Innlagt..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Siden onsdag har jeg vært innlagt på føden. Med min uflaks har jeg fått både nyrestein og hydronefrose (utvidet nyrebekken), så dagene går med til smerter. De gir meg det som er forsvarlig mtp lille i magen, og han har det heldigvis fint, men jeg er megasliten og lei smerter. De sier smertene forsvinner når han kommer ut, så det er jo kjempefint at jeg kun er 30+0 idag :( Det var det svangerskapet liksom, som skulle nytes til det fulle siden dette er sistemann. Kommer uansett til å kreve å bli satt igang i uke 37 hvis jeg må gå med disse smertene, for det går bare ikke :'(

Uff, stakkars deg!!
Er det noen sjanse for at det kan gi seg og du får komme hjem?

Aner ikke :( De observerer situasjonen dag for dag med blodprøver, urinprøver og smertestillende. Begynte på antibiotika idag, men vet ikke effekten av det enda.

Uff... er vel bare en mager trøst å "være i de beste hender" akkurat nå tenker jeg...
Håper du har en eller annen form for underholdning som holder deg oppe gjennom dagene?

Uff så kjedelig og leit :( Godt du er i gode hender. Men håper virkelig smertene avtar litt, og at du kan reise hjem <3

Oi da! Dette hørtes ikke bra ut. Disse smertene må vi jage bort!
*roper høyt alle sammen* FIN FORM KOM TIL DEG! SMERTER, SMERTER GÅ DIN VEI!
Masse god bedring.

Så kjedelig!
Bar innlagt i uke 22 med hydrofrenose jeg og! Helt jævlig, men på et mirakuløst vis så varte de ille smertene i "bare" 3-4 uker. Jeg var redd det skulle være sånn i 15-18 uker!! Har litt sviing enda. Men går helt fint!

Er dog lagt inn med livmorhals som åpner seg nå da. Fått lungemodningssprøyte og riedempende. Men alt ser bra ut:)

Ønsker deg god bedring :)

Så kjedelig!
Bar innlagt i uke 22 med hydrofrenose jeg og! Helt jævlig, men på et mirakuløst vis så varte de ille smertene i "bare" 3-4 uker. Jeg var redd det skulle være sånn i 15-18 uker!! Har litt sviing enda. Men går helt fint!

Er dog lagt inn med livmorhals som åpner seg nå da. Fått lungemodningssprøyte og riedempende. Men alt ser bra ut:)
oj hvordan merket du at den åpnet seg ?? Så bra at alt ser fint ut :) håper h*n holder seg inne noen uker til !

Last edited:
Siden onsdag har jeg vært innlagt på føden. Med min uflaks har jeg fått både nyrestein og hydronefrose (utvidet nyrebekken), så dagene går med til smerter. De gir meg det som er forsvarlig mtp lille i magen, og han har det heldigvis fint, men jeg er megasliten og lei smerter. De sier smertene forsvinner når han kommer ut, så det er jo kjempefint at jeg kun er 30+0 idag :( Det var det svangerskapet liksom, som skulle nytes til det fulle siden dette er sistemann. Kommer uansett til å kreve å bli satt igang i uke 37 hvis jeg må gå med disse smertene, for det går bare ikke :'(
Det hørtes ikke noe godt ut.. håper at antibiotikaen virker på en måte slik at du slipper alle smertene! og får nyte svangerskapet de siste ukene (Y) :)

oj hvordan merket du at den åpnet seg ?? Så bra at alt ser fint ut :) håper h*n holder seg inne noen uker til !

Merket det ikke. Kom til sjekk på føden pga intense smerter i siden på magen(ikke pga sammentrekninger).
Men livmoren var "irritert" som de kalte det så de registrerte mye sammentrekninger og tok innvendig ultralyd. Da så de at livmorhalsen åpnet seg under trykk og kynnere samt at sammentrekningene økte på.
Nå er alt helt rolig da, riedempende hjelper godt:)

Vært der selv.. Heldigvis gikk det vekk, så jeg kom ikke så langt at det ble konstantert at jeg hadde utvidet nyrebekken. Men vondt er det altså! Unner deg ikke det :(

Så kjedelig :-(

Håper du snart blir smertefri og i bedre form!
God bedring

Håper du er på beina igjen fort! God bedring! :-)

God betring, eg er og innlagt kjedelig å ligge her. Eg vart lagt inn pga blødning i går. Håper det stopper opp. Venter på ultralyd.

Eg kom heim i dag, men må holde meg i ro. Morkaka ligger forran så kansje derfor eg har blødning. Må ta keisersnitt så venter på dato og videre oppfølging er nå i veke 32

Back
Topp