6000
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det er jo faktisk innen rekkevidde.. Spørs bare hvor flink jeg er å taste i det neste skravledøgnet det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6000
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Tror jeg nok du klarer lett.Det er jo faktisk innen rekkevidde.. Spørs bare hvor flink jeg er å taste i det neste skravledøgnet det...
Tror jeg nok du klarer lett.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vet aldri hva morgen dagen gir. Håper å nå 1450 før jeg legger meg i kveld.Hadde vært litt gøy, men det er snakk om nesten 2000 innlegg da...
Vet aldri hva morgen dagen gir. Håper å nå 1450 før jeg legger meg i kveld.
Greit å ta det i det små. Satse litt mer i mårra.Det klarer du nok![]()
Forsøke å runde 5000 i kveld.31 innlegg igjen.
1000 innlegg i morgen dog, det skjer ikke. Her blir det litt travelt med konfirmasjonsforberedelser.
Takk takk. Har laget iskake i dag, samt prøvd borddekkingen, laget bordplassering og kjøreplan. Så det kommer seg.Masse lykke til med konfirmasjonsforberedelsene![]()
Takk takk. Har laget iskake i dag, samt prøvd borddekkingen, laget bordplassering og kjøreplan. Så det kommer seg.![]()
Nei det var det da... hvor mye klarer jeg da liksom...neida Dolly, det er jo ikke så verst. Vi er jo ikke i skravledøgnet ennå.)
Ja det kan jo være lurtJeg er oppe i 4136 nå.
Vi kan jo forsøke å minne hverandre på å poste antall innlegg vi starter med imorgen rett før 12?
Ja det kan jo være lurt
Men jeg tror faktisk jeg skal kvelde..
Veldig smart.Jeg er oppe i 4136 nå.
Vi kan jo forsøke å minne hverandre på å poste antall innlegg vi starter med imorgen rett før 12?
Legger jeg skikkelig go viljen til kan jeg klare 1500 i kveld