Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Graulerer! Krysser fingrer for deg!Da er jeg herved offisiell ruger! Fikk satt inn et firedelt egg, og 5 på frys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Graulerer! Krysser fingrer for deg!Da er jeg herved offisiell ruger! Fikk satt inn et firedelt egg, og 5 på frys!
Holder egentlig ut ved at jeg ikke ønsker å teste før det er realistisk at jeg får rett svar. Blir mindre stresset av å vente enn evt flere dager med evt negative tester som bryter ned håpet.Baaare en uke igjen til testdato!
Jeg har så lyst å teste at jeg nesten blir gal! Hvordan holder dere andre ut, uten å starte med testinga?
Holder egentlig ut ved at jeg ikke ønsker å teste før det er realistisk at jeg får rett svar. Blir mindre stresset av å vente enn evt flere dager med evt negative tester som bryter ned håpet.![]()
Jeg skal teste på tirsdag, men tenket gjerne jeg skulle begynne litt med billig tester imorgen.. Og så bare fortsette til jeg tar en CB på tirsdag..Baaare en uke igjen til testdato!
Jeg har så lyst å teste at jeg nesten blir gal! Hvordan holder dere andre ut, uten å starte med testinga?

Du må jo bare gjøre det du føler for. Vi er jo forskjellige! Akkurat nå er jeg i en fase hvor jeg føler det ikke klaffer denne gangen, så mulig jeg ikke stresser så mye pga det.Jeg tenker hele tiden, jamen sist så testa jeg nå å kremt hver dag frem til testdato å alle var positive haha jeg trur jeg lider av en testomansykdom. Men denna gangen hadde jeg planer om å holde ut så jeg får prøve å tenke som deg
Ja, ventetiden er den verste å den lengste syns jeg.Jeg skal teste på tirsdag, men tenket gjerne jeg skulle begynne litt med billig tester imorgen.. Og så bare fortsette til jeg tar en CB på tirsdag..
Kjenner jeg blir så frustrert av å vente!
Du må jo bare gjøre det du føler for. Vi er jo forskjellige! Akkurat nå er jeg i en fase hvor jeg føler det ikke klaffer denne gangen, så mulig jeg ikke stresser så mye pga det.
Om du kikker på statustråden så ser du det.Hvor mange er vi her i April egentlig? Har mistet oversikten
JEG hadde innsett 20.4. Kun to lange døgn siden...
Dere?
Du har ikke fått mensen før du evt begynner å blø, inntil det og etter negativ test på testdato kan det meste være symptomer. Veldig gjerne mensaktige også. Så prøv å ikke bekymre deg for mye!Hei jenter. Off,tung dag her. Har kraftige smerter i eggstokkene og magen..'kjennes virkelig ut som mensen kommer! Veldig trist å ha det slik på gebursdagen sin:-( fælt og føle seg så usikker... Hvor tidlig etter innsatt egg kjente dere symptomer!?
Jeg hadde 17/04...Hvor mange er vi her i April egentlig? Har mistet oversikten
JEG hadde innsett 20.4. Kun to lange døgn siden...
Dere?
ikke noe kjekt når usikkerheten tar oss. Jeg kan ikke hjelpe deg her for jeg har ikke vært ruger på denne måten før. Men et av mine sikreste tegn på graviditet var nettopp mensmurringer og vondt i puppene. Krysser fingrene på at det bare er spiren som lager mansmurringer og at alt vil bli bramHei jenter. Off,tung dag her. Har kraftige smerter i eggstokkene og magen..'kjennes virkelig ut som mensen kommer! Veldig trist å ha det slik på gebursdagen sin:-( fælt og føle seg så usikker... Hvor tidlig etter innsatt egg kjente dere symptomer!?
Tusen takkDu har ikke fått mensen før du evt begynner å blø, inntil det og etter negativ test på testdato kan det meste være symptomer. Veldig gjerne mensaktige også. Så prøv å ikke bekymre deg for mye!
Når det er sagt så gratulerer så mye med dagen! Forsøk å kose deg litt også!
Åja, det er skikkelig pyton! Er stressa sjøl på grunn av manglende symptomer. Prøver å ta meg sammenTusen takk![]()
Nei,du har helt rett,så lenge det ikke er mens,der det håp..
Hehe..er bare helt pyton å ikke vite!