Ikke bruk pinnen. Bruk ren finger!Vil takke alle for svar og info,det er så godt og rådføre med noen andre.
Hva gjør dere ang litinus? Bruker dere
Fingeren eller den "pinnen" som følger med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bruk pinnen. Bruk ren finger!Vil takke alle for svar og info,det er så godt og rådføre med noen andre.
Lurer på om det er derfor jeg blør litt..siden jeg bruker pinnen..Ikke bruk pinnen. Bruk ren finger!
Kan godt være derfor du blør, den er heller ikke hygenisk den pinnen så mange grunner til å hive den rett i søpla.Lurer på om det er derfor jeg blør litt..siden jeg bruker pinnen..
Men dag stopper jeg med det og ser om det gir seg![]()
Masse lykke tilDa skal jeg inn på ul og se om slimhinnene er klare for å ta imot vårt siste fryse egg neste uke![]()
Jeg bruker pinnen men noen velger fingeren fordi de opplever litt rosa pga pinnenVil takke alle for svar og info,det er så godt og rådføre med noen andre.
Ikke mist motet.. Har hørt om flere dom har lavt HCG,men som fremdeles er gravid. Min bestevenninne hadde lavt HCG med tvillinger.. Hun sitter no med begge to men vi er jo så forskjellig.Venter på ny blodprøve etter lav hcg på fredag. Dagens digitale viste gravid 1-2, selv om jeg er 4+3 og jeg har selvfølgelig Googlet hele nettet for lave hcg nivåer og slike digitale tester i uke 4Håper det er stigning på mandag, merker at jeg begynner å miste litt motet
![]()
Gratulerer så mye og lykke til videreGod Morgen jenter.
I går brukte jeg finger og ikke pinnen,og jeg har ikke blødd i natt.
Og fikk bra test i dag også. Gravid 2-3![]()
Så dette var en god start på dagen
Ønsker alle en fin lørdag.
Ta vare på dere selv![]()
Venter på ny blodprøve etter lav hcg på fredag. Dagens digitale viste gravid 1-2, selv om jeg er 4+3 og jeg har selvfølgelig Googlet hele nettet for lave hcg nivåer og slike digitale tester i uke 4Håper det er stigning på mandag, merker at jeg begynner å miste litt motet
![]()
Har vært mye diskusjon på forumet ang digitale tester, og mange har vært bekymret for sen stigning på dem, men tror det er ca 4+5 den skal vise 2-3 uansett.
Men det de har kommet frem til alle plass er at man kan ikke stole helt på disse testene.
Alt er nok brajeg følte det var lettere å se stigning på strek testene og tok ingen digitale denne gangen
![]()
Masse lykke til![]()
![]()
Jeg har ikke tatt blodprøve og målt HCG nivået før. Hvor lang tid tar det før dere/jeg får svar!?
Jeg skal ta på Haukeland.. Regner med det går litt mer tid der enn hos fastlege osv? Hva er deres erfaringer?
Jeg har ikke tatt blodprøve og målt HCG nivået før. Hvor lang tid tar det før dere/jeg får svar!?
Jeg skal ta på Haukeland.. Regner med det går litt mer tid der enn hos fastlege osv? Hva er deres erfaringer?
Tvi tviI morgen skal jeg ringe riksen og spørre om siste fryse-egget vårt har overlevd opptining. Er ekstremt spent! Vet det bare er 70% sjanse for overlevelse. Har en god følelse på den, men forbereder meg også på nedtur i tilfelle
I morgen skal jeg ringe riksen og spørre om siste fryse-egget vårt har overlevd opptining. Er ekstremt spent! Vet det bare er 70% sjanse for overlevelse. Har en god følelse på den, men forbereder meg også på nedtur i tilfelle
Har vært mye diskusjon på forumet ang digitale tester, og mange har vært bekymret for sen stigning på dem, men tror det er ca 4+5 den skal vise 2-3 uansett.
Men det de har kommet frem til alle plass er at man kan ikke stole helt på disse testene.
Alt er nok brajeg følte det var lettere å se stigning på strek testene og tok ingen digitale denne gangen
![]()
Masse lykke til![]()
![]()