Innlagt på sykehuset

Jeg har fått lov til å dra hjem. Går på sterk antibiotika og får hjemmetjenesten hjem en gang om dagen for å vaske og stelle såret. Skal inn på sykehuset igjen til uka for kontroll på såret.
Det er veldig deilig å få være hjemme men veldig irriterende å ikke kunne gjøre hva som helst. Er fortsatt sliten og ikke helt frisk og så har jeg ubehag i såret. Også gjør det vondt når de steller såret så jeg gruer meg alltid til det.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Så dumt at det ikke har blitt bedre enn det enda da, men kan tenke meg det må være godt å få være hjemme i det minste. Håper du har god hjelp hjemme da... Får du ikke noe smertestillende ut over paracet i det hele?
 
God bedring!


Fikk en nydelig liten jente 2.august!
 
Hvordan startet det? Har selv fått ett ømt punkt ved kuttet og det er litt hovent under huden på det punktet. Blir jo litt bekymret for at det kan være begynnelsen på det samme... :S
 
Hvordan startet det? Har selv fått ett ømt punkt ved kuttet og det er litt hovent under huden på det punktet. Blir jo litt bekymret for at det kan være begynnelsen på det samme... :S

Jeg la ikke merke til noen ting rundt kuttet før jeg hadde hatt feber for fire dager. Da ble jeg plutselig veldig rød og øm rundt den ene enden på kuttet.
Jeg anbefaler deg å ta deg en tur til legen/sykehuset for å sjekke det. Ikke vente for lenge med det!
Men det er sjeldent at det kommer infeksjon i keisersnitt som har blitt gjort på ordentlig måte, dvs når huden har blitt vasket og alt har vært sterilt som det skal ;)
Håper ikke det er noe hos deg!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Jeg la ikke merke til noen ting rundt kuttet før jeg hadde hatt feber for fire dager. Da ble jeg plutselig veldig rød og øm rundt den ene enden på kuttet.
Jeg anbefaler deg å ta deg en tur til legen/sykehuset for å sjekke det. Ikke vente for lenge med det!
Men det er sjeldent at det kommer infeksjon i keisersnitt som har blitt gjort på ordentlig måte, dvs når huden har blitt vasket og alt har vært sterilt som det skal ;)
Håper ikke det er noe hos deg!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Har fått time hos legen i morgen. Hun mente at ut i fra beskrivelsen jeg ga så var det sikjert kun en irritasjon rundt stinga, men ville at jeg skulle komme inn så hun fikk tatt en kikk på det...
 
Har du vært hos legen? Hvordan gikk det?
Har vært ja. Han mente at det mest sannsynlig ikke vat en infeksjon, men at det kunne være en irritasjon forårsaket av stinga eller en blodansamling eller noe slikt. Ville uansett ikke gjøre noe videre nå siden allmenntilstanden min er fin, men får jeg feber skulle jeg ringe med en gang.
Så han ville gi det ett par dager til og se om kroppen ordner opp selv, hvis ikke blir jeg nok henvist til sykehuset for å finne ut av hva det er...
 
God bedring!:). Tok selv keisersnitt og begynner å bli litt rød og har litt mer smerter på den ene siden så bør kanskje ta en sjekk hos legen selv om jeg føler meg i fin form ellers.
 
Huff! Ja dra til legen!
Håper det er en liten infeksjon og at den blir enkelt borte, evt med kun antibiotika.
Legen klemte ut pusset (au au au) og ga meg en antibiotika kur, så håper det ordner seg nå. Hvis ikke er neste steg en tur på sykehuset for å åpne det opp og rense. Håper virkelig jeg slipper det!!!
 
Legen klemte ut pusset (au au au) og ga meg en antibiotika kur, så håper det ordner seg nå. Hvis ikke er neste steg en tur på sykehuset for å åpne det opp og rense. Håper virkelig jeg slipper det!!!

Krysser fingrene for at du ikke må åpne opp igjen.... Vet for godt hvordan det er :/
Masse masse lykke til!!
Det var haste ks du hadde var ikke det?
 
Krysser fingrene for at du ikke må åpne opp igjen.... Vet for godt hvordan det er :/
Masse masse lykke til!!
Det var haste ks du hadde var ikke det?
Ja, var haste ks, så de fikk nå vasket godt og alt. Synes også det var litt rart at det kommer etter 2 1/2 uke. Er ikke det ganske lenge etterpå? Og så uten feber eller nedsatt allmenntilstand. Synes hele greia er litt rart.
 
Back
Topp