Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig at det ble avbrutt, håper på full klaff med inseminering da. Hvis ikke så har dere jo tre forsøk igjen og da med forhåpentligvis bedre stimulering. De sier vel at første forsøk egentlig et et slags "prøveforsøk" for å se hvordan kroppen reagerer og tar imot all hormoner og div. Lykke til på mandag!Forsøket vårt ble avbrutt idag. Jeg har ikke reagert korrekt på stimuleringen, og har to store follikler på venstre side, og flere små på høyre, slik at det ikke ville vært gunstig for oss å fortsette forsøk. Derimot, siden vi er uforklarlig infertile, altså det er ingenting i veien med meg eller med ham, så endrer de det til inseminering, slik at stimuleringen i seg selv ikke går helt til spille. Og dette er jeg veldig fornøyd med! Det betyr at vi fremdeles sitter med tre forsøk, og alt vi har kjøot av medisiner går på den HELFO ordningen for tre forsøk, selv om vi gjennomfører inseminering.
Jeg skal ta EL sprøyta på lørdagskveld, og så vi skal vi inn igjen på mandag. Er kanskje 20-25% sjans for å lykkes, mot 30-35% ved vanlig IVF. Men i tillegg er jeg stimulert slik at dette skulle være mer optimalt enn ved vanlig inseminasjon.
Oppdatering : skal sette eggløsningsprøyte på søndag, inn til uttak på tirsdag og innsett på torsdag. Var 6 egg på venstre og 2 på høyre ved kontrollen i dag. Nå skjer det virkelig. Kjenner jeg gruegleder meg. Gruer meg til uttak og gleder meg til å bli ferdig.
Så gøy, ikke lenge til vi får rugere her i aprilgruppaDa har jeg innsett på tirsdag om våre små overlever opptining.
Ja, det er det jeg også tenker, vi er heldige som får et lite "miniforsøk" først, og at det ikke er helt bortkasta.Så kjedelig at det ble avbrutt, håper på full klaff med inseminering da. Hvis ikke så har dere jo tre forsøk igjen og da med forhåpentligvis bedre stimulering. De sier vel at første forsøk egentlig et et slags "prøveforsøk" for å se hvordan kroppen reagerer og tar imot all hormoner og div. Lykke til på mandag!
Jepp, det er stas. Håper det blir uttelling på alle mann!Så gøy, ikke lenge til vi får rugere her i aprilgruppa![]()
Lykke til i morgen!Innsett på onsdag på meg om alt går bra i morgen![]()
Tvi tvi, lykke til!Innsett på onsdag på meg om alt går bra i morgen![]()
Ah, spennende, lykke til!Da var El-sprøyte satt. Og vi er ferdig med medisiner for denne gang. Nå er det bare å vente på at tirsdagen skal komme.

Har ingen erfaring å komme med, men forhåpentligvis så jobber kroppen med en super EL!Idag har vi vært inne til AIH, kjenner nå et par timer etterpå at jeg har skikkelig vondt i venstre side, og at jeg har krampelignende følelse i hele underlivet. Er dette normalt? Kan dette være fordi jeg egentlig har gått på medisiner for IVF forsøk, men grunnet få egg, ble avbrutt og nå opplever en kraftigere EL med flere egg?
Jeg har så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist, ser ut som om jeg er 80+
Noen andre som har erfaring med dette...? Er det bare jeg som er kjempepingle..?
Men, jeg krysser fingre og alt for at det det faktisk fungerer på tross av at det var avbrutt IVF, og at det som er vondt bare er alt av hormoner og slikt som fungerer.![]()
Nå har jeg så nerver for telefonen jeg skal ta i morgen 11.15. Angster for at det ikke blir noe innsett og at begge embryoene dør i opptining. Håper så klart på det beste og at jeg ruger fra i morgen. Phu...
Lykke til alle sammen. Tror ikke det blir lett å sove i natt. Veldig spent på hvordan dette blir. Men kommer meg igjennom det når jeg tenker på hva som kan komme om 9 måneder