Så tristDet ble desverre ikke gode nyheter på meg. Hcg var lavere og mensen kommer nok snart. Så da blir det frys i februar tror jeg, om det ene vi har overlever tining. Dette var en tung nyhet å få rett før jul![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tristDet ble desverre ikke gode nyheter på meg. Hcg var lavere og mensen kommer nok snart. Så da blir det frys i februar tror jeg, om det ene vi har overlever tining. Dette var en tung nyhet å få rett før jul![]()
![]()
Så tristSender deg en klem og håper det går med eskimoen! Vet det er flere som har hatt kjemisk/mistet tidlig på fersk og så lykkes med fryseegg fra samme runde rett etterpå, selv om det sikkert er lite trøst akkurat nå. Vet hvordan det er å få dårlige nyheter akkurat nå, så føler veldig med deg<3
Det er lov å være lei seg<3 Og det med barn og jul skjønner jeg veldig godt, jeg har meldt meg ut av det meste sånt i år. Er bare for sårt. Bare julaften jeg ikke kan stå over, men heldigvis ingen barn med akkurat i år. Håper kroppen din er snill med deg når tr kommer. Og at vi får en bedre jul neste årTusen takk for støtten Giraffen! Vi er glade for å ha en på frys for å slippe å måtte gå rett på hardkjør med uttak igjen. Har vært veldig lei oss i dag, men starter å føle oss litt bedre. Det eneste jeg gruer meg til er å feire jul med små babyer i familien. Venter bare på å starte å blø, får håpe det skjer snart og at det ikke er alt for vondt.. Huff, rart hvor fort gleden kan snu![]()
Hei jenter. Hvordan går det med dere?
Så bra. Jeg ruger også.RugerHadde innsett av ett fryseegg i går.
Koser meg også på hytta med sambo og svigers![]()
Du hadde fått positiv test ikke sant?Så bra. Jeg ruger også.
Spennende dager. Mye rart som skjer med kroppen..
Kos deg masse
Ja,jeg har testet siden onsdag forrige uke,mandag var jeg på Haukeland og tok blodprøver. Hadde HCG på 300.Du hadde fått positiv test ikke sant?![]()
Håper vi også kan få kose oss med en desember-lagd liten skatt![]()
Merker ikke så mye på kroppen enda, lille knøtt har bare vært inni meg ett lite døgn. Blir vel mer etterhvert![]()
Det er fantastisk!Ja,jeg har testet siden onsdag forrige uke,mandag var jeg på Haukeland og tok blodprøver. Hadde HCG på 300.
Så vi har fått UL 12 januar. Har ikke helt forstått eller skjønt hva som har skjedd. Veldig nervøs og skummel/spennende tid. Mye følelser og tanker. Håper dere også lykkes.
Det hadde vært kjekt![]()
6 års kamp er over om dette går braDet er fantastisk!![]()
Forstår godt at du ikke skjønner helt at det er sant, men du ER gravid!![]()
Bare nyt det og kos deger ikke lenge til 12 januar
6 års kamp er over om dette går bradette er bare vårt andre forsøk med ivf. Men vi har prøvd annet av tabletter og inseminering.
Så no håper vi at dette er et julemirakel![]()
Ønsker dere alle en fantastisk jul❤
Når skal du teste?Restene fra EL sprøyta er ute av kroppen så nå er det bare å vente på de magiske 2 steken❤ *ber og håper*
Hei alle jenter..
Ønsker dere en flott dag.
I dag er jeg 4+4.. Har hatt veldig mensensmerter/murring i dag. Leser at det er normalt,men vanskelig å vite siden det er første gang jeg er gravid.
Det tunger litt på humøret.
Men så lenge jeg ikke blør,skal jeg holde motet oppe![]()
Ønsker alle en flott kveld. Ta vare på hverandre![]()
Hei alle jenter..
Ønsker dere en flott dag.
I dag er jeg 4+4.. Har hatt veldig mensensmerter/murring i dag. Leser at det er normalt,men vanskelig å vite siden det er første gang jeg er gravid.
Det tunger litt på humøret.
Men så lenge jeg ikke blør,skal jeg holde motet oppe
Ønsker alle en flott kveld. Ta vare på hverandre![]()
TakkDet er veldig normalt, og egentlig et godt tegn, da livmoren strekker seg. Så "nyt" murringene.![]()
Testet I dag men ikke noe spennende enda på ruge dag 8Når skal du teste?
Spennende![]()
Litt tidlig å teste alleredeTestet I dag men ikke noe spennende enda på ruge dag 8![]()