Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen fortsetter å bruke den til uke 12 etter påvist graviditetHvor lenge skal dere bruke Lutinus ol? Jeg har fått beskjed at jeg skal bruke den til testdagen, men vet om andre som bruker det mye lengre.. Er det ulikt fra klinikk til klinikk?![]()
Jeg har vært så blid og positiv etter innsett på onsdag, men i dag gikk jeg en tur ned i kjelleren. Klarer liksom ikke å tro at det kan gå an at jeg blir/er gravid nå.Det her er beintøft synes jeg.
Hvor lenge skal dere bruke Lutinus ol? Jeg har fått beskjed at jeg skal bruke den til testdagen, men vet om andre som bruker det mye lengre.. Er det ulikt fra klinikk til klinikk?![]()
Ja er en tøff prosess. Jeg føler meg faktisk gravid og er sikker på at jeg er dettenker at det er like greit å være positiv, blir jo skuffet uansett hvis ikke.
Håper du det snart går over og at du blir blid og positiv igjen![]()
Tror at det er viktig å ha håp, for meg hjelper det å be og la gud ta seg av det som jeg ikke har kontroll over.
Sender deg en god klem og positive tanker ❤❤
Går fint herHvordan går det jenter?
Noen som har begynt å jakte på symptomer, eller startet testingen?de fleste her inne har vell hatt innsett til nå
jeg har hatt ømme bryst og menssmerter siden eggløsningssprøyten, men idag har jeg hatt litt kvalme og hodepine (kommer nok av lutinus siden det bare er dag 3 etter innsett)
Men mange av dere har kommet lengre enn megflere som skal teste 11.9?
gøy å teste sammen med noen
Lykke til alle sammen❤❤
det er en spennende tid foran oss nå![]()
Går fint hertesta idag for å sjekke om el sprøyta var ute av systemet, og det var den
Har td 9sep, så enda en stund igjen før jeg kan begynne å teste :/
Hadde også insett for 3 dager siden (torsdag) men klinikken ga med td 9 sep, 15 dager etter uttak![]()
Går fint hertesta idag for å sjekke om el sprøyta var ute av systemet, og det var den
![]()
Har td 9sep, så enda en stund igjen før jeg kan begynne å teste :/
Hadde også insett for 3 dager siden (torsdag) men klinikken ga med td 9 sep, 15 dager etter uttak![]()
Ja helt enig, syns hele gjengen er inne skal få flytte over til mai16Så bra med negativ test nå, neste skal være positiv!![]()
Hvordan går det jenter?
Noen som har begynt å jakte på symptomer, eller startet testingen?de fleste her inne har vell hatt innsett til nå
jeg har hatt ømme bryst og menssmerter siden eggløsningssprøyten, men idag har jeg hatt litt kvalme og hodepine (kommer nok av lutinus siden det bare er dag 3 etter innsett)
Lykke til alle sammen❤❤
Innsett var på onsdag så jeg er på dag 4. Har hatt en del stikking i magen, murring, litt vondt i ryggen, kvalme..alt er nok pga lutinusenTestedag er onsdag 9.9, meeeen jeg tester nok før
![]()
Hei jenter,
Nå er jeg helt ny her og har aldri brukt nettforum før. Jeg hadde innsetting av ett egg på torsdag på vår 1. fryseforsøk, etter IVF i mai som endte uten graviditet. Jeg fikk beskjed ar eggene var av god kvalitet og sæd til mannen og, den embryoen var visstnok kjempebra da de satt den inn. Men nå --- ingenting! Spørsmålet er--- burde jeg føle noe allerede om jeg er gravid?? Dette er vel dag 3 eller 4 etter innsetting avhengig av hvordan man regner. Går på Lutinus og Klexane. Rugetiden virker laaaaang, skal teste 07/09.
Nå har vi prøvd i over 2 år og jeg er litt fortvilet ettersom jeg er så gammel (35).... Burde begynt for lenge siden.
Lykke til alle andre rugere og prøvere der ute![]()
Så spennende, mange av de samme symptomene som jeg har, men er nok lutinusen ja.
Jeg har bestemt meg for å vente med testingen frem til testdato, men vet jo aldrihehe
Velkommen inn hit til oss![]()
Tror at det er veldig forskjellig fra person til person med tanke på når symptomene kommer, tror det er det samme som med normal befruktning, at noen får symptomer tidlig mens andre mistenker først at de er gravide når mensen uteblir![]()
Må nesten bare vente og håpe på positiv test. Lettere sagt enn gjort kanskje, hehe
Vi har også prøvd lenge, dette er vårt første ivf forsøk.
Masse lykke til og håper at det klaffer for dere denne gangen![]()
Hei, jeg har veldig like symptomer, har testdato 7/9. Har hatt veldig tunge og ømme bryst, mye stikninger i livmor, i går var jeg veldig frossen men tidligere har jeg vært varm. Må oftere tisse og matlysten er ikke så stor som den pleier... Vet ikke om det er lutinus eller virkelige graviditets symptomer. Er 10 dpo i dag men vet ikke om jeg tør og teste enda. Utrolig spennende og lese om alle her inne nå. Er ikke lenge igjen til testegalskapHvordan går det jenter?
Lykke til alle sammen❤❤
Hei, jeg har veldig like symptomer, har testdato 7/9. Har hatt veldig tunge og ømme bryst, mye stikninger i livmor, i går var jeg veldig frossen men tidligere har jeg vært varm. Må oftere tisse og matlysten er ikke så stor som den pleier... Vet ikke om det er lutinus eller virkelige graviditets symptomer. Er 10 dpo i dag men vet ikke om jeg tør og teste enda. Utrolig spennende og lese om alle her inne nå. Er ikke lenge igjen til testegalskap![]()
Tenkte egentlig i dag, har ikke kjøpt test enda men vet ikke om jeg tørNår tenker du å ta test da?![]()
Tenkte egentlig i dag, har ikke kjøpt test enda men vet ikke om jeg tørhar bestilt på billigste men de har ikke kommet enda
![]()