gå å vente helt til oktober.. Kanskje jg slipper uttak også ;-)

Da er jg også ruger :-) fikk satt inn en perfekt blastocyst, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... Akkurat som om jeg er god til d... De to andre egga klarte seg ikke, d ene datt fra m en gang og det andre fulgte helt til i dag, men da hadde det ikke delt seg tilfredsstillende så det ville de ikke sette inn ;-)

Gratulerer som ruger! ❤️

Her blir det uttak på onsdag og innsett fredag så blir strengt tatt å høre inn under "innsett i september" ;) men, det ligger vel ann til 10-15 egg ut, denne ruge perioden kan det godt være jeg får albyl-e også og det er noe uprøvd så får håpe det kan være utslagsgivende ;) godt å få satt ovitrelle i kveld så blir det en deilig medisinfri dag i morgen ;)

Her blir det uttak på onsdag og innsett fredag så blir strengt tatt å høre inn under "innsett i september" ;) men, det ligger vel ann til 10-15 egg ut, denne ruge perioden kan det godt være jeg får albyl-e også og det er noe uprøvd så får håpe det kan være utslagsgivende ;) godt å få satt ovitrelle i kveld så blir det en deilig medisinfri dag i morgen ;)

10-15 egg ut høres helt perfekt ut:D krysser fingrene!!Masse lykke til med uttak og innsett!!:D
Alltid godt med en medisinfri dag!

Tvi tvi, kos deg med medisinfri dag!

Lykke til! :)

Negativ test i dag og, håpet begynner og forsvinne :( noen andre som har testet blendahvit 11dpo og positivt senere?

Alltid kjedelig med negativ test.
Men I porsgrunn når de sa at testdato var om 14 dager så sa de faktisk at mange tester på dag 11, og hvis den er positiv så er du gravid, men er den negativ så kan du likevel være gravid:-) hadde ventet 2-3 dager og så tatt en ny en ;)

Håpet er ikke ute enda, ikke før tr kommer❤❤ jeg håper og tror at dette går rette veien :-)

Negativ test i dag og, håpet begynner og forsvinne :( noen andre som har testet blendahvit 11dpo og positivt senere?

11 dpo er tidlig. Absolutt ikke alle som får positiv så tidlig (og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap hos samme person også). Håper for deg! ♡

Hold håpet opp <3 jeg testet ikke positivt (synlig på billigtest) før testdato! :) :)

10-15 egg ut høres helt perfekt ut:D krysser fingrene!!Masse lykke til med uttak og innsett!!:D
Alltid godt med en medisinfri dag!
Tvi tvi, kos deg med medisinfri dag!
Takk skjønningene ❤❤❤ jaah digg m medisinfri dag! Men kjenner jeg er gåen i korsryggen/hoftene litt slitsomt men ok ;) :D for en god sak hihi

I dag 10 dager etter å ha tatt eggløsningssprøyten er den ute av kroppen. Endelig :) Så nå er det bare å vente til man kan teste og se om det har klaffet :D Uff så lange dagene er :p

Gratulerer med blendahvit test! Neste skal ikke være blenda! :D

Jeg er så utålmodig. Kvalm og ømme pupper, men det er som det pleier dpo det altså, så alt er egentlig som vanlig. Vil veldig gjerne spole tiden frem. Nå er vi vel ganske mange som skal i gang å teste snart. Håper det blir mange tester med to streker. ❤️

Jeg er meeeeget utålmodig jeg og, sååååå lyst å bare teste å få positivt. kjenner ting litt nå og da, men hva det er må guuuudene vite:banghead: ikke vært inne på tråden her enda, spennende å se andres rugedager da :-)

Jeg er meeeeget utålmodig jeg og, sååååå lyst å bare teste å få positivt. kjenner ting litt nå og da, men hva det er må guuuudene vite:banghead: ikke vært inne på tråden her enda, spennende å se andres rugedager da :-)

Hvor langt er du kommet? :) Jeg hadde innsett forrige onsdag av egg som ble hentet ut forrige mandag.

Hvor langt er du kommet? :) Jeg hadde innsett forrige onsdag av egg som ble hentet ut forrige mandag.

Jeg henta ut fårrie fredag, og ble satt inn 1 egg fårrie mandag, så i dag er det 6 dager til test dato :-)
Gruer litt til testing da jeg er meeeeget redd for ikke klaff. :p ømme pupper har jeg hatt siden jeg starta med spørytene, ellers kjenner jeg noe ned nede inni en plass, som flytter på seg fra venstre til høyre.. altså det "ubehaget" jeg av og til får kommer av å til på venstre side, så plutselig på høyre side. vanskelig å forklare altså. men er så rart av og til.

Jeg henta ut fårrie fredag, og ble satt inn 1 egg fårrie mandag, så i dag er det 6 dager til test dato :-)
Gruer litt til testing da jeg er meeeeget redd for ikke klaff. :p ømme pupper har jeg hatt siden jeg starta med spørytene, ellers kjenner jeg noe ned nede inni en plass, som flytter på seg fra venstre til høyre.. altså det "ubehaget" jeg av og til får kommer av å til på venstre side, så plutselig på høyre side. vanskelig å forklare altså. men er så rart av og til.

Håper det er tidlige symptomer på at noe veldig spennende skjer i kroppen din! :) ❤️ Klarer du å holde deg helt til testdagen din?

Back
Topp