Innsett i april

Baaare en uke igjen til testdato!
Jeg har så lyst å teste at jeg nesten blir gal! Hvordan holder dere andre ut, uten å starte med testinga?
Holder egentlig ut ved at jeg ikke ønsker å teste før det er realistisk at jeg får rett svar. Blir mindre stresset av å vente enn evt flere dager med evt negative tester som bryter ned håpet. :-)

Holder egentlig ut ved at jeg ikke ønsker å teste før det er realistisk at jeg får rett svar. Blir mindre stresset av å vente enn evt flere dager med evt negative tester som bryter ned håpet. :-)

Jeg tenker hele tiden, jamen sist så testa jeg nå å kremt hver dag frem til testdato å alle var positive haha jeg trur jeg lider av en testomansykdom. Men denna gangen hadde jeg planer om å holde ut så jeg får prøve å tenke som deg

Baaare en uke igjen til testdato!
Jeg har så lyst å teste at jeg nesten blir gal! Hvordan holder dere andre ut, uten å starte med testinga?
Jeg skal teste på tirsdag, men tenket gjerne jeg skulle begynne litt med billig tester imorgen.. Og så bare fortsette til jeg tar en CB på tirsdag.. :smiley-ashamed008

Kjenner jeg blir så frustrert av å vente!

Jeg tenker hele tiden, jamen sist så testa jeg nå å kremt hver dag frem til testdato å alle var positive haha jeg trur jeg lider av en testomansykdom. Men denna gangen hadde jeg planer om å holde ut så jeg får prøve å tenke som deg
Du må jo bare gjøre det du føler for. Vi er jo forskjellige! Akkurat nå er jeg i en fase hvor jeg føler det ikke klaffer denne gangen, så mulig jeg ikke stresser så mye pga det.

Jeg skal teste på tirsdag, men tenket gjerne jeg skulle begynne litt med billig tester imorgen.. Og så bare fortsette til jeg tar en CB på tirsdag.. :smiley-ashamed008

Kjenner jeg blir så frustrert av å vente!
Ja, ventetiden er den verste å den lengste syns jeg.
Jeg har å billigtester så det skader jo ikke å begynne hehe å skulle den være negativ må vi bare tenke at det er for tidlig hehe

Du må jo bare gjøre det du føler for. Vi er jo forskjellige! Akkurat nå er jeg i en fase hvor jeg føler det ikke klaffer denne gangen, så mulig jeg ikke stresser så mye pga det.

Det er ikke bare bare, det beste er jo å vente. Men vi får krysse fingrene å alt anna som kan krysses for at vi alle sammen lykkes å får positive tester

Skal ikke teste før om ei uke. Ikke noe problem med å vente. Jeg har ikke kjøp test en gang. Skal kjøpe på onsdag.

Hvor mange er vi her i April egentlig? Har mistet oversikten :D

JEG hadde innsett 20.4. Kun to lange døgn siden...

Dere?

Hvor mange er vi her i April egentlig? Har mistet oversikten :D

JEG hadde innsett 20.4. Kun to lange døgn siden...

Dere?
Om du kikker på statustråden så ser du det. :-)

Snart 3 døgn etter innsett. Supertrøtt.

Det evige spm. Hvor mange dpo er man når man setter inn fryseegg? De ble frosset ned på dag 2 og tint opp og satt inn mand (samme dag som opptining). De var 4 delt begge to ved innsett.

Teller jeg fra innsett? Og er innsett dag 1?

Tror det blir 2 DPO innsettdagen, men uansett får du beskjed på sykehuset eller klinikken hvor langt du er på vei etter at du har testet. Om det er det du tenker på.

Alle sprøyter og sprøyter over for denne gang.Uttak i morgen tidlig. Kjempe spent og har 10 000 tanker.

Men det beste opp i det hele er at når jeg tok EL sprøyten så minket presset i eggstokkene.
Lurer på om dette er et godt tegn eller ikke

Hei jenter. Off,tung dag her. Har kraftige smerter i eggstokkene og magen..'kjennes virkelig ut som mensen kommer! Veldig trist å ha det slik på gebursdagen sin:-( fælt og føle seg så usikker... Hvor tidlig etter innsatt egg kjente dere symptomer!?

Hei jenter. Off,tung dag her. Har kraftige smerter i eggstokkene og magen..'kjennes virkelig ut som mensen kommer! Veldig trist å ha det slik på gebursdagen sin:-( fælt og føle seg så usikker... Hvor tidlig etter innsatt egg kjente dere symptomer!?
Du har ikke fått mensen før du evt begynner å blø, inntil det og etter negativ test på testdato kan det meste være symptomer. Veldig gjerne mensaktige også. Så prøv å ikke bekymre deg for mye!

Når det er sagt så gratulerer så mye med dagen! Forsøk å kose deg litt også!

ikke noe kjekt når usikkerheten tar oss. Jeg kan ikke hjelpe deg her for jeg har ikke vært ruger på denne måten før. Men et av mine sikreste tegn på graviditet var nettopp mensmurringer og vondt i puppene. Krysser fingrene på at det bare er spiren som lager mansmurringer og at alt vil bli bram

Du har ikke fått mensen før du evt begynner å blø, inntil det og etter negativ test på testdato kan det meste være symptomer. Veldig gjerne mensaktige også. Så prøv å ikke bekymre deg for mye!

Når det er sagt så gratulerer så mye med dagen! Forsøk å kose deg litt også!
Tusen takk❤️

Nei,du har helt rett,så lenge det ikke er mens,der det håp..
Hehe..er bare helt pyton å ikke vite!

Tusen takk❤️

Nei,du har helt rett,så lenge det ikke er mens,der det håp..
Hehe..er bare helt pyton å ikke vite!
Åja, det er skikkelig pyton! Er stressa sjøl på grunn av manglende symptomer. Prøver å ta meg sammen :-)

Back
Topp