Innsett Desember <3

Tok en vanlig CB i dag, den var positiv som sist, men ikke noe særlig sterkere enn på torsdag. Får da sikkert dårlige nyheter i dag om at det ikke har steget som det skal :(

Det var jo rart at den ikke har verken steget eller sunket, da jeg ble gravid med ivf så steg den helt til jeg begynte å blø mye, så dagen etterpå hadde den sunket masse og ble negativ på et par dager.
Har aldri hørt om noen som tester og at de verken blir sterkere eller svakere, jeg hadde tenkt at hvis det hadde gått galt så hadde den vært negativ nå 5 dager senere.

Håper at de har gode nyheter til deg, har jo hørt at det er mulig å ha lav stigning i begynnelsen, håper at det plutselig "våkner" til og stiger masse :-)
Når er det du får svar?
Lykke til :-)

Testen var jo tydelig positiv etter ett min i dag og, men burde vel vært sterkere. Jeg får svar ila dagen, tror de skulke ringe rundt ett. Jeg har også fått veldig ømme pupper over helga, og det fikk jeg ikke før lørdag, så håpte jo at det var et positivt tegn. Går nok ikke veien dette, men har jo et lite håp som jeg klamrer meg til.

No ligger jeg i sengen og venter på at de skal ringe ang HCG prøven. Tiden går sakte.
Har stresset mye i dag,no har jeg litt smerter nederst i magen:-( litt sånn stikking og små kramper. Knyter seg litt og så slipper det.
Så jeg håper det ikke er noe gale.
Det er forferdelig når det skjer så mye rart med kroppen som man ikle klarer tole og ikke vet om er bra eller dårlig.
Helt forbanna pyton

Lille frysegull er HELT PERFEKT :D og klar til å settes inn i sitt nye hjem senere i dag :)
Blir ikke alkohol på ho mor denne jula nei :p

Da har jeg fått svar fra KK.. Jeg er gravid og skal på UL 12 januar.
Jeg klarer ikke juble helt,kjenner jeg er litt redd.. Men gode nyheter..
Dette var en lite jule mirakel.
Hvisker ett lite gratulerer :)

Det ble desverre ikke gode nyheter på meg. Hcg var lavere og mensen kommer nok snart. Så da blir det frys i februar tror jeg, om det ene vi har overlever tining. Dette var en tung nyhet å få rett før jul :( :(

Ja,dette var veldig leit.
Du må ta godt vare på deg selv.
Statistikken viser at det er få som blir gravid på første forsøk.
Vi ble ikke det.
Det er mye større sjangre på andre.
Alt var litt annerledes på andre forsøk følte jeg. Du og gubben må gå ut og spise.. Kino eller noe.. Nyte hverandre,snakke sammen og se frem mot februar.
Sender deg en varm klem.

kjære Poppi❤️
Vi ble ikke det.
Alt var litt annerledes på andre forsøk følte jeg. Du og gubben må gå ut og spise.. Kino eller noe.. Nyte hverandre,snakke sammen og se frem mot februar.
Sender deg en varm klem.

Lille Lykke Gull Egget ble satt inn i dag :) Helt perfekt i følge legen.
Testdato 4. Januar :)

Vi ble ikke det.
Sender deg en varm klem.

Takk for det du. Skulle ringe klinikken rett etter jul for å avtale fryseforsøk.

Må spørre om en ting:
Hvor lange har dere fått på litinus?
Sykepleieren fra KK sa at jeg ikke skulle trenge og ta mer av den no.
Så da har jeg gått 14 dager med det.
Hun sa at om jeg hadde masse tabletter igjen,skadet det ikke å gå noen dager til.
Jeg er bare så redd for å slutte:-(
Jeg tenker jeg går noen dager til..
Bare for å være sikker..!
Hva er deres erfaring?

Det ble desverre ikke gode nyheter på meg. Hcg var lavere og mensen kommer nok snart. Så da blir det frys i februar tror jeg, om det ene vi har overlever tining. Dette var en tung nyhet å få rett før jul :( :(

Så leit å høre.
Samme skjedde med meg på vårt første forsøk, fikk positiv test, men gleden ble veldig kortvarig, de sa at det positive med alt er at du kan bli gravid, og det vil gi større sjanser for beste forsøk:-)
Vi hadde prøvd i over 3 år uten å lykkes før ivf-forsøket, og før vi kom igang med neste forsøk så var jeg blitt gravid på egenhånd og er nå 14 uker på vei:-) så dere må prøve i ventetiden, så håper jeg at dere er like heldige :-)
Masse lykke til, vet hvor vondt dette er, selv om det gikk over fort så er det jo like trist, man blir jo så glad når testen blir positiv

Så leit å høre.
Samme skjedde med meg på vårt første forsøk, fikk positiv test, men gleden ble veldig kortvarig, de sa at det positive med alt er at du kan bli gravid, og det vil gi større sjanser for beste forsøk:-)
Vi hadde prøvd i over 3 år uten å lykkes før ivf-forsøket, og før vi kom igang med neste forsøk så var jeg blitt gravid på egenhånd og er nå 14 uker på vei:-) så dere må prøve i ventetiden, så håper jeg at dere er like heldige :-)
Masse lykke til, vet hvor vondt dette er, selv om det gikk over fort så er det jo like trist, man blir jo så glad når testen blir positiv

Takk for støtten, det ga håp :) etter å ha grått litt på skulderen til samboer og snakket litt om det er ting mye bedre. Og sambo er klar på at vi skal prøve for fullt mens vi venter på frys :)

Gratulerer så mye med å ha fått det til på egen hånd! Det må ha føltes bra :) :)

Må spørre om en ting:
Hvor lange har dere fått på litinus?
Sykepleieren fra KK sa at jeg ikke skulle trenge og ta mer av den no.
Så da har jeg gått 14 dager med det.
Hun sa at om jeg hadde masse tabletter igjen,skadet det ikke å gå noen dager til.
Jeg er bare så redd for å slutte:-(
Jeg tenker jeg går noen dager til..
Bare for å være sikker..!
Hva er deres erfaring?

Skal være helt trygt å slutte, men har forstått det sånn at de pleier å si at man kan bruke opp de man har :-)
Skjønner at det er skummelt å slutte, hørt om mange som trapper ned litt før de slutter helt for det får dem til å føle seg tryggere :-)

Skal være helt trygt å slutte, men har forstått det sånn at de pleier å si at man kan bruke opp de man har :-)
Skjønner at det er skummelt å slutte, hørt om mange som trapper ned litt før de slutter helt for det får dem til å føle seg tryggere :-)
Ja,jeg tenkte å prøve på det.
Trappe litt ned:-)
Takk for at du svarer.

Back
Topp