Innkjøpstips

Bæresjal <3 Nummer en hadde vognskrekk de første månedene, så bæresjal ble redningen :) Elsket å bruke det hjemme også, babyen får kos og nærhet - mammaen har armene fri :)
 
Vi hadde bilpose, men syns det var noe styr. Synes det var bedre å kle henne godt, sånn at hun var klar for alt slags vær etter biltur.
 
Ønsker meg lammeskinn til å ha i bilstolen! Blir ganske kaldt her oppe i nord på vinteren, og rundt jan/feb er det på sitt kaldeste!
Lammeskinn hadde jeg overalt med første :) I bilstolen, i vogna og i vogga :) Kan jo brukes til vinteren etter igjen og, så får aldri nok skinn :)
 
Denne gangen skal vi hvertfall ha babynest, nyfødtsete til tripptrapp stol og bilsetepose :)
 
Tripptrapp stol har jeg og lyst å kjøpe, med nyfødtsete. Veldig praktisk stol som varer lenge, slike ting liker jeg. Jeg har og lyst på kili babyseng som vokser med babyen :)
 
Tripptrapp stol har jeg og lyst å kjøpe, med nyfødtsete. Veldig praktisk stol som varer lenge, slike ting liker jeg. Jeg har og lyst på kili babyseng som vokser med babyen :)
Den senga vil jeg og ha, men har ikke plass :( måtte hatt en til hver, og det er ikke sjanse i denne leiligheten.. :'(
Tenkte å kjøpe en form for bedsidecrib, og når bamsemumsen vokser ut av den, så får storesøster flytte fra sprinkelsenga til stor seng, og mumsen ta over sprinklene :)
 
Den senga vil jeg og ha, men har ikke plass :( måtte hatt en til hver, og det er ikke sjanse i denne leiligheten.. :'(
Tenkte å kjøpe en form for bedsidecrib, og når bamsemumsen vokser ut av den, så får storesøster flytte fra sprinkelsenga til stor seng, og mumsen ta over sprinklene :)
Samme planen har vi. Har du sett deg ut en bedsidecrib?
 
Den senga vil jeg og ha, men har ikke plass :( måtte hatt en til hver, og det er ikke sjanse i denne leiligheten.. :'(
Tenkte å kjøpe en form for bedsidecrib, og når bamsemumsen vokser ut av den, så får storesøster flytte fra sprinkelsenga til stor seng, og mumsen ta over sprinklene :)
Ikke bestandig like grett med leilighet å barn i flertall.. Vi har heldigvis et hus å boltre oss i, med et ekstra rom som lille kan overta etterhvert, og jeg tror (og håper) at vi har plass til kili'en på rommet vårt til å begynne med :)
 
Ikke bestandig like grett med leilighet å barn i flertall.. Vi har heldigvis et hus å boltre oss i, med et ekstra rom som lille kan overta etterhvert, og jeg tror (og håper) at vi har plass til kili'en på rommet vårt til å begynne med :)
Drømmer om hus her og, men vi skal få til dette ;) jeg håper vi kanskje kan realisere husdrømmen før mumsen blir 1, men vi får se :)
 
vi har sett oss ut to ting; ett hus (krysser fingrene for at det går i orden altså) og leandersenga ;)
Er vel størst sjanse for at leandersenga blir en realitet, for den er vi enige om at vi skal ha :p
Huset tar vi hvis banken sier at det er greit ;)
 
Ikke alltid man har SÅ god plass i et hus heller. Vi har fem soverom, og etter minste kommer i februar, har vi ingen til overs. :p
1. Vårt soverom
2. Eldstejentas rom
3. Spiren sitt rom
4. Kontor
5. Gjesterom

Vi er avhengig av å bruke det ene soverommet til gjesterom og bare det, for samboerens familie kommer fra et annet fylke, er mange, og er her et par ganger i mnd. :p ikke lett dette her. Skulle hatt et palass.
 
Ikke alltid man har SÅ god plass i et hus heller. Vi har fem soverom, og etter minste kommer i februar, har vi ingen til overs. :p
1. Vårt soverom
2. Eldstejentas rom
3. Spiren sitt rom
4. Kontor
5. Gjesterom

Vi er avhengig av å bruke det ene soverommet til gjesterom og bare det, for samboerens familie kommer fra et annet fylke, er mange, og er her et par ganger i mnd. :p ikke lett dette her. Skulle hatt et palass.
Nei, ser den at man trenger kontor og gjesterom i blandt. Vår familie er for det meste rett i nærheten. Brodern sover hos mamma eller pappa når han er hjemme, og svigersøskene mine sover hos svigers eller hennes familie. Og de få gangene vi har en overnattingsgjest har vi plass til en seng på rotromme/kontoret/fremtidlig rom til lille. Kontor trenger jeg bare ett år til så er jeg ferdig med skolen (tror jeg trallala) :p
 
Nei, ser den at man trenger kontor og gjesterom i blandt. Vår familie er for det meste rett i nærheten. Brodern sover hos mamma eller pappa når han er hjemme, og svigersøskene mine sover hos svigers eller hennes familie. Og de få gangene vi har en overnattingsgjest har vi plass til en seng på rotromme/kontoret/fremtidlig rom til lille. Kontor trenger jeg bare ett år til så er jeg ferdig med skolen (tror jeg trallala) :p
Jeg ønsker fem soverom, ett til hver av ungene, et kombinert kontor/gjesterom, og et reserve, vet jo aldri om vi får en unge til... :p
 
Jeg ønsker fem soverom, ett til hver av ungene, et kombinert kontor/gjesterom, og et reserve, vet jo aldri om vi får en unge til... :p
Hvis vi får en unge til, må vi enten bygge ut eller la være å ha kontor hjemme. :p
 
Hvis vi får en unge til, må vi enten bygge ut eller la være å ha kontor hjemme. :p
Vi må ha et gjesterom, siden begges familier bor utenbys :p så for vår del kan kontoret være på gjesterommet :p meeen, først og fremst må vi få solgt her, og få oss større huslån :p
 
Hehe.. Hvis vi får en til så ser jeg og for meg at vi flytter på oss. Da kan vi komme til å trenge større plass. Til da har jeg en ønskedrøm hvor vi skal flytte, eller få byggd oss hus :p Men enn så lenge blir d bare oss tre og bonusen..
 
Og jeg hadde bilstolpose sist og syns nesten det er kriminelt at de får selge noe så teit :p vi brukte heller teppe, født i februar ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Bilstolposen var en av de aller beste tingene vi skaffet til yngstemann. Det er kanskje ikke like nyttig til nr 1, men om dere har et eldre barn som må leveres og hentes i barnehagen, så er det vanvittig deilig å slippe all påkledningen på baby for den turen! Bare legger h*n i posen, lukket igjen og klar! :D
 
Vippestol og babycall..
Dette babynestet, kan det brukes i grindseng?
 
Back
Topp