Innlagt føden i natt

Går helt inn i ammetåka nå. Fikk foreløpig rom på fødestua, pga fult på barselavdelingen. Og nå nettopp ble en liten baby født. Hører den skriker med kraftige lunger. Tenk det dere om ikke mange ukene er det alle oss som opplever dette

Håper dere blir godt tatt vare på [emoji4] Og masse lykke til! Håper hun får være i magen noen uker enda, men om ikke alt for lenge har du et lite nurk i armene [emoji173]️

Oj, masse lykke til! Håper hun holder seg inne i magen i mange uker enda!

Uff, håper lille blir til over uke 34. Blir noen lange dager for deg nå. Men mange som har fått bli lenge i magen etter vannavgang, så håper din lille er en av de. Masse lykke til

Går helt inn i ammetåka nå. Fikk foreløpig rom på fødestua, pga fult på barselavdelingen. Og nå nettopp ble en liten baby født. Hører den skriker med kraftige lunger. Tenk det dere om ikke mange ukene er det alle oss som opplever dette

Det der husker jeg så godt. Jeg var også inlagt før fødsel med førstemann (født uke 32). Lå og hørte på fødende og nyfødte. Vi får håpe det drøyer enda litt til før det kommer flere små maispirer på forskudd

Såpass ja, masse lykke til :)

Oi lykke til

Bestemt nå at jeg må overflyttes til annet sykehus pga sprengt kapasitet på nyfødt intensiv her jeg er nå. Det betyr dobbelt så lang reisetid for mann og barn når de vil besøke. Kjenner dette ble litt mye nå og tårene presser på. Må attpåtil kjøre ambulanse som er litt traumatisk for meg etter ex.u i fjor.

Oi! Så fort kan det plutselig forandr seg [emoji33] Masse lykke til! Håper lille holder seg inne lengst mulig og at overflyttingen til ett annet sykehus ikke blir så gale som tenkt [emoji173]

Bestemt nå at jeg må overflyttes til annet sykehus pga sprengt kapasitet på nyfødt intensiv her jeg er nå. Det betyr dobbelt så lang reisetid for mann og barn når de vil besøke. Kjenner dette ble litt mye nå og tårene presser på. Må attpåtil kjøre ambulanse som er litt traumatisk for meg etter ex.u i fjor.

Åh nei, så uheldig. Det var veldig dumt. Håper du blir godt tatt vare på dit du skal

Uff, forstår at det er tungt. Man ønsker jo å være nærmest mulig familien, spesielt i din situasjon. Håper du blir tatt godt hånd om!

Å nei, så trist :(

Back
Topp