Innlagt føden i natt

Ny oppdatering; oppdaget nettopp blod i fostervannet da jeg tørket meg. Det er svak progresjon, men så lenge ingen rier avventer vi. Skal ta ny ctg registrering nå snart.

Uff, håper det fortsetter uten mere blod nå. Men godt at lille er så "stor" allerede. Min var 1,8 ved fødsel. Håper hun får bli inne litt lenger og bli litt større. De må over 2 kg for å få forsikring, det er et fint førstemål. Håper hun får bli inne helt til uke 34. Godt at hun er litt stor for alderen. Klem og lykke til

Hvor langt er du på vei i dag?
Vennina mi fødte i utlandet og sa at der tillot de maks 3 døyn etter vannet er gått. Ser det er annerledes praksis her i Norge.
Er 31+2 idag. Får antibiotika pga vannavgang. Og daglig vurdering hva neste trinn er.

Huff, kjære deg [emoji173]️ dagene blir lange alene på sykehus, og desverre er det alt for god tid til å tenke og bli redd [emoji30] krysser alt jeg har for deg og babyen din, og håper å kunne lese gode oppdateringer her fram til uke 34 [emoji173]️

Oppdatering;
Igår startet jeg med smertefulle sammentrekninger i livmoren. Ga utslag på Ctg, men begynnende. Påvirket ikke mormunn så de avventet situasjonen. Hver time i magen er fordelsaktiktig for snuppa. Fikk beskjed at jeg hadde GBS vaginalt så fortsetter med antibiotika.
Lå med «rier» i 6timer før vi til slutt prøvde adalat 5mg og det roet sammentrekningene nok til at jeg sammen med sovetablett og oxynorm klarte å sove gjennom natten.

I løpet av natten jar det kommet blodtilblandet fostervann og murringer i magen er kommet tilbake. Så vi får se hva dagen bringer.

Mannen sov på sykehuset i natt tilfelle noe skulle skje.

Oppdatering;
Igår startet jeg med smertefulle sammentrekninger i livmoren. Ga utslag på Ctg, men begynnende. Påvirket ikke mormunn så de avventet situasjonen. Hver time i magen er fordelsaktiktig for snuppa. Fikk beskjed at jeg hadde GBS vaginalt så fortsetter med antibiotika.
Lå med «rier» i 6timer før vi til slutt prøvde adalat 5mg og det roet sammentrekningene nok til at jeg sammen med sovetablett og oxynorm klarte å sove gjennom natten.

I løpet av natten jar det kommet blodtilblandet fostervann og murringer i magen er kommet tilbake. Så vi får se hva dagen bringer.

Mannen sov på sykehuset i natt tilfelle noe skulle skje.

Lykke til kjære deg [emoji173]️️ stor klem fra meg!

Lykke til, tenker på deg :Heartbigred

Lykke til. Håper de er flinke til å snakke med deg så du ikke blir alt for bekymret! :Heartred
De svarer på spørsmål, men har ikke/tar ikke tid til den gode samtalen. Det gjorde de i Tønsberg. Så håper at det blir ledig på nyfødt intensiv på Tønsberg slik at jeg kan komme tilbake dit. Følte meg bedre ivaretatt psykisk der.

De svarer på spørsmål, men har ikke/tar ikke tid til den gode samtalen. Det gjorde de i Tønsberg. Så håper at det blir ledig på nyfødt intensiv på Tønsberg slik at jeg kan komme tilbake dit. Følte meg bedre ivaretatt psykisk der.

Å, ikke bra. :/
Krysser fingrene!
Hvordan går det nå?

Å, ikke bra. :/
Krysser fingrene!
Hvordan går det nå?
Noe murringer, og blodtilblandet fostervann innimellom. Men de er fornøyde med øille i magen. Holder utkikk etter misfarget fostervann dvs gult eller grønt, rier, og tegn på infeksjon som crp, hvite og temp. Grusomt å leve i uvisshet. Ingenting kan planlegges. Barnefar har 1time reisevei, så vi er innstilt på at han kanskje ikke rekker å være med på keisersnitt hvis det plutselig bestemmes.

Back
Topp