Innsett i april

Senk skuldrene og pust ut. Alt eller ingen tingen er normalt. Er fortsatt tidlig. Jeg har også hatt mye murringer, kommer å går. Hvis vi stresser masse nå så kan man faktisk miste av det. Man kan tenke seg til sykdommer å dermed bli syk. Hjernen vår er et fantastisk, men sårbart organ. Senk skuldrene og masse lykke til alle sammen:)

Senk skuldrene og pust ut. Alt eller ingen tingen er normalt. Er fortsatt tidlig. Jeg har også hatt mye murringer, kommer å går. Hvis vi stresser masse nå så kan man faktisk miste av det. Man kan tenke seg til sykdommer å dermed bli syk. Hjernen vår er et fantastisk, men sårbart organ. Senk skuldrene og masse lykke til alle sammen:)
Vel, det skal nok litt til å stresse nok til å miste og å tenke på det hjelper i alle fall ikke. Det er en stressende prosess og enhver må finne sin måte å håndtere det på.

Alle sprøyter og sprøyter over for denne gang.Uttak i morgen tidlig. Kjempe spent og har 10 000 tanker.

Men det beste opp i det hele er at når jeg tok EL sprøyten så minket presset i eggstokkene.
Lurer på om dette er et godt tegn eller ikke
Tvi tvi, lykke til i morgen!

Hei jenter. Off,tung dag her. Har kraftige smerter i eggstokkene og magen..'kjennes virkelig ut som mensen kommer! Veldig trist å ha det slik på gebursdagen sin:-( fælt og føle seg så usikker... Hvor tidlig etter innsatt egg kjente dere symptomer!?
Seks dager siden innsett? Kan tenkes at det er gullegget som graver seg godt ned nå :-) gratulerer så mye med dagen! :-)

Så langt bare negativt, men men, det hjelper meg uansett å teste hver morgen :)

Hvordan føles det som ruger? ;)
Ja, det er jo fortsatt tidlig. Føles bra å endelig ruge, litt rart også egentlig å vite at det er et lite embryo inni der.. Krysser fingre for at du får positiv test de nærmeste dagene.

Gratulerer til alle dere rugere! Hadde siste kontroll og blodprøver går, og jeg responderer noe veldig på puregonen. Tok siste dose. (50ie) i går, og skal gå to dager uten nå. Forhåpentligvis er eg i god nok form til å sette eggløsningssprøyten på søndag..*krysser fingrene*...så de i hvert fall får hentet ut egg. Hvis jeg blir dårlig må de avbryte hele forsøket. Hvis de får hentet ut egg blir det mulig total-frys og innsett en annen syklus, når kroppen har roet seg.. Veldig usikkert fremdeles, men legene gjør jo det som er riktig :) håper så inderlig at jeg får sette inn neste uke! I dag har jeg tatt meg fri fra jobb, er rett og slett så sliten at jeg trenger en dag hjemme.. (Ble litt langt innlegg..)

Gratulerer til alle dere rugere! Hadde siste kontroll og blodprøver går, og jeg responderer noe veldig på puregonen. Tok siste dose. (50ie) i går, og skal gå to dager uten nå. Forhåpentligvis er eg i god nok form til å sette eggløsningssprøyten på søndag..*krysser fingrene*...så de i hvert fall får hentet ut egg. Hvis jeg blir dårlig må de avbryte hele forsøket. Hvis de får hentet ut egg blir det mulig total-frys og innsett en annen syklus, når kroppen har roet seg.. Veldig usikkert fremdeles, men legene gjør jo det som er riktig :) håper så inderlig at jeg får sette inn neste uke! I dag har jeg tatt meg fri fra jobb, er rett og slett så sliten at jeg trenger en dag hjemme.. (Ble litt langt innlegg..)
Krysser fingrene for at du får både tatt ut og satt inn etter planen. Helt sikkert lurt å ta det med ro i dag! :-)

Om jeg er gravid nå så må fett hår skrives ned som symptom vet jeg. Guri meg, pleier ikke få så fort fett hår. Men er det tegn på at jeg er pregers så ja takk! Tror jeg skal ta en hjemmetest i morgen, grugleder meg...

Ønsker deg en fin dag! Flott du hører på kroppen og tar en dag fri! Håper du får en flott helg og tvi tvi for neste uke:-) spennende! :-)

Viste blodprøve også overstimulering eller var det kun basert på antall egg? Og er du i dårlig form?
Her fikk jeg nesten lik beskjed etter ul på fredag før uttak. Hadde da 15 eggposer og de senket da gonal-f dosen min til 75ie. Satte eggløsningssprøyte på lørdagskveld og møtte opp på sykehuset på mandagsmorgen. Blodprøvene som ble tatt fredag viste ikke tegn på overstimulering og jeg fikk ut 15 egg. Hadde jeg fått fler hadde det blitt alt på frys for meg også, men heldigvis fikk jeg gjennomført hele prosessen etter planen

Skal se at folliklene roer seg ned etter to dager fri fra puregonen.. Krysser fingre for uttak på tirsdag og insett på torsdag, on en uke er du ruger:-) tvi tvi

Viste blodprøve også overstimulering eller var det kun basert på antall egg? Og er du i dårlig form?
Her fikk jeg nesten lik beskjed etter ul på fredag før uttak. Hadde da 15 eggposer og de senket da gonal-f dosen min til 75ie. Satte eggløsningssprøyte på lørdagskveld og møtte opp på sykehuset på mandagsmorgen. Blodprøvene som ble tatt fredag viste ikke tegn på overstimulering og jeg fikk ut 15 egg. Hadde jeg fått fler hadde det blitt alt på frys for meg også, men heldigvis fikk jeg gjennomført hele prosessen etter planen
Jeg er nok bare på grensen til å bli overstimulert, noe både blodprøve og UL viste. 30 eggposer, men de tar nok ikke ut alle de uansett tenker jeg. Har gått på 50ie i tre dager, og skal nå gå uten puregon 2 dager, kun på spray, så håper eggstokkene roer seg :) Jeg er nok ikke i dårlig form, men kjenner jo at det foregår noe nede i eggstokkene.., men de gjør vel de fleste? Er sliten, men det kan likegodt være allergi.. Fikk streng beskjed om ikke å sette eggløsningssprøyten hvis jeg ble dårlig, men det forsto jeg som var kortpustethet, ikke orket å gå trapper og generelt dårlig... Du er heldig som fikk inn et egg da! Jeg håper så veldig at de ikke må velge totalfrys, for slimhinnen var vist perfekt. Hva kjente du under stimuleringen?

Skal se at folliklene roer seg ned etter to dager fri fra puregonen.. Krysser fingre for uttak på tirsdag og insett på torsdag, on en uke er du ruger:) tvi tvi
Jeg håper så veldig! Sykepleieren kalte meg bare eggfabrikken :) får jo bare håpe kvaliteten er bra nok også.. Hvordan går det som ruger? Kjenner du noe?

Jeg er nok bare på grensen til å bli overstimulert, noe både blodprøve og UL viste. 30 eggposer, men de tar nok ikke ut alle de uansett tenker jeg. Har gått på 50ie i tre dager, og skal nå gå uten puregon 2 dager, kun på spray, så håper eggstokkene roer seg :) Jeg er nok ikke i dårlig form, men kjenner jo at det foregår noe nede i eggstokkene.., men de gjør vel de fleste? Er sliten, men det kan likegodt være allergi.. Fikk streng beskjed om ikke å sette eggløsningssprøyten hvis jeg ble dårlig, men det forsto jeg som var kortpustethet, ikke orket å gå trapper og generelt dårlig... Du er heldig som fikk inn et egg da! Jeg håper så veldig at de ikke må velge totalfrys, for slimhinnen var vist perfekt. Hva kjente du under stimuleringen?

Var veldig Øm i eggstokkene ihvertfall. Ellers følte jeg meg i veldig grei form.
Virker som st.olavs er mye strengene enn andre i forhold til dette med overstimulering for her var det nærmest krise da de så 15 eggposer

Hadde også perfekt slimhinne og alt hadde gått så fint at jeg ble meget lei meg da det virket som vi ikke fikk sette inn. Heldigvis berget jeg akkurat

Back
Topp