Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på fag fire av nesespray. Formen er helt for jævlig. Hatt hodepine siden søndag kveld, svimmel og kvalm :/ sprøytestart om under to uker. Blir vel enda bedre å kjøre på med flere hormoner.
Er det normalt ha ha stikking i eggstokkene også? Det kjennes ut som ordet skjer ting der nede i hvertfall.
Godt å få syte litt her inne. Er ingen som skjønner oss bedre enn her inne![]()
Huff, hørtes ikke godt ut! Håper ikke du må gjennom det hele veien. Det er sånn at man fortsetter på spray etter sprøytestart, sant? Bare kutter ned? Må ringe de snart for litt info, litt usikker.
Her har jeg mild hodepine og er litt surrete, men har tydeligvis vært heldig hittil.
Håper formen bedres!!
Hva gjør man vel ikke for det man ønsker seg
Skal gå på spray helg til st. Olavs sier at jeg skal stoppe. Skal ta spray helg fram til ul som er 27/11 ihvertfall![]()
Jeg har innsett i uke 49 ;-) Icsi på Rikshospitalet. Starter med Synarela spray i morgen tidlig.
Så spennende!! :-D Hvilket sykehus? Og hva slags behandling?Jeg har også(mest sannsynlig) innsett i uke 49![]()
Stemmer at man tar spray samtidig med sprøytene, bare mindre dose. Så tar spray helt frem til eggløsningssprøyten! Sprayen er jo for å hindre eggløsningen mens eggene stimuleres av sprøyteneHuff, hørtes ikke godt ut! Håper ikke du må gjennom det hele veien. Det er sånn at man fortsetter på spray etter sprøytestart, sant? Bare kutter ned? Må ringe de snart for litt info, litt usikker.
Her har jeg mild hodepine og er litt surrete, men har tydeligvis vært heldig hittil.
Håper formen bedres!!
Så spennende!! :-D Hvilket sykehus? Og hva slags behandling?
Vi skal ha Icsi på RikshospitaletPrivat forsøk på Fertilitetssenteret i Oslo før vi evt går inn i det offentlige i PorsgrunnIVF.
Dere?
Her går det så utrolig mye opp og ned! Og jeg har ikke begynnt på medisinene enda. Den ene dagen så kan hele dagen gå uten at jeg tenker på det i det hele, så neste dag er det alt jeg tenker på og blir sittende å gå gråte fordi jeg tror at jeg aldri kommer til å bli gravid. Varierer så utrolig mye! Lo forresten godt da jeg leste at du kranglet om melk. Er så utrolig my rare ting vi kan bli sure forHvordan er psyken om dagen damer?
Dagen i dag har vært helt møkk for min del. Mye negativitet om at det går ikke veien denne gangen heller. Mye fram og tilbake.
Har begynt med grining, noe som ikke har skjedd under simuleringen før. I går var det fordi mannen lo av noe jeg gjorde, i dag kranglet vi over 2 liter melk( jeg startet. På SMS, vel og merke) og jeg måtte finne et tomt kontor på jobb å slippe tårene løse
Nå sitter jeg å niii leser om private klinikker i Trondheim for å bygge meg en plan B...
På en annen side ( her kommer min ustabile psyke inn igjen), så kjenner jeg at denne gangen må det jo bare gå. Har jo en ting på ønskelisten til jul og det er en positiv test med en spire som fester segog vi prøver lang protokoll for første gang. Jeg haaaar jo vært gravid før så bør jo kunne blindet igjen. Ja det var vel alt :/
Måtte få ut litt tanker her. Mannen skjønner ikke alt alltidgod helg!
Hvordan er psyken om dagen damer?
Dagen i dag har vært helt møkk for min del. Mye negativitet om at det går ikke veien denne gangen heller. Mye fram og tilbake.
Har begynt med grining, noe som ikke har skjedd under simuleringen før. I går var det fordi mannen lo av noe jeg gjorde, i dag kranglet vi over 2 liter melk( jeg startet. På SMS, vel og merke) og jeg måtte finne et tomt kontor på jobb å slippe tårene løse
Nå sitter jeg å niii leser om private klinikker i Trondheim for å bygge meg en plan B...
På en annen side ( her kommer min ustabile psyke inn igjen), så kjenner jeg at denne gangen må det jo bare gå. Har jo en ting på ønskelisten til jul og det er en positiv test med en spire som fester segog vi prøver lang protokoll for første gang. Jeg haaaar jo vært gravid før så bør jo kunne blindet igjen. Ja det var vel alt :/
Måtte få ut litt tanker her. Mannen skjønner ikke alt alltidgod helg!