Fantastisk!!!Da ble 8 av våre små befruktet, lykkelig! Begynte å strigråte etter telefonen. Er en følelsesmessig tikkende bombe nå for tiden..Da er jeg i alle fall (bankibordet ti kniver i hjertet) mest sannsynlig ruger i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!!!Da ble 8 av våre små befruktet, lykkelig! Begynte å strigråte etter telefonen. Er en følelsesmessig tikkende bombe nå for tiden..Da er jeg i alle fall (bankibordet ti kniver i hjertet) mest sannsynlig ruger i morgen![]()
Gratulerer med 8 befruktede egg. Lykke til med rugingenDa ble 8 av våre små befruktet, lykkelig! Begynte å strigråte etter telefonen. Er en følelsesmessig tikkende bombe nå for tiden..Da er jeg i alle fall (bankibordet ti kniver i hjertet) mest sannsynlig ruger i morgen![]()
Strålende! Lykke til i morgen!
Jeg veksler fra latterkrampe til krampegråt i hytt og vær så vi er flere bomber.![]()
Fantastisk!!!![]()
takk! ikke lenge igjen så er det deres turGratulerer med 8 befruktede egg. Lykke til med rugingen
Går fort nåtakk! ikke lenge igjen så er det deres tur![]()
ja, man når liksom del-mål for del-mål i denne karusellen. I dag er formen MYE bedre, bare litt luftsmerter, kjennes veldig dpo ut egentlig, oppblåst og ømme pupper, så lutinusen har i begynt å virke.Går fort nåhvordan er formen din i dag forresten?
Så bra, da er det bare spurtetappen igen, som vi krysser fingrene for at ender med en enorm lykkeja, man når liksom del-mål for del-mål i denne karusellen. I dag er formen MYE bedre, bare litt luftsmerter, kjennes veldig dpo ut egentlig, oppblåst og ømme pupper, så lutinusen har i begynt å virke.
ja, herlighet. Tenkt så fantastisk det hadde vært!Så bra, da er det bare spurtetappen igen, som vi krysser fingrene for at ender med en enorm lykke![]()
Så utrolig flott,gratulerer så masse!Da ble 8 av våre små befruktet, lykkelig! Begynte å strigråte etter telefonen. Er en følelsesmessig tikkende bombe nå for tiden..Da er jeg i alle fall (bankibordet ti kniver i hjertet) mest sannsynlig ruger i morgen![]()
Håper vi kan følge hverandre i terminforumja, herlighet. Tenkt så fantastisk det hadde vært!
Tusen takk!!Så utrolig flott,gratulerer så masse!
Håper du får satt inn i morgen.
Lykke til..![]()
Ja, det hadde vært helt utrolig, Sonalita! Håp må vi haHåper vi kan følge hverandre i terminforumdet er jo lov å håpe
![]()
Jeg er på dag fem etter innsatt.Snart 2 døgn etter innsett av to eskimoer. Kjenner ingenting![]()
Gratulerer, fem på frys er jo kjempe bra!Da er jeg herved offisiell ruger! Fikk satt inn et firedelt egg, og 5 på frys!
Gratulerer med supert resultat og som ruger!Da er jeg herved offisiell ruger! Fikk satt inn et firedelt egg, og 5 på frys!
Gratulerer! Fem på frys er flott.Da er jeg herved offisiell ruger! Fikk satt inn et firedelt egg, og 5 på frys!
Gratulerer, fem på frys er jo kjempe bra!
Gratulerer med supert resultat og som ruger!
takk skal dere ha! ja, ble veldig glad over at vi fikk frysGratulerer! Fem på frys er flott.