Innkjøp

Gjorde mitt første kjøp i dag, og bestilte vogn. Men vognen passer vårt behov og var veldig godt tilbud så måtte slå til mens jeg kunne. Selv om jeg syns det er kjempe skummelt og kjøpe noe, men kan jo liksom ikke vente til etter hun er født heller :)

Hvilken vogn ble det?

Fant ut at vi får ei jente i går. Kjøpte ullbukser og strømpebukse på salg, og en rosa kjole som jeg brukte for å vise storebror hva det blir.

Jeg bestilte sophie le giraff og to blå kasser med stjerner på fra kids consept på salg i går[emoji85] lillebror må få noe blått inn i rosabobla til søstrene[emoji4]

Hvilken vogn ble det?

Det ble en babyjogger city elite, siden det var tilbud på 4995,- inkludert bag. Så vil holde hele perioden. Søsteren min har den, og har vært veldig fornøyd så da føles det trygt. Eneste ulempen er at sportsdelen vender kun en vei, men det gikk fint for søsteren min og ungene hennes så da regner jeg med det går bra for oss og :)

Vi kjøpte splitter ny vogn på tilbud idag! Så fornøyd[emoji16]
2bed582618cb840d3d8626424628d7a6.png

25be92548b186ded6c9fae5dc1d255ab.jpg

Kjøpte denne på opphørssalg på en liten butikk nedi veien her, trist den skal legges ned. Liker små lokale foreninger, men med nettbutikker og sentrum 10min unna er det vanskelig...

bilstol, en del klær, og vugge. Får seng i gave fra svigermor og svigerfar. Vognpose og babynest av mine foreldre. Skal og se på vogn mandag :D.

Hvilket merke er denne? Den var skikkelig søt!

Hust&Claire! Ett av mine yndlingsmerker til småttisene, men det er liksom 350-500kr for en body, så kjøper det kun på salg eller pent brukt. Nekter å kjøpe babyklær til så mye penger [emoji28]
Kjøpte MASSE på finn til førstemann, noe fikk jeg tilogmed med lappen på til slikk og ingenting.

Back
Topp