Innlagt...

Pinnedyret

Forelsket i forumet
Heia folkens. Noen våkne i de små nattestimer?

Her ble det ikje noe nattvakt på meg gitt. Kom meg i garderoben, fikk skifta og gikk mot avd før smertene tok overhånd i magen. Spørsmål om nyrestein. Hatt vondt sia kl 14.30 idag men sta som eg er skal eg ikje til lege. Så no ligger eg innlagt på avdelingen eg egentlig skulle vært på jobb på. Skal på TUL imorgen og håper virkelig alt er bra med lille frøet i magen...

Koss e ståa te resten her inne då?

Vedlegg

• FB8F196A-FB46-4ACA-A6A6-59214EF337C9.jpg
    FB8F196A-FB46-4ACA-A6A6-59214EF337C9.jpg
    394 KB · Visninger: 128
Heia folkens. Noen våkne i de små nattestimer?

Her ble det ikje noe nattvakt på meg gitt. Kom meg i garderoben, fikk skifta og gikk mot avd før smertene tok overhånd i magen. Spørsmål om nyrestein. Hatt vondt sia kl 14.30 idag men sta som eg er skal eg ikje til lege. Så no ligger eg innlagt på avdelingen eg egentlig skulle vært på jobb på. Skal på TUL imorgen og håper virkelig alt er bra med lille frøet i magen...

Koss e ståa te resten her inne då?

Uff hva skjedde? Fikk du bare gradvis mer vondt i magen? Sender gode tanker!

Hatt litt sånne smerter i en 2-3 mnd no, som har kommet og godt litt. Så begynte smertene idag når eg sto opp ette nattvakt i 14.30 tia. Var skikkelig ille i 16/17 tia når eg lagde middag til familien. La meg på sofaen og så Barne-TV med mini før hu sku i seng. Hadd då skikkelig vondt, men tålelig lell. Så gikk eg å la meg når Litja va i seng, sov fra 19-21 og tenkte at då går det fint å gå på jobb. Men den gang ei, smalt skikkelig til når eg va i bila på vei til jobb og ble bare verre og verre. Så gikk bare innom mottaket før eg sku gå på avd for å få en undersøkelse, men endte opp som innlagt i steden for på jobb gitt :-/

Masse god bedring! Høres ikke noe godt ut! :confused: Håper du blir fort bra igjen! :)

God bedring! Krysser fingrene for at alt er bra med lille i magen også

Uff! God bedring! Håper det ikke er noe alvorlig

Back
Topp