Innlagt

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da er jeg lagt inn på sykehus etter to episoder med rier og livmorhalsen har åpnet seg en del. Samtidig lekker det noe fostervann, men heldigvis ikke så mye at det ikke rekker å produseres nytt. Vi har nå blitt forberedt på at hvis det begynner igjen blir det satt lungemodningssprøyte og iv for å stoppe rier samt akutt transport til Ullevål da de ikke tar i mot baby født før uke 28 på Lillehammer. Glad for at jeg ringte føden, men samtidig så ble vi også veldig bekymret. Samtidig så vet vi jo at sykehuset er det tryggeste stedet å være akkurat nå.

Da er jeg lagt inn på sykehus etter to episoder med rier og livmorhalsen har åpnet seg en del. Samtidig lekker det noe fostervann, men heldigvis ikke så mye at det ikke rekker å produseres nytt. Vi har nå blitt forberedt på at hvis det begynner igjen blir det satt lungemodningssprøyte og iv for å stoppe rier samt akutt transport til Ullevål da de ikke tar i mot baby født før uke 28 på Lillehammer. Glad for at jeg ringte føden, men samtidig så ble vi også veldig bekymret. Samtidig så vet vi jo at sykehuset er det tryggeste stedet å være akkurat nå.
:eek::eek::eek::eek::eek:

Huffameg!!!!!!!!
Masse MASSE lykke til med deg og den lille!
håper h*n holder seg inne litt lenger....

God klem til dere

Takk takk:) Håper han holder seg inne så lenge som mulig til. Ble brått satt ett støkk i oss nå som vi ikke var forberedt på. Hadde vel håpet på at jeg tok feil eller at det ikke var så ille...

Takk takk:) Håper han holder seg inne så lenge som mulig til. Ble brått satt ett støkk i oss nå som vi ikke var forberedt på. Hadde vel håpet på at jeg tok feil eller at det ikke var så ille...
Skjønner godt at det satt en støkk i dere!
Her har vi de siste dagene snakka om at kanskje noen snart fikk det travelt å komme seg ut - men at det faktisk skulle bli tilfelle at noen måtte på sykehus....
Nei, huff altså! Godt du har kommet deg på sykehus og tok alvor i det å ta kontakt med dem. Dere er i gode hender og blir passa på nå. Lykke til :)

Så bra at du kontaktet føden, og at du er innlagt. Da er du i gode hender iallfall! :-)
Det hjelper deg kanskje til å slappe av også, når du vet at du er ivaretatt.
Har du vært plaget med kynnere og rier lenge, eller kom det brått på?
Hvilken uke er du i?
Håper den lille holder seg der inne litt til, og at riene avtar.
Håper også at dere får god informasjon om hva som skjer/vil skje framover.
Masse lykke til!

Uff da. Godt at du er i trygge hender i tilfelle gutten din har det altfor travelt. Håper at han blir der han er. Hver eneste dag han blir,er jo bra da :-)

hvor langt på vei er du i dag?

Masse lykke til! :-)

Huffa meg.
Men du er nok i de beste hender nå når du er på sykehuset.
Måtte lille holde seg i magen enda noen uker til.

Masse masse lykke til :)

Takk for det alle sammen:) Hatt kynnere i litt over en mnd, men fredag fikk jeg skikkelig vondt og det var akkurat som om kroppen bare tok over og ville presse. Det gjorde vondt bak i korsryggen også. Kom veldig brått på og varte en times tid med jevne intervaller. Så begynte det igjen dagen etter og da varte det i 3t ca. etter det har jeg kjent veldig nedpress og hatt noe magesmerter. Tenkte at ikke noe fostervann eller blod var ett godt tegn, men magefølelsen sa at noe ikke var som det skulle. Ringte føden og da jeg kom ble jeg undersøkt. Livmorhalsen har både krympet og åpnet seg noe. Noe fostervann lekker, men heldigvis ikke bekymringsverdige mengder. Gikk inn i uke 26 i går så vi har blitt forberedt på at det er omtrent 50/50 hvis det verste skulle skje.

Masse lykke til i dagene som kommer. Krysser fingre og tær for at gutten holder seg i magen en god stund til!

Oi, lykke til fremover! Håper den lille holder seg i magen enda en stund, hver eneste dag i magen bedrer oddsene. På den andre siden er de flinke på sykehusene, og du er i trygge hender.

Huff så skummelt, masse lykke til. Og får håpe lille holder seg der inne en stund til.
Godt at du holder oss oppdatert!

Uff, ikke noe kjekt. Håper virkelig alt går bra med dere. Dette er min store skrekk da jeg har hjerteformet livmor, er vist en større sansynlighet for prematur fødsel da. Masse lykke til.

Ønsker deg massr lykke til, måtte den lille holde seg i magen i noen uker til ivertfall..
sender og masse klemmer til deg <3

Oi, lykke til og hold oss oppdatert. Håper han holder seg inne en stund til! Du er hvertfall i gode hender, de har mange flinke folk i Lillehammer som kan det de driver med (har jeg hørt fra de jeg kjenner som har født i detta området).

Oi!... Så skremmende men BRA at du tok kontakt med sykehuset. Ønsker deg masse lykke til å venter i spenning på å høre hvordan det går. Krysser fingre for at den lille holder seg der h*n hører hjemme en stund til!

Masse lykke t! Og krysser fingrene for at babyen holder seg inne en stund til:)

Huff.. skummelt da. Men bra at du er innlagt og blir passet på. Massr lykke til og håper det går bra :)

Uff, masse lykke til:) Håper den lille klarer og holde seg inne i huleb sin noen uker til

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp