Innkjøp

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Er spent på å høre hva dere har gjort av innkjøp til nå? :) selv har jeg handlet 2 bodyer og en romper, fått et babysett av svigermor og bestilt stelleveske ;) er nå 20+2. Teller ned til jeg skal handle vogn [emoji7]
 
Jeg bestilte bilsete med base akkurat nå :D også har jeg kjøpt Moseskurv med gyneststiv. Skal se på vogn på fredag når vi skal på oul, men vet ikke om jeg bestiller den på fredag :) har veldig mye etter storebror
 
Er første, og jeg er over snittet glad i shopping. Har foreløpig kjøpt: vogn, bilsete, newborn sete til tripptrapp, bæresele, leker, vognpose, bilstolpose, vognmuffe, kommode og MASSE klær (!) Arva mye, fått mye og kjøpt litt selv. Mangler i grunn bare seng, vippestol og babycall [emoji16]
 
Kjøpt kun en hvit bukse/joggebukse. Kun for å liksom stadfeste.. at... jøss, jeg er gravid :p men vet ikke kjønn enda, så jeg vil vente med å handle inn til jeg eventuelt vet det :)
 
Har kjøpt en Leandervugge til å ha i biblioteket, og så kjøpte jeg jammen meg en fin sprinkelseng her om dagen også, så da er vi dekka på sengefronten i alle fall :) Ellers har det blitt en del bodyer i ulike størrelser... Kanskje 8-10 stk? Jeg elsker litt spesielle ting, f.eks. retrotrykk, og klarer ikke la være når jeg kommer over gode tilbud! :) I kampen for kjønnsnøytrale klær må man slå til der man finner tilbudene, hehe.
 
Har ikke kjøpt så mye som en sokk enda :cool:

Men mamma har kjøpt et sånt babynest til baby.

Tenker å begyne å shoppe i juni/juli.
 
Har kjøpt et bilsete på salg og sånn base til den. Også har jeg fått noen småting av den kommende bestemoren [emoji4] har veldig lyst å kjøpe alt nå, men må bli ferdig med barnerommet først [emoji85]
 
Har kjøpt en Leandervugge til å ha i biblioteket, og så kjøpte jeg jammen meg en fin sprinkelseng her om dagen også, så da er vi dekka på sengefronten i alle fall :) Ellers har det blitt en del bodyer i ulike størrelser... Kanskje 8-10 stk? Jeg elsker litt spesielle ting, f.eks. retrotrykk, og klarer ikke la være når jeg kommer over gode tilbud! :) I kampen for kjønnsnøytrale klær må man slå til der man finner tilbudene, hehe.
Synes det er alt for lite kjønnsnøytrale klær....finner jo bare rooooosa og blått her og der, men en eller to innslag av grønt eller gult nå og da. Må vel lage noe selv snart :p
 
Synes det er alt for lite kjønnsnøytrale klær....finner jo bare rooooosa og blått her og der, men en eller to innslag av grønt eller gult nå og da. Må vel lage noe selv snart :p

Vi var på helgetur til Göteborg for noen uker siden, og da fant jeg et par superkule butikker med finfine kjønnsnøytrale klær i klare, fine farger. Sleip som jeg er tok jeg bilde av merkene på tøyet, og så har jeg nettshoppet til litt hyggeligere priser etterpå :p Anbefaler å søke opp "Duns barneklær" og "Coq en pate" :)
 
Handlet body&bukse etter oul (samme dag), og vogn i helgen. Det er vel det. Har en del etter storebror. Også har jeg sagt til ei venninne som ordner bra pris på bilstol og base hva jeg vil ha, så det får jeg etter sommerferien.

Har dog bedrevet en del "vindusshopping" i nettbutikker [emoji23]
 
Jeg har kjøpt to poser med brukte babyklær, litt nye klær, stellekommode med en del tilbehør, samt seng. Jeg har også arvet en del, men det ligger fortsatt i Nord-Norge. Skal frakte det nedover til Oslo til sommeren. Det neste store blir å finne ut hva slags vogn vi skal ha :)
 
Takk for tips om sted på kjønnsnøytrale [emoji4]

Eg har handla seng (billigkroken på ikea), vogn (salg i helga), og noen søte pysjamas i gledesrusen etter liv på tul [emoji4] og så strikker eg vognteppe + har kjøpt stoff til å sy leketeppe, sengetøy og bæresjal evt anna diverse (marked i Egypt). Brukte tøybleier og ei stelleveske.

Har arva en voksipose og mamma snakka om ei leandervugge ho fant på finn. Brodern får baby i juni så da kan de ha vugga først og så kan vi få den når de er lei/ikke bruker den mer.

Mangler det meste av klær og madrass/dyne, men regner med at det skal gå greit. Satser på å finne ok bruktklær på finn, vet mange selger der.

Og så noen nye bher til meg selv i tillegg til gravidbuksa (egentlig to men den ene er litt for liten [emoji20] )
 
Last edited:
Hvor har du funnet kjønnsnøytralt? Tar gjerne imot tips [emoji4] og vil helst ikke ha bare babyrosa/blått (litt av årsaken til at vi holder kjønn hemmelig ei stund til )

I tillegg til de jeg skrev i innlegget over (så du likte det :) ), så har jeg handlet en del på wish.com. Typ Storm Trooper og Harry Potter-greier. Ja, vi er barnslige :p
 
Her har vi kjøpt vogn og voksi urban vognpose(30% på begge deler).
Ellers så er vi heldige og overtar både vugge og sprinkelseng av min søster :happy:
Så har vi bestemt oss for maxi cosi pebble plus bilsete som vi er så utrolig heldig at svigers sponser!

Mannen har gitt klarsignal til handling av barnetøy når vi bikker uke 25;)
 
Vi har kjøpe en body og det var kun for å innse hvor liten en baby faktisk er :D

Skal på oul til fredag, så vi begynner kanskje å tenke litt mer på innkjøpene når vi har vært der og sett hvilket kjønn det er på lille og ikke minst at alt er ok! :)
 
Back
Topp