Innlegg

jo, hvis jeg gadd kikke.. vil du veldig gjerne vite det?

Jaaaaa sånn egentlig hehe, er litt nysgjerrig på vip rommet ;) Men, det haster ikke altså.
 
det var sånn at da de skulle gjøre om forumet, så inviterte de en gjeng brukere til å teste det.. de brukerne ble vip'er... sånn var det... det var jo da brukere med lang fartstid og mange innlegg - og mye aktivitet.. sånne med null liv...
 
det var sånn at da de skulle gjøre om forumet, så inviterte de en gjeng brukere til å teste det.. de brukerne ble vip'er... sånn var det... det var jo da brukere med lang fartstid og mange innlegg - og mye aktivitet.. sånne med null liv...
Og det har det nå??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
det var sånn at da de skulle gjøre om forumet, så inviterte de en gjeng brukere til å teste det.. de brukerne ble vip'er... sånn var det... det var jo da brukere med lang fartstid og mange innlegg - og mye aktivitet.. sånne med null liv...

Okey, så det er ikke noe håp for oss vanlige dødelige med andre ord ;)
 
Okey, så det er ikke noe håp for oss vanlige dødelige med andre ord ;)
det var vel snakk om at noen fler skulle slippe inn, noen faller jo fra mtp aktivitet og sånn etterhvert og da fyller de jo opp.. meningen er at man skal komme med innspillt til ideene forumledelsen kommer med, som med sammenslåing og flytting og diverse temaer og sånt :) Nye undergrupper, konkurranser.. osv osv osv...
 
Okey, så det er ikke noe håp for oss vanlige dødelige med andre ord ;)
Luere litt på hvordan de får hverdagen til å gå m unger og evnt m mann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kravet på vip er 6000 innlegg. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor ikke?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ha ha. Ser det nå når jeg klikker meg bakover at jeg svarte på feil ting. ;) er ikke på vip ennå. Må ha flere innlegg for å søke status. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jippi over 1400 nå. Spent på hvor mange jeg klarer før jeg legger meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ha ha. Ser det nå når jeg klikker meg bakover at jeg svarte på feil ting. ;) er ikke på vip ennå. Må ha flere innlegg for å søke status. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hvor mange må man ha?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
6000 :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ah... det er en stund siden. Haha..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er nok noen uker framover i tid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
D er nok langt unna her og. Men nå er d snart jobb igjen og så da blir d mindre nett
Ser ut som jeg blir hjemme værende her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp