Innsett i april

Bo i november og MA nå sliter på kroppen, men vi har likevel bestemt oss for kjøre på et nytt forsøk. Legen på sykehuset anbefalte oss også sterkt prøve igjen.
Fikk menstruasjonen igjen etter 5 uker sist, så da blir det oppstart av 300 IE Puregon rett over påske. Skal denne gangen ha kort regime, så da regner jeg med at det blir April klubben på meg :)

Så utrolig leit å lese om alt dere har vært igjennom, Bethlisa. Det er rett og slett urettferdig. Håper at dere lykkes ved neste forsøk. Det sies jo "thirds times the charm" :-) lykke til!

Jeg er superspent nå, for fikk bekreftet oppstart i går! Skal begynne på sprøyter blødningsdag 2/3 litt avhengig av om dette blir før eller etter 1. April. Kolliderer muligens litt med påsken, men har fått instruksjoner om hvordan jeg skal fikse dette! Veldig spent og superhappy for å komme i gang snart! :)

Jeg regner med uttak/innsett i uke 16/17. Startet på sprayen nå denne uken. Noen av dere som sprayet som har begynt å merke noen bivirkninger, eller har erfaringer? Og er det farlig at Synarela flasken velter i veska? Den skal jo stå rett opp, men vanskelig å se til at den gjør det hele tiden, kan jo ikke akkurat ha den stående på kontorpulten liksom..:-)

Hmm, nei har ikke d enda, blør fremdeles litt etter MA, men gleder meg allerede til neste mens...haha.. Men jeg skal teste ut babyklister denne gangen tenkte jeg :-) Porsgrunn beregna mensen min til å komme ca 6 april. Vet de skal begynne å dyrke til blastocyst, så er spent på om de har starta med det på mitt neste i slutten av april :-)

Hmm, nei har ikke d enda, blør fremdeles litt etter MA, men gleder meg allerede til neste mens...haha.. Men jeg skal teste ut babyklister denne gangen tenkte jeg :-) Porsgrunn beregna mensen min til å komme ca 6 april. Vet de skal begynne å dyrke til blastocyst, så er spent på om de har starta med det på mitt neste i slutten av april :-)
Det har de! Begynner nå etter påske :)

Snakka med dem i går, og de hadde allerede startet med d for en uke siden :-)
Å så bra! Jeg sitter å venter på uttak her nede nå, og har spurt om å få dette. Så da satser jeg på at det går!

Å så bra! Jeg sitter å venter på uttak her nede nå, og har spurt om å få dette. Så da satser jeg på at det går!
Uttak nå ja, masse lykke til :-) ja jg håper jeg får d jg også, har på frys så er spent åssen de gjør det da :-) håper du får ut mange egg og at mange blir befrukta :-)

Uttak nå ja, masse lykke til :-) ja jg håper jeg får d jg også, har på frys så er spent åssen de gjør det da :-) håper du får ut mange egg og at mange blir befrukta :-)
9 egg ut! :) men blir ikke blastocyst da de ikke setter inn egg i helgen (de har jo stengt)... Utrolig dumt det egentlig.. Men kunne høre med labben i morgen når de ringer om de kan dyrke frem til fredag, så blir det 1 dag ekstra hvertfall :)

Erling sa at de kunne dyrke fryseeggene etter de var tinet til blastocyster.. Så da er det vel håp for det :)

9 egg ut! :) men blir ikke blastocyst da de ikke setter inn egg i helgen (de har jo stengt)... Utrolig dumt det egentlig.. Men kunne høre med labben i morgen når de ringer om de kan dyrke frem til fredag, så blir det 1 dag ekstra hvertfall :)

Erling sa at de kunne dyrke fryseeggene etter de var tinet til blastocyster.. Så da er det vel håp for det :)
Så bra :-) ja det er d som er dumt m offentlig at de ikke setter inn i helga, men en dag ekstra hjelper jo det også :-) kjenner jeg begynner å glede meg igjen :-)

Gratulerer med super fangst! Måtte det bli full fest i varmeskapet i natt! :D

Back
Topp