Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Fantastisk!
Har ingen erfaring, men det høres jo veldig bra at dere kan få et nytt forsøk før sommerenHei jenter. Snakket nettopp med klinikken ang nytt ivf forsøk,jeg har lest og hørt at man skal ha en normal mens før nytt forsøk. Men klinikken sa nettopp jeg kunne starte på neste mens. Hm? Hva er deres erfaring?
Ingen erfaring, men sier klinikken at det er greit ville jeg stolt på demHei jenter. Snakket nettopp med klinikken ang nytt ivf forsøk,jeg har lest og hørt at man skal ha en normal mens før nytt forsøk. Men klinikken sa nettopp jeg kunne starte på neste mens. Hm? Hva er deres erfaring?
Jeg har vært gjennom en del innsett og kjemiske og negative og MAHei jenter. Snakket nettopp med klinikken ang nytt ivf forsøk,jeg har lest og hørt at man skal ha en normal mens før nytt forsøk. Men klinikken sa nettopp jeg kunne starte på neste mens. Hm? Hva er deres erfaring?

Tusen takk for svar. Snakket nettopp med Klenikk Hausken og de sa jeg kunne starte på neste mens. Se de sender resepten osv i løpet av uken. Så det var gode nyheter. Nå skal jeg grave meg ned under dynen og sove litt..kroppen er sliten kjenner jeg!Jeg har vært gjennom en del innsett og kjemiske og negative og MAnår du ikke har blitt gravid, regnes det som vanlig mensen ikke sant, derfor kan du starte rett på, det kan du også med kjemisk, for i realiteten har du egentlig ikke vært gravid fikk jeg beskjed om i Porsgrunn, så da kan du også hoppe rett på. Har du derimot vært gravid, og det er påvist, kan du i noen tilfeller måtte vente en syklus. Jeg ble gravid nå på ferskforsøk, MA i uke 9, men kan allikevel gå rett på nytt forsøk nå, på første vanlige mens etter blødningen fra aborten
, men fikk beskjed om at hvis det hadde vært fryseforsøk måtte jeg ha ventet en syklus..hvorfor det er sånn vet jeg ikke...skal spørre om det i morra, for skjønte ikke logikken i det..
uansett er det klinikken som bestemmer og vet hva de driver med, og de svarer på alle mulige spørsmål
jeg hører til i Porsgrunn forresten
![]()
Så bra!!!! Lykke til i morgen6 egg er befruktet!!!! Herregud så letta jeg er!!! Spurte ikke om kvaliteten, men håper de er bra! Nå måååå de overleve til i morgen!
Takk, det er utrolig å ha kommet så langt i prosessenSå bra!!!! Lykke til i morgen![]()
Hadde en del symptomer de 2-3 første dagene, men nå kjenner jeg ingen ting. Bare litt småømme bryster. Har egentlig ikke troa, men er vel for tidlig med å konkludere ennå. Er på rugedag 7Takk, det er utrolig å ha kommet så langt i prosessenhvordan går det med deg? Kjenner du noe? Kanskje vanskelig å si hva som er Lutinusen og hva som er symptomer.
Krysser fingrene for dere!!!Hadde en del symptomer de 2-3 første dagene, men nå kjenner jeg ingen ting. Bare litt småømme bryster. Har egentlig ikke troa, men er vel for tidlig med å konkludere ennå. Er på rugedag 7
Men disse dagene går helt utrolig tregt!!!
Det skjønner jeg, tror jeg kommer til å syntes det går tregt selvHadde en del symptomer de 2-3 første dagene, men nå kjenner jeg ingen ting. Bare litt småømme bryster. Har egentlig ikke troa, men er vel for tidlig med å konkludere ennå. Er på rugedag 7
Krysser fingrene for dere!!!![]()
Takk, kjære dere! Selv om jeg er pessimist i dag så føles det veldig godt å ha en liten heiagjeng her inneDet skjønner jeg, tror jeg kommer til å syntes det går tregt selvikke gi opp, noen kjenner jo ikke noe før de er langt over 4 uker, du er jo bare 3. Det er vel først når man begynner å produsere HCG at de fleste merker noe. Jeg heier!!
Tvi tviHadde en del symptomer de 2-3 første dagene, men nå kjenner jeg ingen ting. Bare litt småømme bryster. Har egentlig ikke troa, men er vel for tidlig med å konkludere ennå. Er på rugedag 7
For en knall meld å lese..masse gratulasjoner til degIngen tvil her på at jeg er gravid. Kvalm om moraen, må spise saltkjeks før jeg står opp. Hadde kjøpt to pk med tester og tok en til i dag. Ble positiv den å gittDet er fortsatt veldig uvirkelig.
Tusen takk. Håper du kommer etter i neste runde.For en knall meld å lese..masse gratulasjoner til deg![]()
Det skjønner jeg, hadde vært superstressa selv. Men på Ullevål fikk jeg beskjed om at det var ganske vanlig, så ikke gi opp! Hvis testene blir sterkere er jo det kjempe bra! Jeg krysser fingreneBlodspor plutselig i dagVar bare den ene gangen, så håper det var ingenting. Pos test på CBFM også idag. Og fortsatt litt sterkere BT.
Shit. Hater slikt som dette.