Innkjøpstips

Jeg antar at vi vil trenge søskenvogn, kanskje.
Vesla blir to år i februar 16, så hun går jo fint selv. Mulig jeg går for søskenbrett til vognen i stedet. Føler jeg må se an behovet først.

Jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn, mi blir også 2 år når nestemann kommer.
 
Nyfødtsetet er genialt! Så hyggelig å ha lille ved middagsbordet. Eller liggende i det mens jeg ordnet litt på kjøkkenet. Får liksom være med litt Hehe!

Det tenker jeg og :) Hadde ikke det til jenta vår, så denne gangen ønsker jeg meg det veldig :)
 
Følger denne tråden. Trenger mange tips da det er den første herbi huset. Lurte på en ting ang de sengene til B å ha inntill senga. Fungerer de som vugge også?ser det står vugge i den i barnas hus-linken, men ser ikke helt for meg at denbkan det...
Det er vel to ulike typer etter det jeg husker. En ren seng og en vugge. Vi hadde sengen til førstemann og den fungerte ypperlig. Kan låse hjulene, og vi bandt den også fast i sengen for å være helt sikker (brukte den litt som sengegrind siden både jeg og småen ofte sovnet under amming på natten) . Nå har småen den som benk på rommet sitt frem til lillebror/søster kommer. Den som er vugge har jeg ikke erfaring med. Tror du kan låse vuggefunksjonen men det er jeg ikke sikker på
 
Det ser veldig lurt ut med sånn seng inntil voksensenga, det har jeg og lyst på :) Er førstegangs her så er masse jeg trenger ;)
 
Ønsker meg lammeskinn til å ha i bilstolen! Blir ganske kaldt her oppe i nord på vinteren, og rundt jan/feb er det på sitt kaldeste!
 
Ønsker meg lammeskinn til å ha i bilstolen! Blir ganske kaldt her oppe i nord på vinteren, og rundt jan/feb er det på sitt kaldeste!
Lammeskinn til å ha i vogn og på gulvet står høyt på ønskelisten min også! Nord-norsk vinter i januar-februar kan være rimelig kald. Har sett på langhåret villsauskinn som noen slektninger selger som jeg har veldig lyst på :)
 
Lammeskinn til å ha i vogn og på gulvet står høyt på ønskelisten min også! Nord-norsk vinter i januar-februar kan være rimelig kald. Har sett på langhåret villsauskinn som noen slektninger selger som jeg har veldig lyst på :)
Mamma har veldig lyst å kjøpe oss skinn til å ha I vogna, blir ikke å nekte henne :p
 
Mamma har strikka bilstolpose til første, hun er januarbarn. Kommer til å bruke den til spira og ;)
 
Bilstolpose tenker jeg også vi må ha. Har oktoberbarn fra før. Da brukte vi ullteppe over, men pose er mer praktisk :)

Og jeg hadde bilstolpose sist og syns nesten det er kriminelt at de får selge noe så teit :p vi brukte heller teppe, født i februar ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Strikka meg bilstolpose selv jeg, synes den var veldig alreit. Brukte den hver dag i flere måneder (oktoberbarn)
 
Åja, kanskje den ikke er så praktisk likevel da :p
Hvilken type hadde dere da? De jeg har sett på som mine venner hadde var nemlig veldig praktisk. Særlig her som det regner og blåser mye. Gikk greit med teppe sist, men da var det mest fra bil og inn. Tok det for lang tid blåste teppet av nemlig. Og ungen ble fort veldig varm i bilen siden han hadde så mye klær på. Nå må jeg sikkert bruke mer tid ute med levering i barnehagen og slikt og da er det greit å ha en pose jeg bare kan lukke igjen tenker jeg. Og åpne i bilen ikke minst.
 
Hvilken type hadde dere da? De jeg har sett på som mine venner hadde var nemlig veldig praktisk. Særlig her som det regner og blåser mye. Gikk greit med teppe sist, men da var det mest fra bil og inn. Tok det for lang tid blåste teppet av nemlig. Og ungen ble fort veldig varm i bilen siden han hadde så mye klær på. Nå må jeg sikkert bruke mer tid ute med levering i barnehagen og slikt og da er det greit å ha en pose jeg bare kan lukke igjen tenker jeg. Og åpne i bilen ikke minst.
Vi har ikke hatt pose. Vi brukte bare et ganske tykt ullteppe sist. Det gikk jo selvfølgelig helt greit, men tenkte kanskje at sånn pose var praktisk. Men tror ikke jeg blir å kjøpe ny uansett. Blir nok heller å skaffe det hvis vi får kjøpe billig brukt :)
 
Back
Topp