Sniker fra januar
Jeg ble lagt inn i uke 29 pga vekstavvik på 27 % og fikk lungemodningssprøyter i tilfelle hun skulle komme. Ul viste god gjennomstrømming så jeg fikk dra hjem etter 4 dager, men måtte inn på kontroll 1 gang i uken og fikk beskjed om å være forberedt på at hun kom før. Alle kontroller viste at hun fulgte sin egen kurve og gjennomstrømmingen var bra.
Når jeg var 37+3 bestemte de seg for at hun hadde det bedre på utsiden. Hun var kun 2090 når hun kom, men ellers var alt bra
Vi lå 10 dager på nyfødtintensiven. Hun lå med sonde samtidig som vi bedrev spisetrening. Når hun klarte å spise alle måltidene fra flaske fikk vi dra hjem. Det ble tatt masse tester for å se om det var noen grunn til at hun var liten, men de har ikke funnet noen grunn til dette så hun er bare liten av seg.
Hun er nå 8 uker og 3kg. Fortsatt ingen tungvekter, men hun er kvikk og våken som hun andre på 8 uker.
Det er en tøff situasjon å være i, men prøv å pust med magen og ta dag for dag. Det blir mange tanker når man får en slik beskjed, men det går nok kjempe bra