Innkjøp

Nå kan jeg supplere med 2 stk voksi city på tilbud og 2 enkle babynest[emoji28][emoji85]

Blir handla en rosa, blå eller nøytral body imorgen [emoji173]️ Må vel begynne å se igjennom alt vi har for det er enorme mengder klær...

Seng, vogn, badekar, 2 små dyner (pluss trekk og laken), 2 mellom dyner, bilstol og mammsen og svigermor har strikka masse klær og pleddxsmile2
Klær blir kjøpt etter oulxsmile3

Har kun kjøpt bilstol enda. Vi har vogn, sprinkelseng, litt klær etter de to andre. Er på jakt etter klær i nøytral i farge, siden vi ikke vil vite kjønn, men syns butikkene har lite utvalg av kjønnsnøytrale klær.

Fant kivat luer på salg i helga, så kjøpte to, blir spennende i morgen å se om det blir ei lita jenta som magefølelsen sier, eller om det var et bomkjøp [emoji85]

I går bestilte jeg en kjempe fin vognpose fra jollyroom med hele 70%rabatt, kostet nå 395kr[emoji3]Hadde ikke tenkt til å kjøpe rosa, men til den prisen synes jeg det var ok å ikke velge kjønnsnøytralt[emoji254]

Har det meste etter storesøster, men har kjøpt en Chicco Next2me seng/Bedside crib som jeg fant rimelig på Finn.no. Dette savnet vi sist gang, så det måtte vi ha denne gangen. Har OUL på onsdag og da får vi forhåpentligvis vite kjønn. Da blir det nok handlet noen ting til, spesielt hvis det blir lillebror slik eg tror ;)

ingenting enda. Men driver å pusser opp barnerom, så venter til det er klart så vi har en plass å legge ting/klær osv når kommoder er satt opp :) :)

Kjøpte en body til jenta mi [emoji38]
a9d532fe66551641d14f524e8574aced.jpg

Kjøpt et ekstra stellebord brukt i dag, for å ha på barnerommet. #nestingmode Jeg har fått anbefalt å være ferdig med ting til uke 30. Det er 10(!) uker til det[emoji33] jaiks!

Følger litt med på finn på en del ting - stellebord, tøybleier, blir vel vogn og klær etterhvert som vi bestemmer oss for type og vet kjønn. Babyrommet er ferdig malt, så da er det jo bare å handle og lesse inn etterhvert som ting blir kjøpt :)

Ultralyd på torsdag, skal nok feire det med å kjøpe noen klær. Sist kjøpte jeg ikke så mye før jeg var godt over halvveis, blir nok sånn nå også.
Skal til London 11.mai, håper jeg finner noe fint der [emoji173]️

Kjøpt litt klær og ellers kjøpt litt småting NPR det har vært på tilbud underveis, alt fra ammepute til sengetøy. Men har de store tingene som vogn og bilsete igjen å handle.

Har kjøpt en del klær til meg selv, siden vanlige klær begynner å bli trange (Vanlige bukser måtte jeg droppe for ca 3 uker siden...), og har ikke klart å la være å kjøpe klær til mini også. ;) Begynner å få en del nå. Har kikka en del på de større tingene, men ike kjøpt noe enda. Dette er første minien, så trenger alt egentlig. Jeg skylder på det. ;)

Jeg skal kjøpe inn tvillingvogn, en bilstol, to vippestoler, div smått og heldigvis masse igjen av min 1 sønn så da er det ikke mye å handle inn borsett fra også ny bil [emoji23] Fikk beskjed om å ha helst alt klart innen uke 25 [emoji14]

30 ? Ok.. fikk beskjed for uke 25 minst [emoji12]

Haha så forskjellige beskjeder[emoji28] alle de jeg kjenner som har fått tvillinger sa det gikk greit å ordne med ting frem til uke 30, og begge JM sa at innen uke 30 burde det meste være på plass slik at jeg kunne ruge de neste ukene uten stress. Tenker at skulle noe skje(sykehusinnleggelse ol) for dette så kan jeg fortsette å handle på nett. Er jo det jeg gjør uansett så[emoji38] håper tvillingene holder seg på plass til minst uke 34
Bestilte et drøss av greier fra jollyroom, så nå mangler jeg faktisk bare vogn og et til babysete fra stokke. Stokkesetet har jeg kjøpt brukt, så en venninne kommer innom med den når hun er ferdig med bruken[emoji1]

Gjorde mitt første kjøp i dag, og bestilte vogn. Men vognen passer vårt behov og var veldig godt tilbud så måtte slå til mens jeg kunne. Selv om jeg syns det er kjempe skummelt og kjøpe noe, men kan jo liksom ikke vente til etter hun er født heller :)

Back
Topp