* Innsett i august *

Hei, jeg har veldig like symptomer, har testdato 7/9. Har hatt veldig tunge og ømme bryst, mye stikninger i livmor, i går var jeg veldig frossen men tidligere har jeg vært varm. Må oftere tisse og matlysten er ikke så stor som den pleier... Vet ikke om det er lutinus eller virkelige graviditets symptomer. Er 10 dpo i dag men vet ikke om jeg tør og teste enda. Utrolig spennende og lese om alle her inne nå. Er ikke lenge igjen til testegalskap :)

Jeg må også tisse hele tiden, løper hele nettene :-P
Er du 10dpo så kan det jo godt henne at det er gravid symptomer :-)
Er bare på rugedag 4 hvis jeg teller innsettdagen som rugedag 1 :-) men er vell egentlig 6dpo hvis eggløsnings dagen er uttaksdato, men fikk td 14 dager etter innsett så 10 dager igjen, går fort nok det ;)
Når tror du at du begynner testingen? Masse lykke til :-) ja er veldig spennende nå, tenk at vi alt har kommet så langt :D:D

Sant det, bestilte forrige mandag, hvis jeg får de i posten i dag blir det vel morgenurin i morgen hvis jeg klarer og vente

Jøss, hvor bestilte du? Jeg har aldri ventet mer enn tre dager på tester i posten. :eek:

Jeg må også tisse hele tiden, løper hele nettene :-P
Er du 10dpo så kan det jo godt henne at det er gravid symptomer :-)
Er bare på rugedag 4 hvis jeg teller innsettdagen som rugedag 1 :-) men er vell egentlig 6dpo hvis eggløsnings dagen er uttaksdato, men fikk td 14 dager etter innsett så 10 dager igjen, går fort nok det ;)
Når tror du at du begynner testingen? Masse lykke til :-) ja er veldig spennende nå, tenk at vi alt har kommet så langt :D:D
Håper så inderlig at jeg er gravid men kan jo være kroppen bare lurer meg... Men er forberedt på at det ikke går da... Tenker ikke på annet enn test nå så hvis billigtestene ikke kommer i dag kjøper jeg en på apoteket. Er ikke og komme unna at jeg måå teste i morgen tidlig, men synes det er en skummel tankegang allikevel... Ser mange får en svak strek 10dpo men redd for og havne i kjelleren hvis den blir blank i dag. Så er vel bedre og ta den i morgen tidlig kan jeg tenke meg. Ja enn at vi har kommet så langt nå, helgen har gått så utrolig fort. Og håper tiden flyr for alle sammen i tiden fremover nå :)

Bestilte på to-streker.no fikk e-post på tirsdag at de var sendt og ville være i posten om 1-2 virkedager.. Men har ikke sett noe til de enda :/ Hvor bestilte du da?

Jeg pleier å bestille fra billige-teste.dk, for det er vanligvis billigst (man får lavere priser til Norge enn det som står på første siden, for man slipper å betale dansk moms.) Det pleier å ta 2-3 postdager, men tostreker som er den norske varianten pleier å ta bare 1-2 dager. En uke er jo lenge!!! Og hvert fall når du fikk bekreftelse på at det var sendt på tirsdag, skulle jo vært fremme nå.

Kan jo legge ut her om noen skal bestille tester nå. Her er prisene i danske kroner, for oss fra Norge (om man logger inn får man prisene uten dansk moms):
ImageUploadedByBV Forum1441007722.283100.jpg

Og om man også skriver 10billigeteste i rabattfeltet så får man 10 % rabatt, og om man trykker vekk haken for nyhetsbrev under bestillingen så får man tilbud på neste side før betalingen om å få med én gratis strimmel om man sier ja takk til nyhetsbrevet (og så kan man fjerne nyhetsbrev fra kontoen sin etterpå igjen, jeg gjør det hver gang får å få én ekstra strimmel hver gang. :p )

Kan også kjøpe CBD her.

image.jpg

Hvis du bestiller mange ting på en gang så husk tollgrensen, nå er grensen 350 NOK (pris+frakt.) Da må man heller dele det inn i flere bestillinger. :) Hilsen Testetøsa. ❤️ :p

Last edited:
Ååh.... Fikk tlf fra sykehuset nå... De lovte og ringe meg forrige onsdag og fortelle om de 4 gjenværende eggene ble på frys... Synes dette var i det seneste laget... Eggene hadde ikke delt seg som de skulle så det ble ikke noe av de :( kjennes ut som nesten alt håp er ute nå... Domme egg :( trodde ikke jeg skulle ta det så tungt men tanken om at egget de satte inn har skjedd det samme med er ikke til og unngå, jeg drar på butikken nå og kjøper en test... Passet så bra med den tlf nå når jeg er på tur til jobb :(

Ååh.... Fikk tlf fra sykehuset nå... De lovte og ringe meg forrige onsdag og fortelle om de 4 gjenværende eggene ble på frys... Synes dette var i det seneste laget... Eggene hadde ikke delt seg som de skulle så det ble ikke noe av de :( kjennes ut som nesten alt håp er ute nå... Domme egg :( trodde ikke jeg skulle ta det så tungt men tanken om at egget de satte inn har skjedd det samme med er ikke til og unngå, jeg drar på butikken nå og kjøper en test... Passet så bra med den tlf nå når jeg er på tur til jobb :(

Åh, så fæl telefon å få. Skjønner godt at du synes det var tøft. Husk at det siste egget er det de synes så best ut, og det er også på det beste stedet for befruktede egg - inni livmoren. Jeg er spent på testen din. ❤️

Åh, så fæl telefon å få. Skjønner godt at du synes det var tøft. Husk at det siste egget er det de synes så best ut, og det er også på det beste stedet for befruktede egg - inni livmoren. Jeg er spent på testen din. ❤️
Blendahvit :'( men ikke morgenurin så prøver og holde motet oppe til i morgen tidlig :)

Blendahvit :'( men ikke morgenurin så prøver og holde motet oppe til i morgen tidlig :)

Æsj, det var kjedelig, men heldigvis ikke morgenurin og bare 10 dpo. Det er tidlig. Jeg krysser fingrene for strek en av de nærmeste dagene. ❤️

Uff, så vondt at det skjer på jobb. Skjønner at du blir bekymret, men håper virkelig det er gullegget du har hos deg.

Det var dumt:( kjedelig tlf å få, fikk akkurat den samme nå nettopp, hadde 3 egg men ingen hadde utviklet seg til blastocyst så null på frys her også :(
Men vi får heie på de vi ruger på ;)

Håper testen blir positiv imorgen :-)

kjedelig tlf å få, fikk akkurat den samme nå nettopp, hadde 3 egg men ingen hadde utviklet seg til blastocyst så null på frys her også :(

Så kjedelig at du ikke fikk på frys. :( Krysser fingrene for egget du ruger på! ❤️

Takk for det:-)❤ ble egentlig ikke lei meg, har store forhåpninger for egget de har satt inn:-) trenger jo bare ett ;)

Så bra! :) Ja, man trenger jo egentlig bare ett gullegg! ❤️

Er bare innom og titter på hvordan det går med dere, ser det er mange som ruger nå:)
Prøver egentlig å holde meg litt unna her og tenke på andre ting, men det er ikke bare bare... Kjenner jeg er misunnelig på dere som fortsatt har håp om mai-baby! Akkurat nå er det så fryktelig lenge til ny rugetid i desember...
Masse lykke til med testing, nå må jo vi ha tatt unna alle de negative testene for dere;)

Er bare innom og titter på hvordan det går med dere, ser det er mange som ruger nå:)
Prøver egentlig å holde meg litt unna her og tenke på andre ting, men det er ikke bare bare... Kjenner jeg er misunnelig på dere som fortsatt har håp om mai-baby! Akkurat nå er det så fryktelig lenge til ny rugetid i desember...
Masse lykke til med testing, nå må jo vi ha tatt unna alle de negative testene for dere;)

Så herlig at du kommer innom og heier! ❤️ Skjønner veldig godt at du trenger BV-pause og at det føles som en lang ventetid til neste ruge-sjanse. Jeg håper virkelig du lykkes neste gang! ❤️

Da er jg også ruger :-) fikk satt inn en perfekt blastocyst, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... Akkurat som om jeg er god til d... De to andre egga klarte seg ikke, d ene datt fra m en gang og det andre fulgte helt til i dag, men da hadde det ikke delt seg tilfredsstillende så det ville de ikke sette inn ;-)

Da er jg også ruger :) fikk satt inn en perfekt blastocyst, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... Akkurat som om jeg er god til d... De to andre egga klarte seg ikke, d ene datt fra m en gang og det andre fulgte helt til i dag, men da hadde det ikke delt seg tilfredsstillende så det ville de ikke sette inn ;-)

Gratulerer som ruger :) Dumt at du ikke fikk noen på frys, men det må jo være gullegget som er satt inn nå :D
Jeg sliter like mye med den tålmodigheten :/ kunne tenkt meg å bare spole frem tiden :P

Back
Topp