Innlagt

Takk for all støtten:) Vært til ny ul nå og heldigvis ikke noe forverring - det er jo bra:) Riene har heller ikke kommet tilbake, men har fortsatt en del nedpress. Håper han holder seg inne en stund til i hvertfall! Er konisert og teorerisk så er sjansen større for prematur fødsel da. Det de har funnet ut er i hvertfall at livmorhalsen "gir etter" og blir påvirket av riene jeg har hatt. stoler på legenes bedømmelse her og skulle det skje noe så er vi der vi burde være aå de kan sette inn tiltak med en gang. Prøver å ta kvelden her nå, men ikke så lett å sove med noen som tydeligvis er i fødsel i naborommet;)

Godt å høre at du blir tatt vare på og at ting har roet seg. Takk gud for magefølelsen- og for at du hørte på den!

Håper du har fått en god natt søvn og at dagen i dag bringer flere gode nyheter ;)

Lykke til :) Man skal virkelig ikke undervurdere magefølelsen altså!

Håper ikke fødselslydene ved siden av varer hele natta da,så du kan få en god natts søvn. Det fortjener du nå. Gode nyheter at det ikke har gått lenger nå,da krysser jeg fingrene for deg videre :-)

Lykke til, håper han holder seg inne MYYYE lenger ;) Godt du er i gode hender iallefall :)

Ligger du på rugekassa? :) Der lå jeg med førstemann - ikke så kos når damene skriker, men veldig kos når det lille skriket etterpå kommer :)

Håper virkelig huleboeren holder seg inne litt til og at det roer seg!!

Godt å høre at det har roet seg ned for deg - og at du blir passet på. Håper du har klart å få sove litt nå...
Lykke til videre og god klem til deg :)

Hvordan går det med deg idag?
Håper du får en fin dag, selv om du er på sykehuset. :-)

Hei alle sammen! Blitt dårlig med søvn; delvis på grunn av naboen og delvis på grunn av en del nedpress. Skal til ny sjekk nå kl 12 med lege og jordmor. Er forberedt på å bli sykemeldt resten av svangerskapet egentlig, men det er det verdt. Vet ikke om jeg blir sengeliggende her inntil videre eller om jeg blir sengeliggende hjemme. Er så glad for at jeg stolte på magefølelsen og tok kontakt - så den må man ikke undervurdere! Holder dere oppdatert:)

Håper fu får en bedre dag i dag, og at du får deg litt søvn! Lykke til kl 12! :) håper du får være gravid i i hvert fall 10 uker til :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Hvordan gikk det på kontrollen i stad?

Virkelig,den magefølelsen skal man høre på!! Det har du til de grader vist oss :-)

Er glad for at det ser ut til å roe seg litt,må inn hit ofte for å se om det går bra med deg!

Hei alle sammen! Blitt dårlig med søvn; delvis på grunn av naboen og delvis på grunn av en del nedpress. Skal til ny sjekk nå kl 12 med lege og jordmor. Er forberedt på å bli sykemeldt resten av svangerskapet egentlig, men det er det verdt. Vet ikke om jeg blir sengeliggende her inntil videre eller om jeg blir sengeliggende hjemme. Er så glad for at jeg stolte på magefølelsen og tok kontakt - så den må man ikke undervurdere! Holder dere oppdatert:)
Hvordn gikk det med lege besøket?

Håper du får noen kjedelige uker fremover, uten alt for mye action!

Spent på hvordan det går med deg her nå? :)
Håper du har fått hvile litt i dag da siden det ble lite søvn i natt.

Hvordan gikk det med deg i dag? Har du kommet deg hjem og fått slappa av uten fødsler i bakgrunnen?

Har hun sladrevenn?

Håper taushet er gull.....

Back
Topp