Innlagt

Jeg ble nettopp det, men har ikke hørt noe - håper alt er bra med de!
Ja dette med sladrevenn er så nytt så dere har kanskje ikke rukket å bytte mobil nr...

Jeg ble sendt hjem etter kontrollen i dag med sykemelding og sengeleie. Livmorhalsen er fortsatt svak og gir noe etter, men den målte 31mm i dag mot 22 i går og siden den var over 30mm fikk jeg dra hjem:) Sovna tvert på sofaen etter middag, så derfor dårlig med oppdatering. Håper nå at han holder seg inne i 10 uker til. Skal til ny kontroll om 14 dager så håper den livmorhalsen holder seg over 30mm :) Jeg må få utvekslet informasjon med Bridget nå i tilfelle det skjer noe mer...

Åh det var gledelige nyheter! Håper du slipper for mer rier. God bedring!

Jeg ble sendt hjem etter kontrollen i dag med sykemelding og sengeleie. Livmorhalsen er fortsatt svak og gir noe etter, men den målte 31mm i dag mot 22 i går og siden den var over 30mm fikk jeg dra hjem:) Sovna tvert på sofaen etter middag, så derfor dårlig med oppdatering. Håper nå at han holder seg inne i 10 uker til. Skal til ny kontroll om 14 dager så håper den livmorhalsen holder seg over 30mm :) Jeg må få utvekslet informasjon med Bridget nå i tilfelle det skjer noe mer...
Så bra! det var gode nyheter!

Ja, du må nok utveksle den kontaktinfoen :-P
Tvi tvi for de neste ukene!
Og se å slappe rikelig av :)

Slapp av og ligg langflat på sofaen.
La gubben varte deg opp ;)
Dette går nok fint om du bare gjør som du får beskjed om. ;)

Ja,nå må du være prinsessen på erten og la deg varte opp skikkelig! Krysser fingre for deg og babyen din :-)

Så bra at du er kommet deg hjem!:)
Må å du slappe av å la deg bli vartet opp ;)
Håper at dette går bra å babyen din holder seg inne til den er sterk nok til å komme ut <3

Det var godt å høre :)
Det er kanskje kjedelig å slappe av så lenge, men jammen er det verdt det siden det kan hjelpe prinsen å holde seg inne litt lengre! Også får du oppdatert deg på alt som skjer på tv på dagstid også :)

Så bra og høre du har kommet hjem igjen. Slapp godt av, bruk sofaen godt:) Håper ting roer seg helt og at du kan ha bebien i hulen sin noen uker til:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja, nå blir jeg sofasliter framover. Skjønner at det MÅ til, men det var ikke helt det jeg har sett for meg. Skal til fastlegen på fredag så jeg håper at han tar dette på alvor også selv om han er nyutdannet og sikkert mangler erfaring på området.

Ja, pass på deg selv og den lille nå :)

Back
Topp