B
Bethlisa
Guest
Skal ha tante rød idag og har enda ikke sett snurten til ho enda.
Jeg har vært skikkelig "krutt tønne" et par dager, så håper det er et bra tegn. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er brev med info og resepter i hus, starter med spray 23. juli. Det er jammen ikke lenge til! Ble veldig virkelig det her nå![]()
Skal ha tante rød idag og har enda ikke sett snurten til ho enda.Jeg har vært skikkelig "krutt tønne" et par dager, så håper det er et bra tegn.
![]()
Ventet også TR i går og venter enda, men føler at det er like før men har følt det siden torsdags morgen så vet ikke hva jeg skal tro
Jeg håper den kommer snart, må vente til neste gang uansett men vil gjerne igang så fort som mulig![]()
Jeg fikk mensen i dag da. Bare 2 mnd igjen før neste forsøk starterJeg skulle også hatt mensen i går, men den er helt borte! Sambo mener jeg har hatt noen hormon-sinne anfall som tyder på mensen, men selv merker jeg ikke de tegnene jeg pleier.
Skal forøvrig ikke til innsett før september... Håper ett mirakel fester seg før det![]()
Jeg fikk mensen i dag da. Bare 2 mnd igjen før neste forsøk starter![]()
Snittet mitt er 30 dagers syklus. Men kan variere alt fra 28-32 dager. Helt vanlig for megJeg fikk også mensen idag, kom i natt, og ser at jeg hadde regnet feil så den skulle ha kommet igår og ikke på fredag, så bare en dag forsinket![]()
Har nesten alltid 28 dagers syklus men kan variere mellom 28-30 dager, men det er vell ganske vanlig.
Da er det ikke så veldig lenge til for deg heller, jeg begynner i neste syklus nå med kort regimegrugleder meg
![]()
Yay! Endelig er du igang!!Da har jeg startet med nesespray i dag morges. To spray morgen og to spray kveld er planen. Jeg er spent på om jeg kommer til å merke noe til sprayen etter hvert, håper på minst mulig bivirkninger.Nå er det spray-sommer hvert fall.
![]()
Da har jeg startet med nesespray i dag morges. To spray morgen og to spray kveld er planen. Jeg er spent på om jeg kommer til å merke noe til sprayen etter hvert, håper på minst mulig bivirkninger.Nå er det spray-sommer hvert fall.
![]()
Yay! Endelig er du igang!!![]()
Prøv å ikke kjenne etter bivirkninger for da vil du garantert finne noe. Lev livet som normalt. Enten så får du bivirkninger eller så får du det ikke. Uansett så er målet det viktigste og jeg er sikker på at du klarer å fokusere på å få en god sommer uansett!![]()
(jeg merket ingenting på synarella. Håper du slipper like billig unna som meg<3 )
Gratulerer med oppstartgår nok fort dette, du er hvertfall igang nå.
Jeg har enda 4 uker til oppstart. Men er jo ikke lenge til det heller, skal jo ha kort regime så ner jeg først kommer igang så tar det jo bare ca 14 dager før uttak, så tenker på det når jeg blir utålmodig med å få begynthehe
Masse lykke til![]()
Snittet mitt er 30 dagers syklus. Men kan variere alt fra 28-32 dager. Helt vanlig for meg![]()
Det er desverre 2 mnd igjen for meg (sniker i feil gruppe vet jeg) men det er mitt eget valg siden august-innsett kolliderte med ferien min.
Så gøy du skal ha kort regime. Det har jeg aldri prøvd, men det går jo fortere da, og du slipper masse medisiner![]()
Vi kommer til å ligge helt likt vi da. Jeg skal hvert fall spraye til 12. august, da er Ullevål åpent igjen etter ferien og jeg har første kontroll (satser på at jeg er nedregulert og får starte med sprøyter da, etter 4,5 uke på spray.)![]()
Ja det gjør vi, så gøy![]()
jeg venter mensen mellom 8-10 august, skulle hatt 7. August men kom en dag forsinket denne måneden, men er aldri mer enn 30 dager. Så starter på sprøyter 11, 12 eller 13, det blir spennende å følge med på deg fremover![]()
Forhåpentligvis får jeg starte 13. august, det blir morsomt å følge deg og da. Håper mensen ikke tuller noe med deg nå rett før oppstart da!![]()
Hehe ja hadde vært typisk, har vært veldig stabil nå i langt over ett år, men nå når jeg venter på den så lar den sikkert vente på seg![]()