Innsett desember???

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Hei :)
Lurte på om det var flere som har innsett i desember? Evt når i desember? Hvor hører dere til hen? Er det ferskforsøk eller fryseforsøk? Hvilket forsøk er dere på?

Jeg spayer nå, dag 3 med Synerela, skal ha egguttak og innsett i uke 49 :) Vi hører til i Porsgrunn og er på IVF forsøk nr 2 nå.

Sist, i nov. 2012 fikk de ut 21 egg og alle ble befruktet, 1 ble satt inn og 12 på frys.... Har blitt gravid en gang, -november/desember i fjor, men mista i uke 5 eller 6, + 4 eller noe sånt... (Husker rett og slett ikke) Har fortsatt 2 på frys som ligger sammen, men fikk starte på 2. forsøk nå :)
Syntes det er ekstra spennende nå med nytt forsøk og fersk... Krysser finga!!

Hadde vært hyggelig om vi med forsøk i desember kan treffes og dele erfaringer under denne linken her ;)

Hilsen Ole Brum <3 :)

Venter på mensen etter en Blighted Ovum om mandagen. Får jeg den før 30/11 så blir det innsetting i Desember. Vi har kun ett blastocyst på frys, som vi håper alt vi kan på.

Her blir det innsett i desember :) :) venter mensen rundt 24 nov så er det progynova i 15-18 dager så innsett av fryseegg da :D gledes til å dele erfaringer!! Har aldri hatt FER før selv om dette er fra siste uttak :-O utrolig spent!! :) :)

Begynt på primolut'n i går så forventa mens blir ca den 20 så ska eg gå på puregon og orgulatran etter blødnings dag 3, i 7 dager forhåpentligvis.. ultralyd dag 7.. Og har fatt dato på uttak 1 desember er første forsøk så er spennt og nervøs.. Skulle egentlig ha fosøk i juni men blei gravid på egenhånd men mista i uke 11så redselen for miste igjen e så voldsom stor.. Men får tenka positivt og håpa på ein fin julepresang med positiv test

Venter på mensen etter en Blighted Ovum om mandagen. Får jeg den før 30/11 så blir det innsetting i Desember. Vi har kun ett blastocyst på frys, som vi håper alt vi kan på.
Hei... Nå ble jeg nysgjerrig og må spørre? Mulig det er super dumt spørsmål, men hva er Blighted Ovum og ett blastocyst? Mye "rare" ord og sette seg inn i her ;) :P

Begynt på primolut'n i går så forventa mens blir ca den 20 så ska eg gå på puregon og orgulatran etter blødnings dag 3, i 7 dager forhåpentligvis.. ultralyd dag 7.. Og har fatt dato på uttak 1 desember er første forsøk så er spennt og nervøs.. Skulle egentlig ha fosøk i juni men blei gravid på egenhånd men mista i uke 11så redselen for miste igjen e så voldsom stor.. Men får tenka positivt og håpa på ein fin julepresang med positiv test
Huff så kjipt og miste så seint, skjønner godt du er redd!! Krysser finga for en fin julegave til oss begge i år ;)

Her blir det innsett i desember :) :) venter mensen rundt 24 nov så er det progynova i 15-18 dager så innsett av fryseegg da :D gledes til å dele erfaringer!! Har aldri hatt FER før selv om dette er fra siste uttak :-O utrolig spent!! :) :)
Å så spennende!! Krysser finga for oss alle her ;) Lykke lykke til Truddelutt'n :)

Oh yess her er det fingerkryssing på høyt nivå!! Vi skal alle klare det

OleBrum:

Blighted ovum (BO)

En blighted ovum innebærer at et befruktet egg fester seg til veggen i livmoren, uten at embryoet utvikler seg videre. Cellene utvikler seg til å forme fostersekk og morkake, men ikke selve embryoet. Svangerskapssymptomer kan være til stede og hCG-nivået vil øke så lenge morkakevevet fremdeles lever.
Blastocyst
Embryoer utvikler seg i 4 eller 5 dager (til de kommer til blastocyststadiet), i stedet for vanligvis 2 eller 3 dager ved IVF.
Åhh, da lærte jeg noe nytt!! :) takk takk!!

Sannsynligvis blir det innsett i desember på oss også, første runde med ivf for vår del i tilfelle.

Hva med dere Ole Brumm, har du vært igjennom det før?

Går og venter på tr nå, usikkert når den kommer pga plutselig ustabil syklus igjen.. Så når den kommer blir det rett på sprøyter :) satser på tr før mnd er omme og uttak og innsett i desember :) hører til st.olavs og har vårt førdte forsøk! Spennende!! :)

Jeg skal i gang med mitt første ivf forsøk, så helt fersk i dette gamet ;) Går og venter på mensen nå, og så snart den kommer skal jeg starte rett på sprøyter. Blir innsett i desember dersom alt går bra. Er så utrolig spent!! Gru-gleder meg...;)

Da er vi i akkurat samme båt! Tvi, tvi :)

Vi er i gang med nesespray i vårt andre ivf forsøk nå. Uttak og innsett helt i begynnelsen av desember:) blir spennende! Vi hører til fertilitetssenteret:)
Da er vi akkurat like langt ;) og vårt 2. IVF forsøk også... Jeg har spraya nå og starter på med sprøyter i morgen og ultralyd neste onsdag:) Tvi Tvi

Da er min første inj Menopur satt ;) de har nesten halvert dosen i forhold til sist..., da var jeg nær ved og bli overstimulert og fikk ut 21 egg... Er spent på hvor mange færre det blir nå :/ men de vet vel hva de driver med ;)

Da er min første inj Menopur satt ;) de har nesten halvert dosen i forhold til sist..., da var jeg nær ved og bli overstimulert og fikk ut 21 egg... Er spent på hvor mange færre det blir nå :/ men de vet vel hva de driver med ;)
Så spennende! Håper det utvikler seg mange fine egg :) Jeg skal starte direkte på sprøyter (puregon) på fredag - fikk mensen i dag - juhu! :) Er visst risiko for at jeg kan bli overstimulert sa legen, men håper de har kontroll på det. Mest sannsynlig uttak på meg også i uke 49. Gruer meg litt til sprøytene, men det går vel bra etter hvert. Vi får heie på hverandre! :)

Back
Topp