satine
Forumet er livet
Nå sitter jeg å venter på å komme inn på ul jeg ER så nervøs.... Krysser fingre for like optimistisk ul i dag som ved forrige forsøk m samme stimulering og dosering!!
Håper ul gikk fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sitter jeg å venter på å komme inn på ul jeg ER så nervøs.... Krysser fingre for like optimistisk ul i dag som ved forrige forsøk m samme stimulering og dosering!!
Hurra for bonusegg![]()
TakkSå flott resultat! Nå blir det spennende fremover.
Shit, det var mange. Da satser vi på god modning og at det blir mange på frys også!Ul gikk veldig bra <3 12 egg på ene siden og 6 egg på andre siden største allerede 12 mm![]()
ny ul på torsdag og har økt gonal-f dosen til 250
![]()
![]()
Det var jo gode nyheter!Ul gikk veldig bra <3 12 egg på ene siden og 6 egg på andre siden største allerede 12 mm![]()
![]()
![]()
Skjønner hvordan du har det, jeg startet jo med 16(!) og endte også opp med bare ett. Skulle så gjerne hatt backup i fryseren!Innsett i dag! Av de 6 egga som ble tatt ut fredag var det bare ett som var bra nok nå. Så nå er det satt inn og vi håper veldig på at det går bra!![]()
Kjenner at det å skulle begynne å stimulere igjen virker sååå slitsomt, og hadde håpa vi fikk iallfall 1 på frys. Men, er fornøyd med at vi fikk innsett i dag iallfalltrenger jo bare 1 gullegg
![]()
Innsett i dag! Av de 6 egga som ble tatt ut fredag var det bare ett som var bra nok nå. Så nå er det satt inn og vi håper veldig på at det går bra!![]()
Kjenner at det å skulle begynne å stimulere igjen virker sååå slitsomt, og hadde håpa vi fikk iallfall 1 på frys. Men, er fornøyd med at vi fikk innsett i dag iallfalltrenger jo bare 1 gullegg
![]()
Jo da her gikk det bra! Satt på første forsøk og lillemor er snart 10 Mnd gammel! Er tilbake nå for å prøve å se om vi får en baby ut av de fire fryste eggene som ligger å venterTakk for svarsenka skuldrene litt nå
hvordan gikk det med deg forresten? Lenge siden?
Innsett i dag! Av de 6 egga som ble tatt ut fredag var det bare ett som var bra nok nå. Så nå er det satt inn og vi håper veldig på at det går bra!![]()
![]()
Ul gikk veldig bra <3 12 egg på ene siden og 6 egg på andre siden største allerede 12 mm![]()
![]()
![]()
![]()
Da fikk jeg endelig snakket med st.olavs og fikk diskutert meg fram til å få starte på medisiner til tross for kjemisk graviditet. Ul på fredag og uttak neste uke forhåpentligvis![]()
Så fintJo da her gikk det bra! Satt på første forsøk og lillemor er snart 10 Mnd gammel! Er tilbake nå for å prøve å se om vi får en baby ut av de fire fryste eggene som ligger å venter![]()
Det her går så bra med innsett![]()
Masse lykke til!![]()
Ikke noe oppløftende nytt herfra, blank test igjen. Så tenker det verste for morgendagen og blodprøveDa må du oppdatere når du har holdt deg lenge nok til en test da.![]()
Da er jeg ferdig med uttak, 5av eggene ble befruktet noe jeg er veldig fornøyd med, fortsatt øm etter innsett men håper det ikke gjør noe, utrolig spennende tid fremover med så mange prøverelykke til alle sammen, nå tar jeg en pause fra forumet og prøver og tviholde på gullegget i to uker fremover så skal dere få høre resultatet når den tid kommer
![]()