Innlagt...

Masse god bedring ❤

Hei alle sammen! :-D har vært på TUL og sett et bankende hjerte og en liten bamsemums <3 Helt forelska eg altså. Men magen Finn dem ikje noe særlig ut av. Har fine blodprøve men smerter likevel. Så ligg no på avd til smertelindring og observasjon då.

Hei alle sammen! :-D har vært på TUL og sett et bankende hjerte og en liten bamsemums <3 Helt forelska eg altså. Men magen Finn dem ikje noe særlig ut av. Har fine blodprøve men smerter likevel. Så ligg no på avd til smertelindring og observasjon då.
Så godt at det står bra til med den lille! Håper du blir bedre snart, god bedring videre :)

Juhhu!! [emoji16] Gratulerer med [emoji176] hjerte!
Men så leit at de ikke finner ut av magen [emoji17] godt du ligger inne og at de passer på deg. Ønsker deg skikkelig god bedring [emoji171]

Så bra alt stod bra til med lille[emoji173][emoji170]
Får håpe de finner ut av hva som feiler magen din! Krysser fingrene for det og masse god bedring[emoji4]

Masse god bedring! Og kos deg med den lille i magen, heldigvis var alt bra [emoji177]

Hvordan går det med deg?

God bedring :)

Back
Topp