Innsett i april

Så bra :-) ja det er d som er dumt m offentlig at de ikke setter inn i helga, men en dag ekstra hjelper jo det også :-) kjenner jeg begynner å glede meg igjen :-)
Gratulerer med super fangst! Måtte det bli full fest i varmeskapet i natt! :D
Ja nå krysser jeg alt som krysses kan for god befruktning og deling!!! :D

Ja kjedelig med det offentlige at de ikke jobber i helgen.. Da skulle det isåfall vært på søndag jeg skulle satt inn..

Da blir det nok Mai på meg. Var på kontroll idag (2 uker etter MA) og jeg hadde en del rester igjen, så det blir utskrapning imorgen. :(

Hvordan går det med dere ? Jeg har fått på nesespray i 9 dager. Er blitt sykemeldt, da jeg er trøtt og har vondt i hode mye. Jeg får også frysetokter. Det vanlige er vel hetetokter, men jeg kan jo ikke være som alle andre

Uff, jeg misunner deg ikke nesesprayen! Kastet opp en uke i strekk på den og var så svimmel at jeg sleit med å gå når jeg gikk på den sist forsøk... Takk til st Olavs for at jeg fikk kort regime denne gangen! ;)

Jeg har sprayet i litt over en uke nå og har frem til nå ikke merket til noen bivirkninger. Så kjedelig at du føler deg dårlig CurlySue, men bra at du har tatt deg en pause fra jobb slik at du får pleiet deg selv :-)

Da blir det nok Mai på meg. Var på kontroll idag (2 uker etter MA) og jeg hadde en del rester igjen, så det blir utskrapning imorgen. :(
Så kjedelig. Håper at utskrapningen gikk bra og at mai blir deres måned:-)

Ja, det er ikke morro. Men hjelper på når man kan være hjemme å slappe av. Det er jo vert alt når det til slutt kan komme verdens beste gave :)

Ber til evt høyere makter at mens kommer om en uke. Blir jeg forsinket må vi antagelig vente en syklus til før fryseforsøket på grunn av helligdagene. Kjenner stresset begynner å bygge seg opp.

Ber til evt høyere makter at mens kommer om en uke. Blir jeg forsinket må vi antagelig vente en syklus til før fryseforsøket på grunn av helligdagene. Kjenner stresset begynner å bygge seg opp.

Hvordan går det Tåkelur? Fått mer klarhet i om forsøket går? Håper at tanta og helligdagene samarbeider :-)

Hvordan går det Tåkelur? Fått mer klarhet i om forsøket går? Håper at tanta og helligdagene samarbeider :-)
Tanta har ikke dukket opp. Alt burde gå etter planen om hu kommer i morra eller senest onsdag morgen. Så er mer positiv igjen. :-)

Tanta har ikke dukket opp. Alt burde gå etter planen om hu kommer i morra eller senest onsdag morgen. Så er mer positiv igjen. :)

Godt å høre, krysser fingre! Her går det tregt, sparyet i to uker nå og skal ikke på kontroll før etter påske..

Godt å høre, krysser fingre! Her går det tregt, sparyet i to uker nå og skal ikke på kontroll før etter påske..
Går det greit med bivirkninger? Syntes det var litt slitsomt sist, men la oss håpe at det er denne gangen og at resultatet er verdt det!

I dag gikk turen til apoteket for å hente sprøyter. Så nå ligger de klare i kjøleskapet og venter på 1 april. Kjenner jeg begynner å grue meg. Hater sprøyter. Men skal klare dette!

Går det greit med bivirkninger? Syntes det var litt slitsomt sist, men la oss håpe at det er denne gangen og at resultatet er verdt det!
Ja, går ganske greit, har ikke så mange plagsomme bivirkninger, men merker det på humøret og føler meg tidvis ganske så susete i hodet

I dag gikk turen til apoteket for å hente sprøyter. Så nå ligger de klare i kjøleskapet og venter på 1 april. Kjenner jeg begynner å grue meg. Hater sprøyter. Men skal klare dette!

Hurra! :-) heldige deg som snart skal ordentlig i gang. Jeg gruer meg også litt til sprøytene, men kommer nok til å gå bra. Man må vel liksom bare venne seg til det, stikke seg gul og blå i magen for å produsere gulleggene;)

Så glad for mensen har jeg aldri vært! Perfekt den kom i dag, begynner på progynova i dag og ringer det inn i morgen. Phu...en lettelses sukk trekkes for første steg i prosessen!

Så glad for mensen har jeg aldri vært! Perfekt den kom i dag, begynner på progynova i dag og ringer det inn i morgen. Phu...en lettelses sukk trekkes for første steg i prosessen!
hurra!!

Back
Topp