Innkjøp

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Hva har dere kjøpt til minien i magen? :)
Her har jeg ikke kjøpt noenting enda, men har det meste siden vi har ei på 8 mnd fra før.

Har ei på 11 mnd så har mye fra før. Men til nå har vi kjøpt nytt bilsete ettersom det vi brukte til henne er ikke brukbart mer :)

Har ikke kjøpt noe enda, bortsett fra garn til hentesett. Har en gutt på ett år fra før og venter gutt nå, er egentlig ikke så mye vi trenger. Planlegger å kjøpe newborn seat til tripptrappstol og ny bil :)

Har kjøpt bilstol på salg og newbornsete brukt, ellers er det vel bare garn som har stått på innkjøpslista hittil

Har det meste fra før, men planlegger å kjøpe enda en tripp trapp stol :) Så de har en vær [emoji4]

Bilstolen jeg impulskjøpte og garn til strikkeprosjekt.
Vet ikke helt om amme-bh regnes?

Har kjøpt bilstoler, badebalje på stativ, BB vippestol brukt, ammepute fra BB hugme(som brukes allerede pga bekkenet), stelleveske, babyvotter til soving, en til sprinkelseng, 2 nye madrasser med overmadrasser, et ekstra stokke newborn sete, tvillingnest. Hmm.... var det alt?[emoji848][emoji23] mangler en god del enda. Dyyyyrt å få tvillinger, så jeg var nødt å begynne tidlig.

Har en på 15 mnd fra før, så har det meste :) venter jente nå, så har unnet meg litt rosa :D

Kjøpt en bukse:) Har masse utstyr fra før, men vil uansett vente til vi vet kjønnet helt sikkert.

Har kun kjøpt to bodya, har ei jente(3 år) og en gutt(2 år) frå før så vi har alt vi trenge pluss litt til :rolleyes:
Vi må ha ny bil då, med tre unga i barnesete og to hunda blir det alt for trangt i den vi har no:D

Kle til meg sjølv pga mini i magen [emoji23] Null til bebisen, har en på 18 mnd så trenger lite nytt. Skal lage til ei ønskeliste til familien, så ser vi når det nærma seg kva vi evt må kjøpe sjølve. Per i dag er det ny Stokkestol, bæresele og vognpose som er på lista [emoji4]

Har det meste fra før, men har til nå kjøpt nytt bilsete og vognpose til bil. Mangler bare vognpose da og litt klær

Gjorde første innkjøp i går, babybanden.no, 50 % på ullbodyer :-)

Kjøpt tåteflasker i glass, en søt body, bedside crib og pose til bleier :p

Back
Topp