Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Awwww dette har jeg ventet på i hele dag!!! Jeg har sett etter deg hundreogørten ganger i dag og har vært så spentJeg har for første gang i mitt liv testet positivt! Tok en test hjemme i dag tidlig som var negativ så jeg la den bare vekk og ville fortrenge nok en negativ test, så gikk jeg til ivf (jobber vegg i vegg m ivf klinikken på sykehuset) og sa at siden jeg har negativ hjemmets så ville jeg bare få unnagjort blodprøven! Så, sjekket jeg selv i datasystemet en stund etterpå om svaret var kommet for jeg er jo seff nysgjerrig (jobber på laboratoriet og har tilgang til dette) ..... 34 i hcg stod der... jeg ble helt satt ut og sjokkert og lykkelig.... jeg skjønner det ikke helt ennå!ska ta ny prøve på mandag og 29 desember for å sjekke at den stiger riktig
![]()
![]()
Hihihi weeeee jeg ser SÅNN frem til å komme over på August 2015 i lag med deg <3 <3 også er vi jo et par stk til her fra assistert som er i August også ikke sant?? Oooh yess I hear you sister nå er det vår tur!!!!Awwww dette har jeg ventet på i hele dag!!! Jeg har sett etter deg hundreogørten ganger i dag og har vært så spentHar av en eller annen grunn hatt så trua skjønner du!! Vi er vel to av de få som er igjen her siden jeg var ny her i 2012... De fleste har vandret videre og fått sine babyer... Men NÅ, NÅ er det VÅR tur til også og vandre videre med våre babyer
![]()
![]()
GRATULERER SÅ UTROLIG MYE OG ET HØYT HURRA FOR OSS![]()
![]()
Så utrolig hyggelig dette var!!!!!Jeg har for første gang i mitt liv testet positivt! Tok en test hjemme i dag tidlig som var negativ så jeg la den bare vekk og ville fortrenge nok en negativ test, så gikk jeg til ivf (jobber vegg i vegg m ivf klinikken på sykehuset) og sa at siden jeg har negativ hjemmets så ville jeg bare få unnagjort blodprøven! Så, sjekket jeg selv i datasystemet en stund etterpå om svaret var kommet for jeg er jo seff nysgjerrig (jobber på laboratoriet og har tilgang til dette) ..... 34 i hcg stod der... jeg ble helt satt ut og sjokkert og lykkelig.... jeg skjønner det ikke helt ennå!ska ta ny prøve på mandag og 29 desember for å sjekke at den stiger riktig
![]()
![]()
TakkSå utrolig hyggelig dette var!!!!!Gratulerer! Skjønner du har holdt på lenge og så utrolig godt at det endelig går veien!!
![]()
Du jeg er selv veldig usikker :/ :/ jeg husker ikke helt hvor mange egg de dyrket videre en dag etter fersk innsettet og om dette var det/de eggene så da vet jeg liksom ikke den biten, det eneste jeg vet er første mens dag men vet ikke heller om det blir rett å bruke den dagen heller :/Damer! Så utrolig kjekt å føle at dette går veien. Sikkert mange tråder, men kan noen svare på hvordan vi regner termindato ved ivf? Satte inn to egg som var to dager gamle før de ble frosset ned. Skal jeg regne fra mens eller fra innsett pluss to dager? Og! Hehhe. Hvor lenge er man gravid...?![]()
Hihiii å så spennende!!!Jaja, da er i hvertfall morgenkvalmen på plass![]()
Har aldri blitt kvalm så tidlig før, hverken med mine store på snart 19 og 17 1/2, eller i fjor når jeg mista... Før var jeg 7 og 9 uker på vei før kvalmen kom, og nå bare 4+2, og jeg var til og med oppe og spiste grytidlig (05) fordi jeg kjente meg uggen i dag tidlig.. Jaja er det ikke når man venter tvillinger man blir ekstra kvalm?
spennende
![]()
hihi
![]()
Oi spennendeHihiii å så spennende!!!her har jeg vært uggen/småkvalm siden ca tre dager siden :-O
Ja, i dag har jeg vært kvalm også.... Mulig overstimuleringen forverrer det for min del, da, men jeg skjønner hva du sier med at det er litt "godt" å merke noen symptomer. Spennende å se om det ligger en eller to og mesker seg inni magene våre!Jaja, da er i hvertfall morgenkvalmen på plass![]()
Har aldri blitt kvalm så tidlig før, hverken med mine store på snart 19 og 17 1/2, eller i fjor når jeg mista... Før var jeg 7 og 9 uker på vei før kvalmen kom, og nå bare 4+2, og jeg var til og med oppe og spiste grytidlig (05) fordi jeg kjente meg uggen i dag tidlig.. Jaja er det ikke når man venter tvillinger man blir ekstra kvalm?
spennende
![]()
hihi
![]()
Ja, den følelsen forstår jeg!!! Jeg kjenner på det samme - nå VET jeg at kroppen min er i stand til å bli gravid. Klaffet jo på første IVF-forsøk for min del, da, så jeg er bare så utrolig takknemlig og håper det holder hele veien til mål!!Takkja dette er 4 innsett hvorav 3 ferskforsøk og nå dette 4 innsettet frys
litt over ett år siden første forsøk! Så veldig deilig følelse å hvertfall vite jeg kan bli gravid
![]()
Et lite spørsmål: hvordan vet du at du er 4+2 i dag? Har klinikken din sagt det eller har du regnet ut etter en terminkalkulator? Jeg har forsøkt å legge inn i terminkalkulatorer, men får litt forskjellig. Burde ikke jeg være 4+1 da jeg hadde uttak og innsett nøyaktig én dag etter deg? (om jeg ikke husker feil).Jaja, da er i hvertfall morgenkvalmen på plass![]()
spennende
![]()
hihi
![]()
Jo det er helt riktigEt lite spørsmål: hvordan vet du at du er 4+2 i dag? Har klinikken din sagt det eller har du regnet ut etter en terminkalkulator? Jeg har forsøkt å legge inn i terminkalkulatorer, men får litt forskjellig. Burde ikke jeg være 4+1 da jeg hadde uttak og innsett nøyaktig én dag etter deg? (om jeg ikke husker feil).
![]()
Ok, takkJo det er helt riktigjeg har ikke hørt med klinikken, men regner fra innsett på onsdag 3. desember og fram til fredag i dag så er det 4+2... Men er ikke 100% sikker... Hadde jo uttak på mandag...
Når det gjaldt ultralyd også så kunne det ikke bli før onsdag 7. januar, og jeg tenkte at da var jeg sikkert 7 uker den dagen... Men som sagt, ikke helt sikker![]()
Ja det blir så utrolig spennende, klarer nesten ikke venteOk, takkUansett ikke store forskjeller. Har forsøkt litt ulike terminkalkulatorer, og får litt ulike svar. Har også lastet ned en Pregnancy app jeg for øvrig kan anbefale
Pregnancy + Health&Parenting
Den sier at jeg er 4+2. Skal ha UL 6. jan, nesten likt som deg. Tenk så spennende det blir!