Innlagt på sykehuset

KatlaJ

Glad i forumet
De siste 4 dagene har jeg følt meg veldig dårlig og hatt feber. Trodde jeg hadde tette melkekanaler så jeg har massert, pumpet og lagt lille frøkena på brystet veldig hyppig og fått av det myke og fine bryst med masse masse melk.
Men feberen og den dårlige formen forsvant ikke. I går når jeg skulle i dusjen så jeg at huden rundt halvparten av keisersnittet var blitt rød og øm. Jeg dro til legen som sendte meg direkte til sykehuset med skyhøy crp og styggt snitt.
Når jeg kom hit på sykehuset sprakk 1/2 cm opp av snittet og det rant ut ekkelt gørr som luktet grusomt. Legen presset på det og det rant og rant og rant ut. Det viste seg at jeg hadde 10*10*10cm hull inne i buken FULLT av gørr! I går kveld måtte de åpne opp mer av keisersnittet for å rense opp driten. Det gjorde de mens jeg kun fikk smertestillende og fy så vondt!
Så nå ligger jeg her med åpent sår som må renses 1-2 ganger om dagen og intranervøs antibiotika.
Det er stor lettelse å få alt det ekle ut.... Men det er jo ikke her jeg har lyst til å tilbringe barseltiden. Må ligge her i hvertfall noen dager....

Dagens syte innlegg fra meg :cool:
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Huff da, det hørtes ikke helt bra ut! Men veldig bra du kom deg til sykehuset og at det nå blir bedre. God bedring!! :)
 
Off, dette hørtes virkelig ikke bra ut! Men godt du kom til sykehuset før det sprakk i alle fall! Hvor lenge er det siden du tok ks?
 
12 dager i dag siden jeg tok ks.
Da måtte de få ut snuppa med såkalt katastrofe snitt. Det er gjort i full fart og da tar de seg ikke tid til å vaske huden eller noen ting så da er det større fare for infeksjon i etterkant.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Høres dramatisk ut. Hva som gjorde at de måtte inn så fort?
Gikk selv igjennom haste ks og syntes det var skummelt og dramatisk, men dette høres jo en del verre ut...
 
Når jm tok vannet kjente hun at navlestrengen kom ned ved siden av hodet så hvis jeg hadde født hun hadde navlestrengen blitt klemt og hun ikke fått oksygen. Så jm holdt hånda inni i meg og holdt både tulla og navlestrengen inne i mens de løp med fødesenga av gårde inn på opperasjonstua, la meg i narkose med en gang, kuttet og hentet ut babyen. Det hele skjedde på under 10 minutter.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Når jm tok vannet kjente hun at navlestrengen kom ned ved siden av hodet så hvis jeg hadde født hun hadde navlestrengen blitt klemt og hun ikke fått oksygen. Så jm holdt hånda inni i meg og holdt både tulla og navlestrengen inne i mens de løp med fødesenga av gårde inn på opperasjonstua, la meg i narkose med en gang, kuttet og hentet ut babyen. Det hele skjedde på under 10 minutter.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Høres dramatisk ut ja. Håper du følte deg godt ivaretatt gjennom det hele i alle fall!
 
Huff, så uheldig! Ønsker deg masse god bedring, og at du kommer deg fort på beina igjen! ;)
 
Høres dramatisk ut ja. Håper du følte deg godt ivaretatt gjennom det hele i alle fall!

Jeg gjorde det. Selv om jeg ble drit redd i det jeg mistet kontrollen som jeg hadde hatt i fødselen men følte meg godt ivaretatt og at personalet gjorde sit aller beste.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Jeg gjorde det. Selv om jeg ble drit redd i det jeg mistet kontrollen som jeg hadde hatt i fødselen men følte meg godt ivaretatt og at personalet gjorde sit aller beste.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Så bra! Kjenner følelsen av å miste kontrollen og sjokket og panikken som kommer med det, men er jo kjempe godt å vite at de kan fange opp problemer og gjøre noe med det!
 
God bedring og håper de blir godt passa på!! :)
 
Hvordan går det med deg? Håper betennelsen har komt seg!!

Jeg har fått lov til å dra hjem. Går på sterk antibiotika og får hjemmetjenesten hjem en gang om dagen for å vaske og stelle såret. Skal inn på sykehuset igjen til uka for kontroll på såret.
Det er veldig deilig å få være hjemme men veldig irriterende å ikke kunne gjøre hva som helst. Er fortsatt sliten og ikke helt frisk og så har jeg ubehag i såret. Også gjør det vondt når de steller såret så jeg gruer meg alltid til det.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp