Innsett Desember <3

Her kommer jeg med forventet innsett I uke 51 :D

Har hatt 2 mislykkede AIH forsøk og 9 tidligere SA bak meg. Det er over 1 og 1/2 år siden siste svangerskap så nå krysser jeg virkelig fingerne for et julemirakel ❤

Jeg har innsett i uke 49 ;-) Icsi på Rikshospitalet. Starter med Synarela spray i morgen tidlig.

Er på fag fire av nesespray. Formen er helt for jævlig. Hatt hodepine siden søndag kveld, svimmel og kvalm :/ sprøytestart om under to uker. Blir vel enda bedre å kjøre på med flere hormoner.

Er det normalt ha ha stikking i eggstokkene også? Det kjennes ut som ordet skjer ting der nede i hvertfall.

Godt å få syte litt her inne. Er ingen som skjønner oss bedre enn her inne :)

Huff, hørtes ikke godt ut! Håper ikke du må gjennom det hele veien. Det er sånn at man fortsetter på spray etter sprøytestart, sant? Bare kutter ned? Må ringe de snart for litt info, litt usikker.

Her har jeg mild hodepine og er litt surrete, men har tydeligvis vært heldig hittil.

Håper formen bedres!!

Huff, hørtes ikke godt ut! Håper ikke du må gjennom det hele veien. Det er sånn at man fortsetter på spray etter sprøytestart, sant? Bare kutter ned? Må ringe de snart for litt info, litt usikker.

Her har jeg mild hodepine og er litt surrete, men har tydeligvis vært heldig hittil.

Håper formen bedres!!

Hva gjør man vel ikke for det man ønsker seg;)

Skal gå på spray helg til st. Olavs sier at jeg skal stoppe. Skal ta spray helg fram til ul som er 27/11 ihvertfall :)

Håper formen bedres!!
Stemmer at man tar spray samtidig med sprøytene, bare mindre dose. Så tar spray helt frem til eggløsningssprøyten! Sprayen er jo for å hindre eggløsningen mens eggene stimuleres av sprøytene:)

Privat forsøk på Fertilitetssenteret i Oslo før vi evt går inn i det offentlige i Porsgrunn;) IVF.

Dere?
Vi skal ha Icsi på Rikshospitalet :-)

Uttak og insett I uke 51. Det virker sååå lenge til :O håper på et romjuls mirakel nå altså :) prøve rå forberede meg litt på den samtalen I Porsgrunn kommende mandag :) er veldig spent :D

Krysser fingerne for en magisk desember for oss alle sammen ❤

Nå har bivirkningene av nesesprayen tatt litt mer tak. Sliten, kvalm og svimmel..

Jaja, kunne vært værre, og går dette veien så er jeg gjerne dårlig hele svangerskapet dersom det kommer en liten en ut av det :)

Hvordan er psyken om dagen damer?

Dagen i dag har vært helt møkk for min del. Mye negativitet om at det går ikke veien denne gangen heller. Mye fram og tilbake.

Har begynt med grining, noe som ikke har skjedd under simuleringen før. I går var det fordi mannen lo av noe jeg gjorde, i dag kranglet vi over 2 liter melk( jeg startet. På SMS, vel og merke) og jeg måtte finne et tomt kontor på jobb å slippe tårene løse

Nå sitter jeg å niii leser om private klinikker i Trondheim for å bygge meg en plan B...

På en annen side ( her kommer min ustabile psyke inn igjen), så kjenner jeg at denne gangen må det jo bare gå. Har jo en ting på ønskelisten til jul og det er en positiv test med en spire som fester seg :) og vi prøver lang protokoll for første gang. Jeg haaaar jo vært gravid før så bør jo kunne blindet igjen. Ja det var vel alt :/

Måtte få ut litt tanker her. Mannen skjønner ikke alt alltid :) god helg!

Er det noen andre single her? Eller noen andre som har innsett i Danmark? Jeg og mannen var på veg til ivf sammen, men nå ser det ut som det blir tur alene til Danmark i desember gitt. Da er det en del ting jeg ikke helt har oversikt over, som t.d forventet totalpris, pris for donor om jeg kjøper/får sendt over fra europeanspermbank o.l. Skal ha kort protokoll, hva er egentlig forskjellen på det og lang?

Dagen i dag har vært helt møkk for min del. Mye negativitet om at det går ikke veien denne gangen heller. Mye fram og tilbake.

Har begynt med grining, noe som ikke har skjedd under simuleringen før. I går var det fordi mannen lo av noe jeg gjorde, i dag kranglet vi over 2 liter melk( jeg startet. På SMS, vel og merke) og jeg måtte finne et tomt kontor på jobb å slippe tårene løse

Nå sitter jeg å niii leser om private klinikker i Trondheim for å bygge meg en plan B...

På en annen side ( her kommer min ustabile psyke inn igjen), så kjenner jeg at denne gangen må det jo bare gå. Har jo en ting på ønskelisten til jul og det er en positiv test med en spire som fester seg :) og vi prøver lang protokoll for første gang. Jeg haaaar jo vært gravid før så bør jo kunne blindet igjen. Ja det var vel alt :/

Her går det så utrolig mye opp og ned! Og jeg har ikke begynnt på medisinene enda. Den ene dagen så kan hele dagen gå uten at jeg tenker på det i det hele, så neste dag er det alt jeg tenker på og blir sittende å gå gråte fordi jeg tror at jeg aldri kommer til å bli gravid. Varierer så utrolig mye! Lo forresten godt da jeg leste at du kranglet om melk. Er så utrolig my rare ting vi kan bli sure for :p

CD 32 i morgen (regnet fra første dag med kraftige blødninger på SA'en). Mensen skulle vært her nå, men jeg kjenner ingenting. Jeg pleier å få vondt i magen og være utslått på sofaen dagen før, men her er det null...

Så jeg tenker at syklusen er krølla. Men så har jeg ett mini-lite snev av håp da... Er det mulig å bli gravid på egenhånd første syklus etter SA, når mannen har dårlige svømmere og jeg har tette eggledere i tillegg til endometriose? Tviler... Men har ett håp. Hvis ikke så MÅÅÅ tanta komme i morgen...

Her går det også opp og ned, men overraskende bra foreløpig ettersom jeg har nok å gjøre på jobb og i fritida. Nå om dagen har jeg nok som jeg har lyst til å gjøre, så kunne i grunn ønske at døgnet hadde flere timer :P

Ellers blir det nok værre i ventetida tenker jeg, og når julebordsesongen starter for fullt. Jobben vår har flere julebord, så må finne på mange grunner til å droppe:-( Er så fokus på alkohol, så folk ville gjennomskuet det om jeg ikke drakk.

Her forstår ikke mannen alt heller, han klarer ikke helt å se min side når jeg er mer sliten enn vanlig, men han må jo bare finne seg i det:)

Back
Topp