Innkjøp

Her har vi kjøpt vogn og voksi urban vognpose(30% på begge deler).
Ellers så er vi heldige og overtar både vugge og sprinkelseng av min søster :happy:
Så har vi bestemt oss for maxi cosi pebble plus bilsete som vi er så utrolig heldig at svigers sponser!

Mannen har gitt klarsignal til handling av barnetøy når vi bikker uke 25;) [emoji173]
Her er det omvendt, klær er "lov" men venter til vi har bikket 24 uker før vi går til innkjøp av de store tingene :) har dog fra før en vokse urban, saueskinn, sprinkelseng, maxi cosi bilstol+base og mye klær fra storebror :) gleder meg til å handle vogn!!
 
Var å henta vogn i helga, bæresele kom å før helga. Ellers så er en ull Body kjøpt å en vinter dress å en vanlig body. Alt var jo å selvfølgelig på salg å kjønns nøytralt nok for meg :) (brunt/hvit)
 
Vi har kjøpt vogn og bæresele (brukt på finn) samt dyne og noen sengetrekk- også fra finn, men ubrukt!☺️
Ellers har svigermor kjøpt inn et kles-sett med body, bukse, lue og sokker. Mamma er godt i gang med strikking av vognteppe og fra samboerens familie har vi en nedarvet kurv vi tenkte å ha på stua. Fortsatt mye som gjenstår, men tenker det blir mer fart på sakene etter OUL er gjennomført!;) Vindusshopping derimot, det er en annen historie:rolleyes:
Har og fått tilbud om å arve en del ting, men der avhenger det jo litt av kjønn mtp klær iallfall..:D
 
Har kjøpt voksi bilstolpose og baby bjørn vippestol. Kjøpt begge brukt :)

Har fra før babygym, newborn set til tripp trapp stol, neonate babycall, ergobaby 360 bæresele, brystpumpe, dyne, voksi city dunpose.
 
Har kjøpt bilstol og en lillelam dress, men det var kun fordi det var for gode tilbudt til å ikke benytte seg av [emoji4] begynner å kjøpe inn litt mer etter oul hvis det blir gutt, hvis det blir jente har så har vi det meste [emoji4]
 
Forresten har de ganske mye kult og kjønnsnøytralt på probat.no :)
 
Har kjøpt vogn, bbhugme og to kjoler [emoji4]
 
Har strikka litt til baby, begynte før vi starta med prøvinga [emoji28] Har kjøpt dyne og dynetrekk, to bodyer og en bukse. Så har vi begynt å se på vogn, seng, stellebord, babycall, bæresele og bilsete, men venter og ser om noe av det vi vil ha kommer på tilbud før vi kjøper.
 
Enn så lenge har jeg kjøpt en body (totoro, no surprise there ;) ) og en t-skjorte som matcher storebror sin :)

Blir nok ikke så store innkjøp, da vi har det meste etter førstemann. Er kun hvis han skulle finne på å være litt liten og trenger klær i str 50 at vi må handle, men ser det an etter fødsel på akkurat det :)
 
Jeg har ikke kjøpt noe enda [emoji6] vi har endel nøytrale klær Og de minste str, Så blir vell ikke å handle så mye klær før etter fødselen. Når jeg ser hva jeg trenger [emoji4]
 
Enn så lenge har jeg kjøpt en body (totoro, no surprise there ;) ) og en t-skjorte som matcher storebror sin :)

Blir nok ikke så store innkjøp, da vi har det meste etter førstemann. Er kun hvis han skulle finne på å være litt liten og trenger klær i str 50 at vi må handle, men ser det an etter fødsel på akkurat det :)
Selvsagt har du kjøpt en totoro-body. SÅ kult! :D
 
Vi venter første så har ingentimg fra før [emoji4]
Kjøpt vogn med stelleveske på tilbud (utgående modell) og noen klesplagg, ellers har det vært mye windowshopping [emoji16]
 
Har kjøpt en Leandervugge til å ha i biblioteket, og så kjøpte jeg jammen meg en fin sprinkelseng her om dagen også, så da er vi dekka på sengefronten i alle fall :) Ellers har det blitt en del bodyer i ulike størrelser... Kanskje 8-10 stk? Jeg elsker litt spesielle ting, f.eks. retrotrykk, og klarer ikke la være når jeg kommer over gode tilbud! :) I kampen for kjønnsnøytrale klær må man slå til der man finner tilbudene, hehe.
De har salg på nettbutikken til Tiljamid. Der er det mye kult 70 talls. Jeg har kjøpt babybukse og lue [emoji4]
 
Har kjøpt barnevogn på tilbud. Bilstol, tripp trapp og badekar har vi fått gratis. Samler inn litt og litt her. Er kanskje litt tidlig, men det er så mye man trenger, så synes det er greit å starte litt.
 
Har ikke kjøpt så mye som en sokk enda :cool:

Men mamma har kjøpt et sånt babynest til baby.

Tenker å begyne å shoppe i juni/juli.

Hehe, jeg har kjøpt TO sokker :) for en tier på loppis. hjemmeheklede. Men det er alt da :)
 
Her er det omvendt, klær er "lov" men venter til vi har bikket 24 uker før vi går til innkjøp av de store tingene :) har dog fra før en vokse urban, saueskinn, sprinkelseng, maxi cosi bilstol+base og mye klær fra storebror :) gleder meg til å handle vogn!!
Haha :joyful: rart man er forskjellige! Ble spontant vognkjøp da vi fant drømmemodellen satt ned :) akkurat nå har jeg sånn urolig følelse av at jeg må komme meg over en viss uke og vite at babyen kan overleve. Så er personlig redd for å kjøpe personlige ting til lillemann. Så håper den frykten går over snart :chicken:
 
Har ikke begynt innkjøpene, men satt opp ei liste over det me trenger. Har ein del etter poden, men nesten ingenting i de minste str siden meste parten blei lånt. Holder på å strikke bukse nr 2 med sokker, blir nok en del flere [emoji4] Er så koseligt å strikke babyklær [emoji4]
 
Har ikke handlet noen ting enda[emoji85]men fikk en halv svartsekk med klær i str 50-56 og en i str 62-74. Bilstol, vognpose, seng, stellebord og vippestol har jeg også fått. Alt dette er etter lillesøsteren min som er 4, så alt er relativt nytt og lite brukt. Så vi kommer vel til å kjøpe inn litt småting men ikke noe store mengder da vi allerede har fått mye [emoji1] tenker å begynne å kjøpe vogn osv til sommeren:)
 
Har kjøpt en Leandervugge til å ha i biblioteket, og så kjøpte jeg jammen meg en fin sprinkelseng her om dagen også, så da er vi dekka på sengefronten i alle fall :) Ellers har det blitt en del bodyer i ulike størrelser... Kanskje 8-10 stk? Jeg elsker litt spesielle ting, f.eks. retrotrykk, og klarer ikke la være når jeg kommer over gode tilbud! :) I kampen for kjønnsnøytrale klær må man slå til der man finner tilbudene, hehe.
Hvor finner du kule retrotrykk? Får ei jente og har liggende masse fra Tiljamid fra første, men tar gjerne imot tips :)
 
Back
Topp