Innsett desember???

Det er mye negativt stress og frustrasjon i min jobb (bør definitivt finne meg ny jobb..), tenker at jeg skal være egoistisk og tenke på meg selv nå. Har alltid vært "flink pike" så skal forsøke å tenke som du sier at jobben klarer seg uten meg noen dager!:)
Gjør det!!!! Lykke til og kos deg i rugetiden :)

Usj, UL i dag. Det var noen egg som ikke var store nok og da ville de se om de kom med lenger stimulering. Antagelig uttak fredag, det var ikke det jeg håpet på... Med uttak fredag så blir det innsett søndag og da får jeg heller ikke akupunktur på innsettdagen. Skal egentlig ikke klage kjenner jeg, men litt surt det her.

Hvilken klinikk hører du til Tåkelur?

Okei :)

I Porsgrunn blir det innsett mandag vet uttak fredag.

Eeehm... er det fler enn meg som sliter med overflod av luft i magen i rugetiden??! Jeg fiser sikkert 5 dobbelt om ikke mer :-O enn hva som er "vanlig" for meg... jeg føler jeg ikke gjør annet??! Hahahahahaa :-O

Uttak i dag. 18 egg ut og ny rekord for meg! Krysser fingre for at gullegget er blant dem..:dance011

Eeehm... er det fler enn meg som sliter med overflod av luft i magen i rugetiden??! Jeg fiser sikkert 5 dobbelt om ikke mer :-O enn hva som er "vanlig" for meg... jeg føler jeg ikke gjør annet??! Hahahahahaa :-O
Lyder velkjent! :p Men aner ikke hvorfor det er sånn.:confused:

Kjenner meg igjen når det gjelder luft, ja! Dvs ikke så mye promping, hehe - men magen er som en ballong og har stort sett gått i jobbebukse siden uttak/innsett ;)

Hvordan går det ellers i rugetiden? Synes dagene for så vidt går fort, men mye tankeprosesser i gang. Hadde en liten downperiode i går. Kjenner på en del frykt for å mislykkes, men forøker å tenke positivt så godt jeg kan!! :)

Jeg tror kanskje alle hormonene kan være en årsak til all luften uten at jeg vet det :)

Står på arket mitt fra Porsgrunn:

En vanlig bivirkning hos alle pasienter som blir stimulert, er mye luft i tarmen. Det er ikke farlig men kan være plagsomt.

:)

Kjenner meg igjen når det gjelder luft, ja! Dvs ikke så mye promping, hehe - men magen er som en ballong og har stort sett gått i jobbebukse siden uttak/innsett ;)

Hvordan går det ellers i rugetiden? Synes dagene for så vidt går fort, men mye tankeprosesser i gang. Hadde en liten downperiode i går. Kjenner på en del frykt for å mislykkes, men forøker å tenke positivt så godt jeg kan!! :)
Huff ja det er ikke så greit!! Jeg hadde en skikkelig down-periode på søndag, og har blitt temperamentfull i går og i dag (enda mer enn de andre dagene ;) )
Kjente litt på følelsen av om hvordan jeg trudde det gikk, men vil tenke positivt så vil prøve og ikke deppe på forhånd... Kommer til og starte testing på lørdag, da er jeg på dag 10, og har fått positiv test da før :) så jeg krysser fingre og tær ;) vi får tru at tiden flytter seg raskt til testdato og at vi blir positive til årets beste julegave begge to ;)

Huff ja det er ikke så greit!! Jeg hadde en skikkelig down-periode på søndag, og har blitt temperamentfull i går og i dag (enda mer enn de andre dagene ;) )
Kjente litt på følelsen av om hvordan jeg trudde det gikk, men vil tenke positivt så vil prøve og ikke deppe på forhånd... Kommer til og starte testing på lørdag, da er jeg på dag 10, og har fått positiv test da før :) så jeg krysser fingre og tær ;) vi får tru at tiden flytter seg raskt til testdato og at vi blir positive til årets beste julegave begge to ;)
Ja, litt av en mental påkjenning denne prosessen selv om det er mye spenning og gode følelser også da. Man må vel bare regne med noen down-perioder. Kjenner det samme som deg at jeg helst vil unngå å deppe på forhånd.

Vet ikke om jeg tør å teste før, jeg.. Dvs orker ikke få svaret når jeg sitter på jobb, så kommer nok til å ta en test selv dagen før testdato.

Ja, vi får håpe tiden flyr av sted og at vi begge får tidenes julegave i år!! :D

Kjenner godt til down periodene de er desverre obligatoriske :/ det er veldig fint at du prøver å fokusere på positive ting :) :) ellers føler jeg at det går greit, prøver å fokusere på andre ting og nå er jeg på ferie hos mamma i Tromsø så da får jeg avbrekk fra all føling og tenking ;) men har en følelse av at dagene går sakte blææ ;)

Back
Topp